    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: a moze sezonowe prawo jazdy? ;)
    Date: Fri, 17 Jan 2014 08:33:53 +0100

    ...lub... bo ja wiem... pogodowe? ;)

    Ludzie nie potrafią jeździć jak jest prawdziwa zima. Jedni siedzą za
    mocno "na ogonie" inni się wloką jak pizdy (dziś np. na trasie od
    Nadarzyna do Pruszkowa jakaś melepeta niebieskim staaaarym Transitem
    jechała jakieś 30km/h... a taki kozak, że pirackie czaszki sobie
    ponaklejał tu i ówdzie ;) )

    Do licha ciężkiego, uważam się za raczej niezbyt wybitnego kierowcę i
    jestem mocno ostrożny, ale na litość!

    Zresztą po takiej nawierzchni jak się jedzie płynnie, z odpowiednimi
    dystansami i bez nerwowego manewrowania można spokojnie jechać zgodnie z
    limitem.