  • 1. Data: 2014-01-17 12:17:12
    Temat: Sygnał akustyczny blokowania drzwi
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    Ktoś z Was może eksperymentował z przeróbką blokady drzwi w aucie na to
    aby o informowanie kierowcy o odblokowaniu/zablokowaniu drzwi odbywało
    się w sposób akustyczny a nie tylko wizualny? Słyszałem że w niektórych
    autach można to zrobić bez żadnego wielkiego zachodu, za pomocą
    odpowiednich naciśnięć przycisku na pilocie.

  • 2. Data: 2014-01-17 12:29:53
    Temat: Re: Sygnał akustyczny blokowania drzwi
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Trybun,

    http://rtfm.killfile.pl/#precyzja1

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 3. Data: 2014-01-17 12:36:42
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    > http://rtfm.killfile.pl/#precyzja1

    A tak w temacie masz coś do powiedzenia?

  • 4. Data: 2014-01-17 12:45:21
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-17, Trybun <Y...@y...com> wrote:

    > A tak w temacie masz coś do powiedzenia?

    A co ma miec do powiedzenia jak nie napisales nawet o jaki samochod chodzi?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2014-01-17 13:26:22
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Trybun,

    Friday, January 17, 2014, 12:36:42 PM, you wrote:

    > A tak w temacie masz coś do powiedzenia?

    Ale w JAKIM temacie? Nawet marki samochodu nie podałeś.

    Ja w swoim samochodzie mam sygnał akustyczny. Pomogłem? Nie, bo nie ma
    ŻADNEGO punktu odniesienia.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 6. Data: 2014-01-17 14:19:41
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2014-01-17 12:45, AZ pisze:

    > A co ma miec do powiedzenia jak nie napisales nawet o jaki samochod chodzi?

    Wtedy mógłbym liczyć na zero odzewu. Moje auto jest bardzo rzadko
    spotykane w Polsce. Natomiast co do sposobów blokowania drzwi w aucie,
    to ich nie możliwe być wiele, a więc gdy ktoś wypróbował sposób zmiany
    powiadamiania na akustyczne w VW to może i sprawdzi się to w moim aucie.
    Bo jak na razie to nie wiem czy taka operacja jest w ogóle jest możliwa.

  • 7. Data: 2014-01-17 14:22:01
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    > Ale w JAKIM temacie? Nawet marki samochodu nie podałeś.
    >
    > Ja w swoim samochodzie mam sygnał akustyczny. Pomogłem? Nie, bo nie ma
    > ŻADNEGO punktu odniesienia.

    Zainicjowania akustycznego powiadamiania o blokadzie/odblokowywaniu
    drzwi w aucie za pomocą zdalnego urządzenia. Przypuszczam że marka auta
    i tak nic nikomu nie powie, bo jest to auto w Polsce bardzo mało
    popularne i nikt z użytkowników grupy go nie miał i nie ma.

    Jest, Ty masz go fabrycznie ustawionego na akustyczne powiadamianie, a
    mi chodzi opinię tych co robili przeróbkę i ustawiana robione we własnym
    zakresie.

  • 8. Data: 2014-01-17 15:04:53
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-01-17 14:22, Trybun pisze:

> [...]
    >
    > Jest, Ty masz go fabrycznie ustawionego na akustyczne powiadamianie, a
    > mi chodzi opinię tych co robili przeróbkę i ustawiana robione we własnym

    Możesz sobie podciągnąć sygnał z centralki zamka który generuje sygnał
    wizualny i podpiąć go pod klakson.
    Schematu sobie poszukaj albo miernik w dłoń i szukaj odpowiedniego kabla.

    Lewis

  • 9. Data: 2014-01-17 15:06:00
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-01-17 15:04, Lewis pisze:

    > Możesz sobie podciągnąć sygnał z centralki zamka który generuje sygnał
    > wizualny i podpiąć go pod klakson.
    > Schematu sobie poszukaj albo miernik w dłoń i szukaj odpowiedniego kabla.

    Tylko wówczas szybko z tego zrezygnujesz jak kilka razy będziesz chciał
    podjechać gdzieś w nocy i dyskretnie zamknąć samochód.

    Lewis

  • 10. Data: 2014-01-17 15:08:36
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-17, Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> wrote:

    > Możesz sobie podciągnąć sygnał z centralki zamka który generuje sygnał
    > wizualny i podpiąć go pod klakson.
    > Schematu sobie poszukaj albo miernik w dłoń i szukaj odpowiedniego kabla.

    Albo jeszcze prosciej - od kierunkowskazu.

    --
    Artur
    ZZR 1200