  • 61. Data: 2012-11-06 15:20:58
    Temat: Re: a moze nowa grupa ???
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 06.11.2012 14:48, BUNIEK pisze:
    > .Nie spotkałem jak dotąd żadnego sensownego rozwiązania choć w kawałku
    >
    > Zgadza się wiec musi być pierwsze forum które ma taka funkcjonalność :)
    > Kiedyś chciałem zainwestować kasę w stworzenie takiej bramki www->usenet
    > ale nie bardzo wiedziałem czy uda się wychować kask z opłat, reklam etc.

    Myślisz że zrobiłbyś to lepiej niż google?

    p. m.

  • 62. Data: 2012-11-06 16:19:44
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    $heikh el $hah in news:k75toe$d14$1@usenet.news.interia.pl
    > Jedno nie wyklucza drugiego. Przy odrobinie elokwencji można odpowiedzieć
    > zarówno merytorycznie, jak i humorystycznie. Na zajęciach z komunikacji
    > interpersonalnej przeważnie co kilka minut cała sala się śmieje (np. z
    > zabawnych przykładów), a jednak jest merytorycznie.
    > Branża komputerowa nie jest jedyna w tym Kraju. Naprawdę.

    z godnie z jakze modnym trendem pisania w usenecie troche nie a propos:
    mam takie skojarzenie: i pomyslec, ze dziennikarstwo skonczyl np. (bo kilka
    jest takich kwiatkow) Lis... Czego oni ich tam ucza? Ano wlasnie...
    Tajemnica taka, ze z "tym" sie rodzi,"tego" sie nie wyedukuje. Nie jest
    potrzebna zadna szkola dziennikarstwa. Mam mocno stalinowski poglad: żadna
    nie jest potrzebna. Pol roku stazu w dziennikarstwie - i jestes gosc. Jesli
    jestes. Te wszystkie "interpersonalne", te wszystkie "komunikacje"...
    Koncza, a potem i tak wychodza "Olejniki". Siano w glowie, chaos,
    prowincjonalny celebrytyzm dziennikarski . Nie ma co epatowac szkola
    dziennikarstwa, kursami,wykladami, mistrzami - albo juz sie jest, albo nigdy
    sie nie bedzie.

  • 63. Data: 2012-11-06 21:08:38
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sun, 04 Nov 2012 13:48:59 +0100, $heikh el $hah napisał(a):

    > Nie. Po prostu są kierunki i 'kierunki'. Są uczelnie i 'uczelnie'. Są
    > grona akademickie i 'studenci'.

    To pochwalisz się ową uczelnią i kierunkiem? Ciekaw jestem niezmiernie...

    (ciach...)

    > Krótko: Dziennik Polski, oddział regionalny.

    I żadnego sznurka do publikacji? Ojoj...

    [ Twa opowieść mnie znudziła, albowiem nie była o mnie... kumasz zależność? ]
    [ Król Julian, ,,Madagaskar" ]

  • 64. Data: 2012-11-06 21:11:22
    Od: Corran <c...@g...com>

    W dniu niedziela, 4 listopada 2012 13:01:44 UTC+1 użytkownik PK napisał:

    > Jest tak jak piszesz. Z drugiej strony jest ogromna bezwładność (beton)
    >
    > wśród użytkowników. Na tej grupie odpowiedzi "NTG" pojawiają się po
    >
    > pytaniach o systemy operacyjne czy jakiś konkretny soft. To odstrasza
    >
    > nowe osoby i przeszkadza wielu bardziej doświadczonym.
    >
    > Grupy z bardziej wyluzowanymi osobami radzą sobie dużo lepiej (myślę
    >
    > o pl.rec.foto.cyfrowa, pl.rec.rowery i pl.misc.samochody).

    Jeśli masz z tym problem to coś czuje, że musisz zmienić zasilacz. ;D

  • 65. Data: 2012-11-06 21:31:47
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 05.11.2012 19:03, Jaskiniowiec pisze:
    > Zdefiniuj znaczenie "pecet", ewentualnie rozwin skrot "PC" (nie mylac z
    "Porozumienie Centrum").

    Na tej grupie? Komputer wywodzący się z IBM PC.

    pl.comp.pecet to nie grupa o komputerach osobistych, tylko
    o IBM PC i kompatybilnych.

    """""""|
    | | |
    ......./

  • 66. Data: 2012-11-06 21:58:38
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia 04 Nov 2012 13:38:16 GMT, PK napisał(a):

    (ciach...)
    > Pomijając kwestię instalacji (która nie jest trudna - nie przesadzajmy),
    > to napisałeś coś bardzo słusznego (nie wiem czy zupełnie świadomie :)).
    (ciach...)

    Czepnę się - instalacja akurat jest banalna. ,,Dalej, dalej, dalej, OK".
    Konfiguracja i netykieta...

    [ Tylko pokłady bezinteresownego skurwysyństwa mają nieograniczone ]
    [ możliwości regeneracyjne. (znalezione w necie) ]

  • 67. Data: 2012-11-06 22:48:00
    Od: Jaskiniowiec <j...@p...pl>

    W dniu 06.11.2012 o 21:31 Radosław Sokół <r...@m...com.pl> pisze:

    > Na tej grupie? Komputer wywodzący się z IBM PC.
    >
    > pl.comp.pecet to nie grupa o komputerach osobistych, tylko
    > o IBM PC i kompatybilnych.

    Tylko czy nowe "pecety" sa jeszcze jakos kompatybilne z IBM PC? I w ilu
    procentach? Co znaczy "kompatybilny z IBM PC" w obecnych czasach? Czy nowe
    Mac-i (dla ulatwienia, tez z prockiem Intela, na ktorych mozna
    zainstalowac rowniez MS Windows oraz DOS) sa "kompatybilne z IBM PC"?
    Jesli nie, to dlaczego? Bo jesli one nie sa "kompatybilne z IBM PC", to
    rownie dobrze ta grupa niebawem wymrze ze wzgledu na to, iz coraz wiecej
    sprzetu ma EFI zamiast BIOS(za ktory jakas czesc tantiem zbieral IBM od
    Awarda itp)...

    Moze troche trzezwego spojrzenia na obecny swiat, a nie tkwienia w
    sredniowieczu? Rynek i technologia sie zmieniaja, jak i znaczenie
    niektorych definicji... To, co kiedys zwalo sie meskim zwisem, dzisiaj
    jest krawatem, a meski zwis w obecnych czasach ma zupelnie inne znaczenie.

    To jak? Brniecie dalej?

    --
    Władza wie co mówi. Jak mówi że zabierze, to zabierze. A jak mówi że da,
    to mówi.

  • 68. Data: 2012-11-06 22:53:49
    Od: Corran <c...@g...com>

    W dniu wtorek, 6 listopada 2012 22:47:59 UTC+1 użytkownik Jaskiniowiec napisał:

    > Tylko czy nowe "pecety" sa jeszcze jakos kompatybilne z IBM PC?

    W IBM nazywają tą platformę wintel

  • 69. Data: 2012-11-06 23:18:39
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sun, 04 Nov 2012 14:49:55 +0100, $heikh el $hah napisał(a):

    > Dziennikarstwo i komunikację społeczną w systemie dwustopniowym na UJ
    > (sama pracownia telewizyjna kosztowała kilka milionów zł, a zajęcia z
    > prac. radiowej mamy w Radiu Kraków).

    Wzruszyć się tylko wypada. Tak wypasione narzędzia dają.

    (ciach...)
    > Public relations, reklama, fotografika, wszelkiego rodzaju montaże - do
    > tego przygotowują nas bardzo dobrze.

    A kto to ocenia? Ty? O ROTFLu...

    > A że różnie bywa i mogę skończyć na stanowisku przewijacza paska
    > informnacyjnego w TVN24 - cóż, ja wole wierzyć, że jak się chce i
    > uwierzy, to można wszystko.

    Z podejściem ,,jestem student i nie mam jak pracować" - do paska możesz nie
    dotrzeć...

    [ Chase: How would you feel if I interfered in your personal life? ]
    [ House: I'd hate it - that's why I cleverly have no personal life. ]
    [ ("House M.D. 1x13 Cursed") ]

  • 70. Data: 2012-11-07 11:07:13
    Od: Iguan_007 Iguan_007 <i...@g...com>

    On Wednesday, November 7, 2012 6:41:13 AM UTC+10, Radosław Sokół wrote:

    "Porozumienie Centrum").

    > Na tej grupie? Komputer wywodzący się z IBM PC.

    Przeczytaj opis grupy. Nie ma tam ani slowa o "IBM PC". Zacytowac?

    > pl.comp.pecet to nie grupa o komputerach osobistych, tylko
    > o IBM PC i kompatybilnych.

    1. Tak jak juz napisalem, opis grupy nie mowi absolutnie nic o IBM PC.
    2. Co to konkretnie znaczy "kompatybilny z IBM PC"? Ciekaw jestem Twojej definicji, a
    szczegolnie tego czy wyrzuci ona wszystkie widoczne tutaj watki - laptopy, monitory,
    drukarki itp. Czyl praktycznie cala zawartosc grupy.

    Pozdrawiam,

    Iguan

    -
    Iguan007