  • 1. Data: 2012-11-03 10:28:35
    Temat: W7 katalog WINSXS
    Od: lEh <l...@g...pl>

    Ten katalog u mnie ma ponad 7GB czy jest on potrzebny ?
    Są tam m.in. jakieś podkatalogi zaczynajace się na
    'AMD64_.................' a ja ma CPU Pentium

    ???

  • 2. Data: 2012-11-03 11:31:05
    Temat: Re: W7 katalog WINSXS
    Od: "Piotr S." <s...@a...pl>

    W dniu 2012-11-03 10:28, lEh pisze:
    > Ten katalog u mnie ma ponad 7GB czy jest on potrzebny ?
    > Są tam m.in. jakieś podkatalogi zaczynajace się na
    > 'AMD64_.................' a ja ma CPU Pentium
    >

    > ???

    NTG

    Ale nawet nie próbuj usuwać. Możesz uszkodzić system.

    Piotr S.

  • 3. Data: 2012-11-03 11:55:02
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    W dniu 2012-11-03 10:28, lEh pisze:> Ten katalog u mnie ma ponad 7GB czy
    jest on potrzebny ?
    > Są tam m.in. jakieś podkatalogi zaczynajace się na
    > 'AMD64_.................' a ja ma CPU Pentium
    >

    > ???

    Tak, jest potrzebny. Nie da rady go mocno odchudzić, ale są sposoby. google

  • 4. Data: 2012-11-05 12:04:11
    Od: Jaskiniowiec <j...@p...pl>

    W dniu 03.11.2012 o 10:28 lEh <l...@g...pl> pisze:

    > Ten katalog u mnie ma ponad 7GB czy jest on potrzebny ?
    > Są tam m.in. jakieś podkatalogi zaczynajace się na
    > 'AMD64_.................' a ja ma CPU Pentium
    >

    > ???
    On niby zajmuje 7G, acz czasem zajmuje mniej. Sa tam tez trwale
    podlinkowane biblioteki w roznych wersjach, przez co przy obliczaniu
    zajetosci, narzedzia mylnie wskazuja zajetosc tego katalogu, obliczajac
    zajetosc plikow, ktore znajduja sie w innych katalogach.

    Lepiej go nie tykaj, bo bedziesz musial robic reinstalke. Mozna co
    najwyzej wywalic pliki po Service Packach, co przyniesie Ci czasem kilka
    GB wolnego miejsca, acz jak sie to robi i czy w ogole cos u Ciebie to
    zmieni, poszukaj w przyjaznej Tobie wyszukiwarce :P

    --
    Władza wie co mówi. Jak mówi że zabierze, to zabierze. A jak mówi że da,
    to mówi.