  • 11. Data: 2012-11-03 20:13:48
    Temat: Re: a moze nowa grupa ???
    Od: PK <P...@n...com>

    On 2012-11-03, $heikh el $hah <s...@g...com> wrote:
    > Nie, przez moderatorów wolność słowa jest najczęściej mocno ograniczana,
    > nie można przeklinać, a czasami normalny facet potrzebuje i tworzą się
    > kółka wzajemnej adoracji, czego prywatnie nie znoszę.

    To może Ty potrzebujesz.

    Ogólnie rzecz biorąc: moderatorzy na forach przeszkadzają głównie
    burakom, trollom i podobnej maści kreaturom. Te kreatury przechodzą
    na Usenet. W efekcie Usenet odstrasza ludzi normalnych. No i już dawno
    uciekły z niego kobiety (nigdy nie było ich wiele, ale teraz to jest
    po prostu dziwne).

    > Na forum www można co najwyżej zadać jakieś pytanie, albo udzielić
    > odpowiedzi. W usenecie można podyskutować pisząc to, co naprawdę się
    > chce napisać, bez żadnego eufemizowania.

    Większość ludzi jest na tyle wychowana, że nie musi niczego
    "eufemizować". A jeśli ktoś ma z tym problem, bo do kobiet mówi
    per "świnia" (żona == "moja świnia") i co 3 słowa wrzuca "kurwę"
    czy jakiś jej zamienniki, to rzeczywiście fora nie są dla niego. Ani
    Usenet. Ani jakiekolwiek formy kontaktu z innymi ludźmi (chyba że
    takie na kozetce).

    pozdrawiam,
    PK

  • 12. Data: 2012-11-03 21:41:47
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-11-03 20:13, PK pisze:

    > To może Ty potrzebujesz.

    Wiedziałem, że odpiszesz. Ty przypadkiem księdzem nie jesteś?
    Przy kobietach nigdy nie przeklinam, w Internecie też unikam, a jeśli
    trzeba, to piszę np. "k-wa". Jednak czasami mam ochotę napisać "DO KURWY
    NĘDZY" i to robię, bo nie jestem świątojebliwym katolem.

    LOL. Kobiety po prostu wolą http://wizaz.pl/forum/...

> [...]
    > per "świnia" (żona == "moja świnia") i co 3 słowa wrzuca "kurwę"
    > czy jakiś jej zamienniki, to rzeczywiście fora nie są dla niego. Ani

    Dysponujesz taką wiedzą, a nie wiesz co to "kill file"?

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 13. Data: 2012-11-03 22:09:02
    Od: PK <P...@n...com>

    On 2012-11-03, $heikh el $hah <s...@g...com> wrote:
    > Wiedziałem, że odpiszesz. Ty przypadkiem księdzem nie jesteś?

    Nie jestem nawet wierzący, ale to nie jest istotne. Zresztą skąd
    to przekonanie, że księża tacy nieskazitelni? Chyba byś się bardzo
    zdziwił.

    > LOL. Kobiety po prostu wolą http://wizaz.pl/forum/...

    O kobietach wiesz tyle co o dobrym wychowaniu...

    Ogólnie to masakra chłopie.

    pozdrawiam,
    PK

  • 14. Data: 2012-11-03 22:21:20
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-11-03 22:09, PK pisze:
    > O kobietach wiesz tyle co o dobrym wychowaniu...

    Tak, bo Ty mnie znasz...
    Używanie wulgaryzmów w tekstach skrajnie nieformalnych, jak ten, nie
    świadczy o braku kultury. Ja np. wiem, że dłoń na powitanie pierwsza
    powinna podać kobieta i jeśli tego nie robi, mężczyzna powinien skończyć
    na słownym przywitaniu. A jeśli całuje w rękę (mnie się jeszcze nie
    zdarzyło i pewnie się nie zdarzy), to tylko wtedy, gdy kobieta poda ją
    wierzchem do góry i trzeba się zgiąć, a nie podnosić ją sobie do ust,
    jak się zdarza np. Kaczyńskiemu. Po schodach pierwszy schodzi facet.
    Smacznego może życzyć tylko osoba przyrządzająca posiłek. Itd., itd.
    Choć nie ukrywam, że dość często dyskryminuję kobiety otwierając bądź
    przytrzymując im drzwi (na uczelni) lub płacąc całość rachunku np. w
    kawiarni...

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 15. Data: 2012-11-04 04:52:08
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    $heikh el $hah wrote in <news:k741sf$e7l$1@usenet.news.interia.pl>
    > Choć nie ukrywam, że dość często dyskryminuję kobiety otwierając bądź
    > przytrzymując im drzwi (na uczelni)

    IV Kongres Kobiet i pyta
    www.youtube.com/watch?v=mE0jxKp_MG8
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 16. Data: 2012-11-04 10:01:36
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-11-04 04:52, astro pisze:
    > $heikh el $hah wrote in <news:k741sf$e7l$1@usenet.news.interia.pl>
    >
    > IV Kongres Kobiet i pyta

    Nie, to był "Iw Kongres Kobiet". ;)

  • 17. Data: 2012-11-04 11:05:40
    Od: PK <P...@n...com>

    On 2012-11-03, $heikh el $hah <s...@g...com> wrote:
    > Tak, bo Ty mnie znasz...

    Nie znam. Oceniam tylko to, jak się zachowujesz na Usenecie.

    > świadczy o braku kultury. Ja np. wiem, że dłoń na powitanie pierwsza
    > powinna podać kobieta i jeśli tego nie robi, mężczyzna powinien skończyć

    Nie wiem skąd to "wiesz". Savoir-vivre to kwestia bardzo lokalna i Twoja
    wiedza na niewiele może się zdać w realnej sytuacji. Poza tym oczywiście
    nie jest prawdą, aby to kobieta miała podać rękę pierwsza.
    Ponadto podawanie ręki "wierzchem ku górze" nie ma żadnego związku
    z oczekiwaniem obślinienia jej. W ten sposób może Ci podać rękę Twój
    przełożony w pracy (niezależnie od płci). Podobnie podają rękę także
    mieszkańcy USA/Kanady.

    W ogóle cały ten tekst o podawaniu ręki i puszczaniu w drzwiach wygląda,
    jakbyś tydzień temu wyrwał się z PGRu i zaczął hurtem czytać wszystkie
    poradniki w Internecie :D.

    Ale nie musisz tego brać do siebie, bo przecież nie oceniam Ciebie
    tylko Twoje "internetowe alter ego". W końcu sam napisałeś, że na
    grupach wypowiadasz się inaczej niż prywatnie.

    pozdrawiam,
    PK

  • 18. Data: 2012-11-04 11:54:24
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-11-04 11:05, PK pisze:
    > Ale nie musisz tego brać do siebie, bo przecież nie oceniam Ciebie
    > tylko Twoje "internetowe alter ego". W końcu sam napisałeś, że na
    > grupach wypowiadasz się inaczej niż prywatnie.

    Inaczej niż na uczelni, inaczej niż w mieszkaniu z samymi kobietami,
    jednak podobnie, a raczej swobodnie jak w rozmowie z kumplem przy piwku.
    To jest w końcu Internet. Ludzie walczą z ACTA, SOPA, PIPA, chcą
    wolności w sieci, która z założenia miała być niezależna od polityki i w
    ogóle wolna od jakichkolwiek kanonów zachowań wg myśli "bądź sobą", a
    tymczasem wielu stara się robić wrażenie alfy i omegi, tak myślowej, jak
    i kulturalnej, co skutkuje tym, że w moich oczach robią wrażenie, jakby
    'połknęli kij od szczotki'. A w realu, tudzież biedronce, spotykam
    ludzi, którzy są dr. hab. i można z nimi na luzie pogadać. A ostatnio od
    jednego dr., wykładającego na UJ, usłyszeliśmy, że on uważa, iż
    studentom na zajęciach bądź w pisaniu prac (bo to seminarium akurat
    było) brakuje odwagi, luzu, dystansu do nauki. Między sobą, w przerwach,
    albo po zajęciach, są takimi luzakami, że Charlie Sheen wymięka, a na
    zajęciach zamieniają się w ciche trusie (ofc, z nielicznymi wyjątkami).

    Jeszcze co do tej wyciągniętej wierzchem do góry, pod lekkim kątem (na
    plus) i zgiętej w knykciach dłoni - ja nie wiem, jaki facet tak Ci
    podawał rękę, ale ja bym nie chciał go spotkać. Oczywiście może być
    lekko odchylona od pionu w lewą stronę, czym sygnalizuje się wyższość
    nad witanym (bo jego dłoń jest wyżej), ale ma to być normalny uścisk.
    Raz może faktycznie popełniłem błąd, że przywitałem się z kumplami, a z
    dziewczynami nie [choć się upomniały i było ok]), ale w sytuacji 1:1,
    gdy już się znam z daną dziewczyną/kobietą, nie ma mowy. Dziewczynie, w
    razie czego, powiem, że taka jest zasada savoir-vivre'u, a jeśli kobieta
    jej nie zna, to już jej problem.

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 19. Data: 2012-11-04 12:10:37
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 03 Nov 2012 18:07:13 +0100, a...@p...pl napisał(a):

    > A moze by tak powstala nowa grupa newsowa np.
    >
    > pl.com.tablet

    Jestem przeciw rozdrabnianiu, zważywszy stale malejącą frekwencję. Na wielu
    grupach specjalistycznych ani jednego postu, co świadczy o tym że
    tygodniami nikt tam nie pisze. I masz potem wątpliwości czy jak napiszesz
    to ktoś w ogóle przeczyta.
    Sądzę że usenet będzie ewoluował w kierunku zmniejszenia liczby grup i
    zmniejszenia liczby uczestników przy jednoczesnym podniesieniu ich jakości.
    Stanie się raczej elitarnym (jak to było na początku) kanałem łączności a
    tzw. masy przeniosą się na tablety, komóry i www fora.
    --
    Jacek

  • 20. Data: 2012-11-04 12:27:44
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-11-04 12:10, Użytkownik Jacek Maciejewski napisał:

> [...]
    > Stanie się raczej elitarnym (jak to było na początku) kanałem łączności a
    > tzw. masy przeniosą się na tablety, komóry i www fora.

    Elitarne staną się niektóre dobrze moderowane fora. Usenet zostanie
    śmieciowiskiem nękanym przez frustratów chcących koniecznie zaistnieć
    udając kogoś lepszego i ciekawszego niż są w rzeczywistości.
    Masz wątpliwości to poczytaj co w tym wątku wypisuje "szejk",
    niestety ale w usenecie zostaną głównie tacy bo tylko tutaj nie
    będzie skutecznych mechanizmów obronnych.