    From: "$heikh el $hah" <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: a moze nowa grupa ???
    Date: Sat, 03 Nov 2012 22:21:20 +0100

    W dniu 2012-11-03 22:09, PK pisze:
    > O kobietach wiesz tyle co o dobrym wychowaniu...

    Tak, bo Ty mnie znasz...
    Używanie wulgaryzmów w tekstach skrajnie nieformalnych, jak ten, nie
    świadczy o braku kultury. Ja np. wiem, że dłoń na powitanie pierwsza
    powinna podać kobieta i jeśli tego nie robi, mężczyzna powinien skończyć
    na słownym przywitaniu. A jeśli całuje w rękę (mnie się jeszcze nie
    zdarzyło i pewnie się nie zdarzy), to tylko wtedy, gdy kobieta poda ją
    wierzchem do góry i trzeba się zgiąć, a nie podnosić ją sobie do ust,
    jak się zdarza np. Kaczyńskiemu. Po schodach pierwszy schodzi facet.
    Smacznego może życzyć tylko osoba przyrządzająca posiłek. Itd., itd.
    Choć nie ukrywam, że dość często dyskryminuję kobiety otwierając bądź
    przytrzymując im drzwi (na uczelni) lub płacąc całość rachunku np. w
    kawiarni...

    --