  • 21. Data: 2013-04-15 13:12:29
    Temat: Re: a moze elektryczny
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    > I sieć moteli co 100km, żeby było gdzie nocować czekając na
    > naładowanie akumulatorów?
    >
    > [...]

    http://www.chip.pl/news/wydarzenia/nauka-i-technika/
    2013/03/baterie-z-grafenu-laduja-sie-w-5-sekund
    nie wspominając o ogniwach fotowoltaicznych

    i to żaden StarTrek. Ale co tu bić piane. Ty mnie powiedz "saddam husajn
    chemical weapon" http://www.youtube.com/watch?v=gMStCHtUNeY gdzie
    podziała się broń chemiczna u Sadama która była głównym pretekstem
    wejścia do Iraku.

    Akumulatory są drogie przez licencje i politykę tak jak procesory ile
    wart jest piasek?! Kiedy będziesz posiadał technologię i nie
    podporządkujesz się polityce to wydarzy Ci się wypadek samochodem, pod
    prysznicem albo jak Panu w filmie żarówkowym zginiesz w zdarzeniu
    losowym na pokładzie swojego samolotu. To żaden spisek;] Czyste fakty.

    K.

  • 22. Data: 2013-04-15 13:39:04
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2013-04-15 13:11, masti pisze:

    > pójdź sobie na plażę, nakop piasku ipokaż ten swój tani procesor

    "są drogie przez licencje i politykę" ja nie potrafię, więc za to płacę
    kupując nowy procesor.

  • 23. Data: 2013-04-15 13:41:10
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello hisjusz,

    > http://www.chip.pl/news/wydarzenia/nauka-i-technika/
    2013/03/baterie-z-grafenu-laduja-sie-w-5-sekund

    Jasne. Pokaż mi sklep, który to sprzedaje i cenę. Poza tym - już ten
    temat rozważaliśmy jakiś czas temu - dla samochodu osobowego
    potrzebujemy zapasu energii rzędu 100kWh. Żeby to naładować w 5 sekund,
    potrzebujesz mocy 72MW. Nawet ładowanie w 15 minut wymaga 400kW.

    > nie wspominając o ogniwach fotowoltaicznych

    Że co? Podaj powierzchnię ogniw dostarczających mocy 10kW przy
    pochmurnej pogodzie.

> [...]
    > chemical weapon" http://www.youtube.com/watch?v=gMStCHtUNeY gdzie
    > podziała się broń chemiczna u Sadama która była głównym pretekstem

    A po co ten idiotyczny wtręt?

    > Akumulatory są drogie przez licencje i politykę tak jak procesory ile
    > wart jest piasek?!

    A już tego idiotyzmu nie zdzierżę. Dla ciebie procesor to piasek?
    Całkiem oczadziałes.

    Bełkotem nadrabiasz niewiedzę.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 24. Data: 2013-04-15 14:16:17
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    > Że co? Podaj powierzchnię ogniw dostarczających mocy 10kW przy
    > pochmurnej pogodzie.

    Kto powiedział że to musi być 100 % źródło?! Widziałeś paki do telefonów
    z ogniwem słonecznym?! Widziałeś ile to się musi lądować ze słońca?!
    Pomimo niedogodności znajduje się na nie liczna grupa która bywa w
    miejscach z brakiem dostępu do gniazdka. Technologia odzyskiwanie
    energii z hamowania też w pełni nie naładuje akumulatorów a jest coraz
    częściej wykorzystywana.

    > A po co ten idiotyczny wtręt?

    Pójdź proszę od początku rozumowania bo tak to się zaraz awantura zrobi,
    od razu bez argumentów możesz napisać o mnie DEBIL i kończymy dyskusje.
    Obejrzyj ze zrozumieniem po 1 "how killed the electric car' później
    "spisek żarówkowy" następnie wróć i oceniaj czy idiotyczny czy nie.

    > A już tego idiotyzmu nie zdzierżę. Dla ciebie procesor to piasek?
    > Całkiem oczadziałes.

    W mądrym elektronicznym technikum do którego chodziłem tak mawiał zwykle
    Director o układach scalonych "ile wart jest piasek?";) Wiem że to
    uproszczenie rozumowania bo poza krzemem występują złoto, aluminium,
    miedź i inne cenne pierwiastki. Ktoś musi wynaleźć technologie
    działania, inny przetłumaczyć na produkcje, inny dostosować do
    fizycznych procesów.

    > Bełkotem nadrabiasz niewiedzę.

    Masz prawo do własnego zdania.

  • 25. Data: 2013-04-15 14:19:37
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello hisjusz,

    > "są drogie przez licencje i politykę" ja nie potrafię, więc za to płacę
    > kupując nowy procesor.

    Są drogie przez piekielnie drogą technologię. Poza tym - tak naprawdę
    to one wcale nie są drogie. Nie pojmuję, jak przy tak wymagających
    technologiach udaje się uzyskać tak niskie ceny.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 26. Data: 2013-04-15 14:23:48
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello hisjusz,

> [...]
    > miejscach z brakiem dostępu do gniazdka. Technologia odzyskiwanie
    > energii z hamowania też w pełni nie naładuje akumulatorów a jest coraz

    Facet, piszesz w kontekście szybkiego ładowania a nie uzysku 1%
    energii - bo tyle uda ci się w powierzchni samochodu w słoneczny
    dzień.

> [...]
    > Obejrzyj ze zrozumieniem po 1 "how killed the electric car' później
    > "spisek żarówkowy" następnie wróć i oceniaj czy idiotyczny czy nie.

    Paranoja jest trudna w leczeniu ale da się ja złagodzić. Zacznij od
    elementarnej fizyki i ekonomii.

    > W mądrym elektronicznym technikum do którego chodziłem tak mawiał zwykle
    > Director o układach scalonych "ile wart jest piasek?";)

    A teraz wykłada w wariatkowie?

> [...]
    > aluminium, miedź i inne cenne pierwiastki. Ktoś musi wynaleźć
    > technologie działania, inny przetłumaczyć na produkcje, inny

    No popatrz - czyli jednak coś więcej...

    > Masz prawo do własnego zdania.

    A ty do leczenia paranoi. Tylko już zacznij, bo jeszcze trochę i już
    tylko nogi warto będzie leczyć.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 27. Data: 2013-04-15 14:25:03
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    > Że co? Podaj powierzchnię ogniw dostarczających mocy 10kW przy
    > pochmurnej pogodzie.

    Równie bzdurne zadanie dla Ciebie

    http://www.bmw.pl/pl/pl/insights/technology/efficien
    tdynamics/phase_1/measures_brake_energy_regeneration
    .html

    Ile trzeba hamować żeby przy pochmurnej pogodzie otrzymać 10 kW?;]

  • 28. Data: 2013-04-15 14:28:52
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    > Są drogie przez piekielnie drogą technologię. Poza tym - tak naprawdę
    > to one wcale nie są drogie. Nie pojmuję, jak przy tak wymagających
    > technologiach udaje się uzyskać tak niskie ceny.

    No to nie zdawałem sobie sprawy z faktu że układy scalone są tanie w
    stosunku do ilości energii jakiej trzeba włożyć w ich uzyskanie. Widzę
    po twojej stronie że masz pojęcie o czym mówisz. Faktycznie coś mogłem
    prze bełkotać. Dziękuje za twój poświęcony czas.

    K.

  • 29. Data: 2013-04-15 14:35:20
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello hisjusz,

    > Równie bzdurne zadanie dla Ciebie

    Chyba dla ciebie, skoro w kontekście ogniw słonecznych piszesz o
    hamowaniu.

    > http://www.bmw.pl/pl/pl/insights/technology/efficien
    tdynamics/phase_1/measures_brake_energy_regeneration
    .html
    > Ile trzeba hamować żeby przy pochmurnej pogodzie otrzymać 10 kW?;]

    Ile trzeba zmarnować energii na rozpędzanie, żeby mieć co hamować?

    Pisałem - zacznij od podstaw fizyki i ekonomii - potem wróć
    dyskutować.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 30. Data: 2013-04-15 14:36:11
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello hisjusz,

> [...]
    > po twojej stronie że masz pojęcie o czym mówisz. Faktycznie coś mogłem
    > prze bełkotać. Dziękuje za twój poświęcony czas.

    Twoim zdanie tylko energia stanowi koszt? Jesteś dokumentnym pojebem
    bez pojęcia.

    --
    Best regards,
    RoMan