  • 41. Data: 2009-09-22 13:10:51
    Temat: Re: Zwarte, solidne, zgrabne, piękne ;-)
    Od: Nguyen Bang Giang <n...@y...com>

    On Tue, 22 Sep 2009 11:21:29 +0200, de Fresz wrote:

    > ... za to na początku bodaj wszystkie obiektywy w Niemczech.
    > Dopiero z czasem ich produkcja była przenoszona do Japonii, do fabryk
    > Yashiki,

    Niemiecy i Japończycy zawsza mają tradycje współpracy od czasów
    przedwojennych (mówiąc językiem technicznym i nie sugerując niczego innego
    ;).

    > ... Nie wiem na ile to ploty, a na ile prawda, ale bywały
    > obiektywy, za które więcej płacono w wersji AE zrobionej w Niemczech,
    > niż za japońskie odpowiedniki MM.

    To prawda. Można to było obserwować nawet na warszawskiej giełdzie. Ale
    posiadacze stwierdzili, że nie ma różnic w jakości optycznej między
    wersjami. Litwy przysłony w wersji MM są cieńsze i lżejsze dla lepszej
    pracy w nowej automatyce.

    > Nie do końca, bo w czasie nawiązania aliansu Yashika była jeszcze
    > niezależna. Kyocera kupiła ją dopiero w 1983 r. i mam wrażenie że razem
    > z marką Contax

    A no tak. Już raz wspominałeś. Tu moja pamięć zawiodła. Od czasu przejścia
    do Kyocery wszystko próbowali zrobić z ... ceramiki ;-) (prowadnice, płyty
    dociskowe, ...). Wierzę, że gdyby marka przetrwała, byśmy mieli aparaty
    ceramiczne ;-)

    Pozdrowienia.

  • 42. Data: 2009-09-22 13:12:40
    Od: Nguyen Bang Giang <n...@y...com>

    On Tue, 22 Sep 2009 09:10:51 -0400, Nguyen Bang Giang wrote:

    Dzięki za sprostowanie :-)

    Pozdrowienia.

  • 43. Data: 2009-09-22 13:27:22
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Janko Muzykant napisał(a):
    > Dobre, dobre. Warto było poświęcić noc na wymyślenie jakże trafnej
    > aluzji. No i poranek na wymyślenie następnej :)

    Śnięta riposta? ;-)

    --
    Mirek

  • 44. Data: 2009-09-22 13:57:14
    Od: Nieznajomy <j...@g...pl>

    On 22 Wrz, 12:21, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Dobre, dobre. Warto było poświęcić noc na wymyślenie jakże trafnej
    > aluzji. No i poranek na wymyślenie następnej :)

    Jasieńku drogi, osoba twoja interesuje mnie tyle co zeszłoroczny śnieg
    (i gdyby nie twoje fotograficzne koszmarki oraz ignoranckie
    wypowiedzi, to zainteresowanie byłoby jeszcze mniejsze, o ile byłoby
    to możliwe), więc nie dziw się, że sprawy związane z tobą obsługiwane
    są przeze mnie na szarutkim koniuszku ....

  • 45. Data: 2009-09-22 14:44:33
    Od: drmoriarty <s...@g...com>

    On 21 Wrz, 16:25, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Nie, pomyślałem na początku i nie musiałem rzucać tego wszystkiego.
    > Podobnie z wyświetlaczem - jakoś zawsze myślałem przy wciskaniu spustu.
    > Ale zdaję sobie sprawę, że to rzadkie.

    Och, Ty jesteś jednak wyjątkowy. Pozwól innym pobłądzić.
    pozdrawiam
    Sławek

  • 46. Data: 2009-09-22 14:47:31
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    drmoriarty pisze:
    > Och, Ty jesteś jednak wyjątkowy. Pozwól innym pobłądzić.

    Niestety, nie mam władzy pozwalać ani zabraniać :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 47. Data: 2009-09-22 14:48:59
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Nieznajomy pisze:
> [...]
    > to możliwe), więc nie dziw się, że sprawy związane z tobą obsługiwane
    > są przeze mnie na szarutkim koniuszku ....

    Oj to straszne, ja myślałem że ja to zawsze na początku...

    A tak nawiasem mówiąc przypominasz mi moją panią od muzyki z
    podstawówki, co nie potrafiła grać na niczym. Dała mi raz dwóję, bo
    dotknąłem pianino, a tego robić nie wolno było...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /zapisałbym się do mensy, tylko nie mam kiedy/

  • 48. Data: 2009-09-22 14:51:43
    Od: Nieznajomy <j...@g...pl>

    On 22 Wrz, 16:47, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Niestety, nie mam władzy ...

    ... jak i talentu.

  • 49. Data: 2009-09-22 14:54:30
    Od: Nieznajomy <j...@g...pl>

    On 22 Wrz, 16:48, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Oj to straszne, ja myślałem że ja to zawsze na początku...

    No widzisz, nie pierwszy raz błędnie myślisz ...

    > A tak nawiasem mówiąc przypominasz mi moją panią od muzyki z
    > podstawówki, co nie potrafiła grać na niczym. Dała mi raz dwóję, bo
    > dotknąłem pianino, a tego robić nie wolno było...

    Wredna Pani,
    taka pierdołka ...

    ... a dziecko moczy się w nocy do teraz.