  • 1. Data: 2009-09-19 20:49:43
    Temat: I co na to zwolennicy Full Frame?
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    http://www.optyczne.pl/2241-nowosc-Pentax_645_Digita
    l_bedzie_nastepny.html

    --
    Yogi(n)

  • 2. Data: 2009-09-19 20:52:04
    Temat: Re: I co na to zwolennicy Full Frame?
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-09-19 22:49:43 +0200, "Yogi\(n\)" <y...@k...pl> said:

    > http://www.optyczne.pl/2241-nowosc-Pentax_645_Digita
    l_bedzie_nastepny.html

    Awaria. Przepraszamy

    de Fresz

  • 3. Data: 2009-09-19 21:34:33
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Yogi(n) pisze:
    > http://www.optyczne.pl/2241-nowosc-Pentax_645_Digita
    l_bedzie_nastepny.html

    Przepraszamy. Awaria.

    Ale pewnie to też będzie crop. Jak PhaseOne, czy Leaf :P

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 4. Data: 2009-09-19 21:35:40
    Od: Czornyj <m...@c...pl>

    > I co na to zwolennicy Full Frame?

    ....zapewne bedą rozczarowani, bo to crop

  • 5. Data: 2009-09-19 22:12:25
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-09-19 23:35:40 +0200, Czornyj <m...@c...pl> said:

    > ....zapewne bedą rozczarowani, bo to crop

    Nooo, krop z prawdziwie męskiego formatu 6x7, czyli 6x4,5 ;-)
    O ile oczywiście dotychczasowe ploty okażą się prawdziwe...

    de Fresz

  • 6. Data: 2009-09-19 22:25:59
    Od: Czornyj <m...@c...pl>

    > Nooo, krop z prawdziwie męskiego formatu 6x7, czyli 6x4,5 ;-)
    > O ile oczywiście dotychczasowe ploty okażą się prawdziwe...

    Mam na myśli crop 645-tki - większość matryc Kodaka i Dalsy ma
    48x36mm, czyli nie jest to FF, tylko crop ~1,1
    Tylko topowy P65+ ma 54x40 i jest prawdziwym fulfrejmem w kategoriach
    optyki 645 (co ma swój wyraz w cenie)

  • 7. Data: 2009-09-19 23:38:20
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-09-20 00:25:59 +0200, Czornyj <m...@c...pl> said:

    > Mam na myśli crop 645-tki - większość matryc Kodaka i Dalsy ma
    > 48x36mm, czyli nie jest to FF, tylko crop ~1,1
    > Tylko topowy P65+ ma 54x40 i jest prawdziwym fulfrejmem w kategoriach
    > optyki 645 (co ma swój wyraz w cenie)

    No i właśnie krążą plotki, że nowy Pentax 645 ma mieć również taki
    format. Ale biorąc pod uwagę ile czasu już go próbują wypuścić na rynek
    (od kiedy to, 2004? 2005? W 2007 miał być już tuż-tuż), to tak do końca
    nie ma pewności.

    de Fresz

  • 8. Data: 2009-09-20 07:26:01
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 19 Sep., 22:49, "Yogi\(n\)" <y...@k...pl> wrote:
    > http://www.optyczne.pl/2241-nowosc-Pentax_645_Digita
    l_bedzie_nastepny...

    > --
    > Yogi(n)

    mnie taki einformacje wogole nie powalaja , niczym nie infponuja.

    aparat o rozdzielczosci 100 mpx mam od lat , mam tez o rozdzielczosci
    200 mpx

    jesli chodzi o liczbe pixeli , i gdyby to bylo kryterium rzeczywiscie
    jedynym lub najwazniejszym determinujacym jakosc obrazu to kazdy z
    nas ma taki wysokorozdzielczy aparat w domu - a nazywy sie on
    panorama.

    jak rosnie jakosc obrazu z l.pixeli mozna sie przekonac skladajac
    panoramy - kazdy sobie moze sam odpowiedziec na to pytanie.

    decydujace sa przy aktualnych technologiach : wielkosc pojedynczego
    pixela i stopien pokrycia powierzchni matrycy przez czynna
    powierzchnie swiatloczula .
    kropka.
    reszta to dmuchanie balona.

  • 9. Data: 2009-09-20 09:18:47
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    XX YY wrote:
    l_bedzie_nastepny...

    > mnie taki einformacje wogole nie powalaja , niczym nie infponuja.
    >
    > aparat o rozdzielczosci 100 mpx mam od lat , mam tez o rozdzielczosci
    > 200 mpx

    buachachachachachachaaaaaa................ :)

    a ja mam prom kosmiczny w podziemnym silosie na dzialce :)

    tylko zapomnialem kodu dostepu.

  • 10. Data: 2009-09-20 09:28:00
    Od: "Radosny" <radosny@usun_to.top67.pl>

    > buachachachachachachaaaaaa................ :)
    >
    > a ja mam prom kosmiczny w podziemnym silosie na dzialce :)
    >
    > tylko zapomnialem kodu dostepu.

    Co w tym dziwnego? Ja mam Sinara 4x5" i skaner bebnowy 3000dpi. Wychodzi
    180Mpix, ale bez filtra Bayera :-)

    --
    Radosny