  • Data: 2021-03-04 20:17:25
    Temat: Żona poszła do łazienki i zgasło światło
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    A właściwie to mignęło wszystko - światło, monitory mrugnęły, telewizor,
    piekarnik zapiszczał i zegar się zresetował, ale do tego...u sąsiadów to
    samo (sekundowy zanik napięcia) na całej ulicy - kilka domów.

    I teraz:
    a) nadzwyczajny zbieg okoliczności kiedy akurat włączała światło w łazience?
    b) żarówki LED 2x5W przeciążyły trafo?
    c) włącznik światła podczas zmiany pozycji zrobił zwarcie? Tylko żadne
    bezpieczniki czy różnicówki nie wyskoczyły.
    d) coś innego?

    Ze dwa razy w roku takie jaja. Poprzednim razem lodówkę otworzyłem i mi
    błysnęła jasno-ciemno-jasno.

    Pewnie to zupełnie co innego, ale kiedy jeszcze pracowałem w biurze to
    kolega co jakiś czas gdy podłączał swój telefon do USB aby podładować to
    wszystkim migały monitory podłączone do tej samej listwy co komputer z
    tym USB. Kolega się elektryzował i przenosił? Co u licha? :-O

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz