  • Data: 2021-03-09 11:29:34
    Temat: Re: Żona poszła do łazienki i zgasło światło
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    W dniu 08.03.2021 o 10:50, J.F. pisze:

    >Hmm, zauważyłem że po czasie odpisujesz ale raczej bez przemyśleń :)

    >Twierdzisz, że częściej korzysta się z łazienki niż z ubikacji? :D

    Twierdze, ze w lazience wiecej sie spedza czasu dziennie.

    Przynajmniej ja :-)

    >Nie, ale nie używam bez sensu spacji przy włączaniu :)

    A moze dlatego zarowka ci sie pali :-P

    >Spacja przed wielokropkiem. Wiesz, nie sądzę z Twojego poziomu, skoro
    >ZAWSZE popełniasz błędy. Zawsze. Nie jesteś w tym przypadku
    >absolutnie miarodajny w ocenie kogoś, kto stara się nie popełniać
    >błędów :)

    To pisz miarodajnie, nie przeszkadzam :-P

    Akurat ten trzykropek pelni u mnie role odstepu ... to mi ladnie ze
    spacjami pasuje :-)

    >Wyładowanie czego?

    Wyladowanie elektryczne łukowe.

    >W próżni?

    Tam nie ma prozni.

    >No wymyśl coś jeszcze ale napisałem wcześniej, że nic takiego nie ma
    >w obwodzie. Co zatem jeszcze wymyślisz?

    Prawde mowiac, to mysle, ze zarowki ch*. Te ostatnie jakies takie
    byly.
    Musialbys dziennik wymian prowadzic :-)

    >Dwukropkowy wielokropek ze spacją. MASAKRA! Zachowuj się! Tu są
    >ludzie! :)

    Alez was denerwuje jedna niewinna spacja :-)

    >Znów spacja. Obrzydliwe :/ Mam magazyn żarówek ale w domu zdycha mi
    >tylko ta jedna od paru lat. Wszystkie tej samej firmy, chociaż żona
    >raz wkręciła jakieś Osram. To samo.

    No, to sie robi ciekawe, i mowisz, ze bez powodu ...

    >Nie da rady. Plafon jest do okólny a LED świeci w połowie/kierunkowo.

    Wymien plafon :-)

    >Nie interesuje mnie obejście problemu, bo to dla mnie bez sensu :]
    >Może gdybym wstawiał spację wszędzie gdzie się nie powinno tego
    >robić, to byłoby jakieś rozwiązanie :) Zapewne wiesz co to ignorancja
    >bezwarunkowa. Używasz jej ciągle :)

    No to wymieniaj zarowke co 3 miesiace, skoro tak jest najlepiej :-)

    J.