  • 31. Data: 2012-02-14 07:27:57
    Temat: Re: Znowu to BMW!
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2012-02-13 23:26, Filip pisze:

    > W siedzeniu pasażera, to po pierwsze.

    O pasazera pisalem.

    > Auto uderzyło lewym błotnikiem, było to uderzenie jak najbardziej
    > boczne. Spójrz na maskę. - to po drugie.

    Patrza gdzie wbilo sie kolo to raczej czolowe pod katem w lewa czesc przodu.

    > Po trzecie, miał wstawiony rezystor w czujnik maty obciążeniowej pasażera.

    Tylko wtedy wystepuje czesto jeden problem.
    Kontrolka poduszek gasnie, ale mata nie zglasza obecnosci pasazera,
    tylko ze fotel jest pusty. Wtedy poduszki pasazera nie odpala.

    > Po czwarte, to auto nie posiadało kurtyn bocznych, bo by wystrzeliły.
    > Także o czym tu mowa...

    W sumie to nie wiem czy powinny, czy nie.
    Ale moze byc jak piszesz, ze w ogole ich nie bylo :/

    --
    Karolek

  • 32. Data: 2012-02-14 12:04:35
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 13/02/2012 21:17, Filip wrote:

    > Bez przesady, przy tej prędkości da się przeżyć bez pasów.

    > Dyskusyjne dla teoretyków.

    Ile razy przywaliłeś bokiem w drzewo przy 40km/h z niezapiętymi pasami?
    Oświeć nas swoją empirycznie nabytą wiedzą!

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 33. Data: 2012-02-14 12:05:24
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 13/02/2012 17:06, to wrote:
    > begin kamil

    > A co kieruje ludźmi, którzy kupują starą Nubirę zamiast nowego Audi A6?

    Raczej - dlaczego kupują Stare A6 poskładane z dwóch, zamiast nowszej i
    bezwypadkowej Nubiry.

    Fakt, Nubiry sąsiad nie pozazdrości.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 34. Data: 2012-02-14 19:32:26
    Od: Filip <q...@q...pl>

    W dniu 2012-02-14 07:27, Karolek pisze:

    > O pasazera pisalem.

    Pasażera obok nie było, tylko kierowca.

    > Patrza gdzie wbilo sie kolo to raczej czolowe pod katem w lewa czesc
    > przodu.

    Czyli uderzenie boczne. Spójrz na maskę, jest całkowicie w bok
    przesunięta...

    > Tylko wtedy wystepuje czesto jeden problem.
    > Kontrolka poduszek gasnie, ale mata nie zglasza obecnosci pasazera,
    > tylko ze fotel jest pusty. Wtedy poduszki pasazera nie odpala.

    Kłócić się nie będę. W DISie pokazuje obecność pasażera.

    > W sumie to nie wiem czy powinny, czy nie.
    > Ale moze byc jak piszesz, ze w ogole ich nie bylo :/

    Od uderzenia w tył pojazdu często kurtyny wystrzeliwują... A co dopiero
    od takiego uderzenia... Przeciążenie było ewidentne -> w bok. Wiesz po
    czym się to poznaje? Nie po uszkodzeniach blach, bo to może być złudne.
    Lecz po ustawieniu oparć siedzeń. Spójrz pod jakim są kątem.

  • 35. Data: 2012-02-14 19:34:28
    Od: Filip <q...@q...pl>

    W dniu 2012-02-14 12:04, kamil pisze:

    > Ile razy przywaliłeś bokiem w drzewo przy 40km/h z niezapiętymi pasami?
    > Oświeć nas swoją empirycznie nabytą wiedzą!

    Raz przy prędkości 30km/h w betonowy słup. I raz przy prędkości ponad
    dwukrotnie większej w drzewo. Rozmawiasz właśnie z duchem?

  • 36. Data: 2012-02-14 20:09:16
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Filip,

    Tuesday, February 14, 2012, 7:34:28 PM, you wrote:

    > Raz przy prędkości 30km/h w betonowy słup. I raz przy prędkości ponad
    > dwukrotnie większej w drzewo. Rozmawiasz właśnie z duchem?

    Z człowiekiem co najmniej bardzo nieostrożnym...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 37. Data: 2012-02-14 20:53:48
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-02-14 19:34, Filip wrote:

    > Raz przy prędkości 30km/h w betonowy słup. I raz przy prędkości ponad
    > dwukrotnie większej w drzewo. Rozmawiasz właśnie z duchem?

    No to nam opowiedz o tym 60km/h w drzewo bez pasów.

    Shrek.

  • 38. Data: 2012-02-14 20:56:00
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-02-14 20:53, Shrek pisze:

    > No to nam opowiedz o tym 60km/h w drzewo bez pasów.

    Kiedyś już opowiadał, ale później wszystko skasował, włącznie ze
    zdjęciami :) W google będą tylko odpryski :)