  • 21. Data: 2012-02-14 21:18:13
    Temat: Re: Znowu ta marka :)
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 14-02-2012 21:14, to pisze:
    > Ale ona sądziła, że gość wyjechał z rzędu aut, jak ona już była na tym
    > pasie.

    Pomroczność jasna? Zapomnieć czy włączyło się do ruchu? No i po
    potwierdzeniu jej winy przez policję, nadal uważa się za bystrzejszą
    mimo PJ posiadanego od 1/2 roku? Mądra jest?

    --
    pozdr. Rzędzimir

  • 22. Data: 2012-02-14 22:21:38
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > O czym nie ma?

    Że pokazał jej film.

  • 23. Data: 2012-02-14 22:22:36
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Matt

    > Jeżeli przez "mistrzem kierownicy" rozumiesz "kłamałem próbując zrzucić
    > winę na kierowcę na którym wymusiłem" to nie, nie byłem. Kobieta tu
    > ordynarnie kłamie, że już stała na pasie i dopiero wtedy gość w nią
    > wjechał - to nie jest żaden brak doświadczenia na drodze.

    Ale ona nie kłamała. Kłamstwo to celowe mijanie się z prawdą. Ktoś, kto
    mija się z prawda, ale jest przekonany, że mówi prawdę -- nie kłamie.

  • 24. Data: 2012-02-14 22:27:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 14 Feb 2012 18:45:17 +0100, LEPEK napisał(a):
    >>> http://www.youtube.com/watch?v=KJhheiF9IgQ&feature=p
    layer_embedded

    > I aktorów :) Chłopaki mają ewidentnie parcie na szkło, ale profesje im
    > się pomyliły. Marudzi taki, że pół dnia musi tu spędzić, ale zamiast po
    > sprawdzeniu monitoringu podejść i powiedzieć: mamy dowód, było tak i
    > tak, pani 500 zł mandatu (tak wysoko za próbę wymigania się) - czy pani
    > przyjmuje? Ale nie - zamiast tego wolą zadawać po kilka razy to samo
    > pytanie, dawać ostatnie szansy - ale zadzwonić już nie pozwalają (?)

    Przeciez dzwoni.

    Lepiej by bylo jak zaprosili oboje na komende, poprosili zeznania na pismie
    pod odpowiedzialnoscia karna, i raz na zawsze oduczyli pania klamac.

    J.

  • 25. Data: 2012-02-14 22:39:10
    Od: to <t...@i...pl>

    begin J.F.

    > Lepiej by bylo jak zaprosili oboje na komende, poprosili zeznania na
    > pismie pod odpowiedzialnoscia karna, i raz na zawsze oduczyli pania
    > klamac.

    Ale ona przecież nie kłamie.

  • 26. Data: 2012-02-14 22:40:59
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Pomroczność jasna? Zapomnieć czy włączyło się do ruchu? No i po
    > potwierdzeniu jej winy przez policję, nadal uważa się za bystrzejszą
    > mimo PJ posiadanego od 1/2 roku? Mądra jest?

    Często wydarzenia stresujące pamięta się nie do końca wiernie albo wręcz
    wcale i nie ma w tym nic nienormalnego czy nawet dziwnego. Z pewnością
    pierwsza stłuczka dla kobiety, która ledwo nauczyła się jeździć może być
    takim wydarzeniem.

  • 27. Data: 2012-02-14 22:42:54
    Od: Matt <m...@g...com>

    On 14 Lut, 22:22, to <t...@i...pl> wrote:
    > Ale ona nie kłamała. Kłamstwo to celowe mijanie się z prawdą. Ktoś, kto
    > mija się z prawda, ale jest przekonany, że mówi prawdę -- nie kłamie.

    Twierdzi, że stała na prawym pasie i czekała aż na środkowym zrobi się
    wolne. Na filmie z kamery widać, że wjechała z podporządkowanej w
    samochód jadący prawym pasem. Albo kłamie, albo ma problemy z
    postrzeganiem rzeczywistości. Może rzeczywiście jest "przekonana, że
    mówi prawdę" - chorzy psychicznie nie powinni dostawać prawa jazdy.

    --
    Regards
    Matt

  • 28. Data: 2012-02-14 22:45:26
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 14-02-2012 22:21, to pisze:
    > Że pokazał jej film.

    A jak nie pokazał to sprawy nie ma?

    --
    pozdr. Rzędzimir

  • 29. Data: 2012-02-14 22:52:09
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 14-02-2012 22:40, to pisze:
> [...]
    > wcale i nie ma w tym nic nienormalnego czy nawet dziwnego. Z pewnością
    > pierwsza stłuczka dla kobiety, która ledwo nauczyła się jeździć może być

    Ano. W ten sposób można wytłumaczyć np. "wypadek" szwagra.
    Wysoki sądzie - właził szwagier na drabinę, omsknęła mu się noga, spadł
    i złamał kark. To że zapomniałem wspomnieć, iż pomogłem mu w tym
    zadaniu poprzez popchnięcie drabiny, to wynik stresu - przecież to moje
    pierwsze zabójstwo.

    --
    pozdr. Rzędzimir

  • 30. Data: 2012-02-14 23:18:39
    Od: "KrisPolska" <n...@w...pl>

    Użytkownik "to" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    > begin Artur Maśląg

    layer_embedded

    > Ja tu znowu widzę rewelacyjnych policyjnych psychologów. Po pierwsze
    > przecież kobieta celowo nie wjechała pod jadące auto.

    kolejny co od cycka nie odrosnol

    powiadasz? jak to nie? kamery to pokazuja:) auto samo wjechalo
    a prowadzil stevie wonder !

    > Skoro włączyła się
    > do ruchu, to myślała, że nic nie jedzie,

    a myslala? jestes tego pewien?

    > więc w wersję którą przedstawiła
    > pewnie naprawdę wierzyła.

    i moze Bog w tym palce maczal?
    ja wierze ze nie spoznie sie do pracy wychodzac rano!
    i cudów nie ma, wiara jest do dupy!

    > Czyli nie kłamała.

    masz jakis dowod na te brednie? czy zdala twoj test psychologiczny?
    wiekszosc sciem przy kolizjach to klamstwa, pozniej jest pol prawdy, pozniej
    ciut wiecej
    a moze i gowno prawda?

    > Po drugie dlaczego policja
    > próbuje uniemożliwić jej wykonanie telefonu?

    a do kogo? do mamusi czy papierza?
    ma 18lat? ma uprawnienia ponosi odp.
    nie zna przepisow, won na kurs

    >Po trzecie dlaczego policja
    > ruga ją jak jakieś niegrzeczne dziecko, skoro wykonywali swoje
    > odpowiedzialności za które im się płaci, a sytuacja wcale nie była dla
    > uczestników oczywista (bo każdy co innego pamiętał)?

    przejrabali z ta baba 40-50minut i gdyby nie monitoring to by ja
    wsadzili do sadu na 5 paczek za otwarcie drzwi za wlasna glupote