  • 1. Data: 2012-02-14 17:45:24
    Temat: Znowu ta marka :)
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    http://www.youtube.com/watch?v=KJhheiF9IgQ&feature=p
    layer_embedded

    Pewnie było, ale dres ;)

  • 2. Data: 2012-02-14 18:07:00
    Temat: Re: Znowu ta marka :)
    Od: ojciec <e...@p...pl>

    W dniu 2012-02-14 17:45, Artur Maśląg pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=KJhheiF9IgQ&feature=p
    layer_embedded

    > Pewnie było, ale dres ;)

    Tez chodzę w dresach i co to znaczy że jestem gorszy?
    Ty masz jakieś tekstylną fobie?

  • 3. Data: 2012-02-14 18:14:10
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-02-14 18:07, ojciec pisze:
    layer_embedded

    > Tez chodzę w dresach i co to znaczy że jestem gorszy?

    A masz BMW itd.?

    > Ty masz jakieś tekstylną fobie?

    Ja? Skąd, dres jako taki mi nie przeszkadza :)

  • 4. Data: 2012-02-14 18:15:42
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Artur Maśląg

    > http://www.youtube.com/watch?v=KJhheiF9IgQ&feature=p
    layer_embedded

    > Pewnie było, ale dres ;)

    Ja tu znowu widzę rewelacyjnych policyjnych psychologów. Po pierwsze
    przecież kobieta celowo nie wjechała pod jadące auto. Skoro włączyła się
    do ruchu, to myślała, że nic nie jedzie, więc w wersję którą przedstawiła
    pewnie naprawdę wierzyła. Czyli nie kłamała. Po drugie dlaczego policja
    próbuje uniemożliwić jej wykonanie telefonu? Po trzecie dlaczego policja
    ruga ją jak jakieś niegrzeczne dziecko, skoro wykonywali swoje
    odpowiedzialności za które im się płaci, a sytuacja wcale nie była dla
    uczestników oczywista (bo każdy co innego pamiętał)?

  • 5. Data: 2012-02-14 18:24:55
    Od: GRAG <e...@e...pl>

    W dniu 2012-02-14 17:45, Artur Maśląg pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=KJhheiF9IgQ&feature=p
    layer_embedded

    > Pewnie było, ale dres ;)

    ona reprezentuje typową postawę: wszyscy są winni tylko nie ja

    i owszem daleko zajdzie

    a poza tym staaaarrreeeeee

  • 6. Data: 2012-02-14 18:45:17
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2012-02-14 18:15, to pisze:
    > begin Artur Maśląg

    layer_embedded

    > Ja tu znowu widzę rewelacyjnych policyjnych psychologów.

    I aktorów :) Chłopaki mają ewidentnie parcie na szkło, ale profesje im
    się pomyliły. Marudzi taki, że pół dnia musi tu spędzić, ale zamiast po
    sprawdzeniu monitoringu podejść i powiedzieć: mamy dowód, było tak i
    tak, pani 500 zł mandatu (tak wysoko za próbę wymigania się) - czy pani
    przyjmuje? Ale nie - zamiast tego wolą zadawać po kilka razy to samo
    pytanie, dawać ostatnie szansy - ale zadzwonić już nie pozwalają (?)

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 7. Data: 2012-02-14 19:10:31
    Od: "Jarek S." <p...@g...pl>

    > http://www.youtube.com/watch?v=KJhheiF9IgQ&feature=p
    layer_embedded

    > Pewnie było, ale dres ;)

    głupie babsko w dresach.... tyle w temacie

  • 8. Data: 2012-02-14 19:49:29
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 14-02-2012 18:15, to pisze:

> [...]
    > odpowiedzialności za które im się płaci, a sytuacja wcale nie była dla
    > uczestników oczywista (bo każdy co innego pamiętał)?

    Czy byłbyś wniebowzięty, gdybyś przez taką głupią pizdę stracił kilka
    godzin przy tak oczywistej sytuacji? Nie mówię tu o policji tylko tobie
    jako potencjalnym poszkodowanym :)

    --
    pozdr. Rzędzimir

  • 9. Data: 2012-02-14 20:09:30
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 14 Feb 2012, to wrote:

    > begin Artur Maśląg

    layer_embedded

    [...]
    > Po pierwsze
    > przecież kobieta celowo nie wjechała pod jadące auto.

    Z tą tezą można się zgodzić, ale wnioski widzę diametralnie odmienne.

    > Skoro włączyła się do ruchu, to myślała, że nic nie jedzie,

    Właśnie. Myślała. Zamiast patrzeć :>

    > więc w wersję którą przedstawiła
    > pewnie naprawdę wierzyła. Czyli nie kłamała.

    Sugerujesz że powinna stracić PJ w wyniku stwierdzenia urojeń?
    Bo jeśli ktoś NIE PATRZY czy coś jedzie, to stwierdza że NIE PATRZYŁ.
    "Nie widziałem".
    Bywa, błąd (gruby), ale się zdarza.
    Natomiast jeśli w takim przypadku jak przedstawiono *wierzy*,
    że całe zdarzenie wyglądało inaczej, *wierząc* że gość z drogi
    z pierwszeństwem zmieniał pas, to przepraszam, ale widzę pewien
    problem ;)

    > a sytuacja wcale nie była dla
    > uczestników oczywista (bo każdy co innego pamiętał)?

    Sytuacja jest obiektywna, zapisana czarno na białym przez
    kamerę (byłaby również obiektywna w innym przypadku, tyle
    że *my* nie mielibyśmy dowodu na ustalenie prawdziwej
    wersji), zaś nie ma mowy o "pamiętaniu", co najwyżej
    można mówić o "wymyśleniu".
    Kobieta kłamie w tym miejscu, że nie chce prosto powiedzieć
    że NIE PATRZYŁA kto i skąd jedzie, bo patrzyła tylko tam dokąd
    sama chce jechać.
    Ona *nie wiedziała* czy gość zmieniał pas, a twierdziła
    że WIE. To jest właśnie owo kłamstwo.
    Nie to, czy faktycznie zmieniał czy nie (z tego że
    nie zmianiał wynika tylko dowód co do kłamstwa).

    pzdr, Gotfryd

  • 10. Data: 2012-02-14 20:47:46
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Czy byłbyś wniebowzięty, gdybyś przez taką głupią pizdę stracił kilka
    > godzin przy tak oczywistej sytuacji? Nie mówię tu o policji tylko tobie
    > jako potencjalnym poszkodowanym :)

    Pewnie nie, ale co z tego? Czy ona jest głupia, to nie wiem, nie umie po
    prostu jeszcze jeździć lub się zagapiła, zdarza się.