  • 11. Data: 2009-07-15 09:19:54
    Temat: Re: Znowu Play lepszy niż Orange!
    Od: Grzexs <grzexs@usu_n_to.gazeta.pl>

    > Telefon w Playu ustawić ręcznie do sieci macierzystej? Aleś wymyslił.To
    > bedzie działał tylko czasami. Chyba , ze ustawisz ręcznie na Plusa, to
    > owszem. Przecież play nie ma pokrycia w całym kraju.

    To trzeba ustawić na Plusa. Podobno eliminuje to przy okazji jakieś
    zaniki, przy przełączaniu sieci (tak piszą).

    Ja mam ręczne, bo mi się kiedyś zalogował do jakiejś sieci białoruskiej
    i zapłaciłem jak za zboże.

    --
    Grzexs

  • 12. Data: 2009-07-15 14:32:19
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik ".Zykfryd." <x...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    > Wyjątek potwierdzający regułę że roaming Play to porażka, a roaming Play
    > on-line to już w ogóle fikcja literacka, do dziś czekam na odpowiedz na
    > reklamację składaną w styczniu na nie działający Play on-line na kartę,
    > mimo to że zgodnie z teorią powinienem mieć możliwość korzystania z każdej
    > z trzech dostępnych sieci nie udało mi się skorzystać z żadnej.
    > Z Litwy z Frescha czasami udaje się zadzwonić z jednej sieci mimo to że
    > umowy niby są ze wszystkimi trzema. Za to mój abonament w Orange jak
    > zaloguje się do jakiejś sieci za granicą to można korzystać bez problemu
> [...]

    Kiedy to było? Rok temu byłem na Litwie i bez problemów dzwoniłem i
    wysyłałem sms.

  • 13. Data: 2009-07-15 17:25:11
    Od: ".Zykfryd." <x...@w...pl>

    qwerty pisze:

    > Kiedy to było? Rok temu byłem na Litwie i bez problemów dzwoniłem i
    > wysyłałem sms.

    Jakieś 3 miesiące temu.