  • 1. Data: 2009-07-13 17:03:41
    Temat: Nowy operator?
    Od: "Bolek" <...@...q>

    Kupiłem nowy starter, wyłamałem sim-a, wsadziłem do telefonu i włączyłem.
    Wyszukiwanie sieci... wybierz sieć, do wyboru:
    - Plus GSM
    - Idea
    - Madzia
    - CC 260 NC 06

    260-06 to chyba P4, ale skąd do jasnej ch... wzięła się ta Madzia???

  • 2. Data: 2009-07-13 17:36:45
    Temat: Re: Nowy operator?
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:h3fpf3$953$1@achot.icm.edu.pl, *Bolek* wrote:
> [...]
    > - Madzia
    > - CC 260 NC 06
    >
    > 260-06 to chyba P4, ale skąd do jasnej ch... wzięła się ta Madzia???

    w niektorych telefonach (np nokia mozna bylo) recznie dodac/zmienic nazwe
    sieci przypisana do danego kodu sieci/kraju.
    Ktos zapewne zmodyfikowal 260-02 zeby zamiast Era byl napis Madzia - pewnie
    wlascicielka telefonu.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2009-07-13 19:46:04
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:h3frfh$jns$...@a...news.neostrada.pl

> [...]
    > sieci przypisana do danego kodu sieci/kraju.
    > Ktos zapewne zmodyfikowal 260-02 zeby zamiast Era byl napis Madzia -

    Dlaczego znalazł Idea? Przecież nie ma już parę lat.

  • 4. Data: 2009-07-13 20:00:12
    Od: Skorupa <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com>

    qwerty pisze:

    > Dlaczego znalazł Idea? Przecież nie ma już parę lat.

    bo to pewnie stary telefon, wyprodukowany "za czasów Idei" ;)

    --
    Pozdr.
    Skorupa

    --
    Wolność. Po co wam wolność?
    Macie przecież do pracy autobusy

  • 5. Data: 2009-07-13 20:22:30
    Od: "Bolek" <...@...q>

> [...]
    > sieci przypisana do danego kodu sieci/kraju.
    > Ktos zapewne zmodyfikowal 260-02 zeby zamiast Era byl napis Madzia -

    Dzięki. Faktycznie coś tam było namieszane w telefonie. Udało się dodać nowy
    wpis
    i zamiast Madzia pojawiło się Era. A telefon jest bardzo stary jak się
    domyśliliście.