  • 11. Data: 2010-12-20 22:03:51
    Temat: Re: Zniknęła partycja ale dane są
    Od: "Grzegorz" <r...@o...pl>

    >Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    >W dniu 2010-12-20 18:34, Grzegorz pisze:

    >Sprawdziłeś we Właściwościach/Uprawnienia- na kogo one obecnie są?
    >Ewentualnie udostępnianie.
    >--
    >animka

    Napisałem to w pierwszym poście: "Windows jej nie widzi, w zarządzaniu
    dyskiem widać, że jest coś na tej
    przestrzeni dyskowej ale nie ma żadnego opisu, próby dostępu np.
    wlaściwości, kończą się błędem."

  • 12. Data: 2010-12-20 23:50:17
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-12-20 23:03, Grzegorz pisze:

    > Napisałem to w pierwszym poście: "Windows jej nie widzi, w zarządzaniu
    > dyskiem widać, że jest coś na tej
    > przestrzeni dyskowej ale nie ma żadnego opisu, próby dostępu np.
    > wlaściwości, kończą się błędem."

    W Zarządzaniu Komputerem masz jeszcze Użytkowników. Przejrzyj ustawienia.
    Jakby co to może gdzieś w rejestrze, we wszystkich kluczach nadaj sobie
    odpowiednie uprawnienia, może to coś pomoże.
    Mnie raz Windows zmienił uprawnienia (po nowej instalce), zablokował mi
    dysk zewnętrzny i też nic nie widziałam, ale to można bardzo łatwo
    przywrócić czy po prostu udostępnić (sobie samej!) ten dysk.

    --
    animka

  • 13. Data: 2010-12-27 11:45:08
    Temat: Re: Zniknęła partycja ale dane są - rozwiązanie
    Od: "Grzegorz" <r...@o...pl>

    Problem został rozwiązny za pomocą narzędzia dosowego do obsługi partycji
    NTFS (nie pamiętam nazwy programu, ale był chyba ze strony www.ntfs.com ).
    Program uruchomił się z bootwalnej CD, uruchomił chkdsk i w ten sposób
    został naprawiony błąd w MFT jak się okazało. Dziękuję wszystkim za pomoc.