  • 1. Data: 2010-12-19 13:27:41
    Temat: Problem z głośnikami 2.1 Genius
    Od: disign <k...@p...onet.pl>

    Witam
    posiadam stare głośniki 2.1 genius SW-H062
    i ostatnio mam z nimi taki problem że jedna z satelit nie działa
    podczas odtwarzania dźwięku, i wygląda to tak, jakby subwoofer przejął
    role tej niedziałającej satelity ale jak się podłączy same satelity
    bez subwoofera to obie działają. Z tego wnioskuje że musiał się coś
    popsuć w subwooferze szczególnie że już był kiedyś w naprawie.

    Co o tym sadzicie ??
    czy moja teoria jest słuszna , jeśli tak to co mogło się popsuć i czy
    wo gule opłaca się naprawiać a może lepiej jest kupić nowy zestaw.

    Za odpowiedz z góry dziękuje

  • 2. Data: 2010-12-19 14:13:47
    Temat: Re: Problem z głośnikami 2.1 Genius
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

    > wo gule opłaca się naprawiać a może lepiej jest kupić nowy zestaw.

    To najciekawsza wersja "w ogóle", z jaką się spotkałem.
    Istnieje szansa, że puścił lut we wzmacniaczu wbudowanym w subwoofer. Takie
    coś można samemu zreperować. Jeśli potrafisz to dobrze. Jeśli nie potrafisz
    to pewnie się nie opłaca, chyba że znasz kogoś kto to zrobi za piwo.

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl