  • 1. Data: 2010-12-18 12:12:12
    Temat: zgodność DisplayPort->HDMI z HDCP
    Od: "Piotr Wozniacki" <p...@w...pl>

    Witam Grupę.

    Przymierzam się do zakupu laptopa, a ponieważ moje aplikacje potrzebują
    mocy - wybór padł na Dell'a, model Precision M4500. Nie jest to laptop
    "multimedialny" (jakich większosć ostatnio na rynku); raczej mobilna stacja
    robocza. Ta różnica przejawia się m.in. w braku napędu BD, oraz wyjścia
    HDMI - jest za to VGA (dobrze - dwa monitory sa mi na ogół potrzebne), oraz
    DisplayPort (zamierzam go podłaczać do HDTV, przez adapter DisplayPort ->
    HDMI).

    I odnośnie tego ostatniego mam właśnie pytanie. Czy mogę założyć na 100%,
    że - używając napędu BD w zewnętrznej obudowie Welland, podpiętej po eSATA -
    cały zestaw będzie zgodny z HDCP?

    Oczywiście w Dellu nie wiedzą na 100%, może więc ktoś z Was wie z własnego
    doświadczenia?

    Dzieki z góry

    Piotr