  • 1. Data: 2009-05-06 19:05:30
    Temat: Gdzie backup fotek
    Od: "Michal" <m...@b...pl>

    Czy zna ktos moze dobra i pewna strone ,serwis do przechowywania duzych
    ilosci zdjec czyli okolo 40 GB lub wiecej ?Oczywiscie z wygodnym dodawaniem
    i sciaganiem zdjec a nie po jednej fotce.Istnieje taka usluga
    wogole?Ewentualnie za niezbyt wysoka oplata.
    Mam swoj zbior zdjec zabezpieczony na dysku zewnetrznym ale chcialbym
    skopiowac rowniez na bezpiecznym serwerze z mozliwoscia dostepu z
    dowolnego miejsca .
    Z ciekawosci zapytam jak Wy macie zabezpieczone zbiory swoich zdjec?W domu
    to nie bardzo bezpiecznie bo w razie np. pozaru (odpukac)zdjecia z wielu lat
    stracone.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-05-06 19:29:35
    Temat: Re: Gdzie backup fotek
    Od: KuFeL <k...@o...pl>

    Michal pisze:
> [...]
    > to nie bardzo bezpiecznie bo w razie np. pozaru (odpukac)zdjecia z wielu lat

    ja trzymam zdjecia na dwoch dyskach, jeden w lapku, i wierna kopia na
    zewnetrznym plus ~1024x768 na picassie. Na CD nie raz sie juz
    przejechalem i nie trzymam, bo chcac nie chcac po kilku latach nie da
    sie odczytac....

    Pzdr,
    KuFeL
    --
    gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
    http://www.zachody.pl / skype:kufel78

  • 3. Data: 2009-05-06 20:56:48
    Od: "Psychotrop vel Grzesiek \"Laska\" Lasocki " <p...@o...pl>

    jeśli chcesz faktycznie na necie ...
    firefox + dodatek GSpace + konto na gmail - masz piękny dysk sieciowy z
    własnego konta mailowego :)

    --
    Psychotrop vel Grzesiek "Laska" Lasocki
    (wytnij _sp) p...@o...pl

  • 4. Data: 2009-05-06 21:12:47
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    > Z ciekawosci zapytam jak Wy macie zabezpieczone zbiory swoich zdjec?W domu
    > to nie bardzo bezpiecznie bo w razie np. pozaru (odpukac)zdjecia z wielu lat
    > stracone.

    Aktualnie -- dysk 2 TB w kieszonce -- do szybkiego dostepu, a kopia tego
    wszystkiego na plytach DVD w innym lokalu.

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat