  • 11. Data: 2007-04-27 11:12:59
    Temat: Re: Zmiana ścieżki AS w TPNET
    Od: Waldemar Fraś <w...@n...ekrakow.net>

    Rafal Lorenc napisał(a):
    > Waldemar Fraś [w...@n...ekrakow.net]

    > Przeczytaj jeszcze raz ze zrozumieniem czego zmiana dokładnie dotyczyła,
    > i dopiero wyciągaj jakieś wnioski.
    > Posiadając usługę "iDSL" w ogóle nie powinieneś zabierać głosu w tej
    > sprawie, jak dla mnie to info od Konrada uratowało mi dupę.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Rafal Lorenc

    Z mojej strony kwestia była taka, czy np. normalny użytkownik ich usługi
    powinien odczuć tą zmianę...

    A co do informacji to ciekawe, że swoim kluczowym klientom nie wysyłają
    żadnych biuletynów z informacjami?:>

    --
    pozdrawiam
    Waldemar Fraś

  • 12. Data: 2007-04-27 13:10:58
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Rafal Lorenc <s...@u...sie.pl> wrote:
> [...]
    > Posiadając usługę "iDSL" w ogóle nie powinieneś zabierać głosu w tej
    > sprawie, jak dla mnie to info od Konrada uratowało mi dupę.

    Jako że chwilowo nie jestem bezpośrednim klientem AS5617 nie
    znam do końca sprawy. Co mnie zastanawia to czy nie było żadnej
    innej oficjalnej informacji (jakiś mail, pismo)? Tylko
    to ogłoszenie na polipie na ~24h przed akcją?

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 13. Data: 2007-04-27 13:16:14
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Krzysztof,

    [...]

> [...]
    > innej oficjalnej informacji (jakiś mail, pismo)? Tylko
    > to ogłoszenie na polipie na ~24h przed akcją?

    Było również ogłoszenie na p.i.k.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 14. Data: 2007-04-27 14:37:31
    Od: andzio <a...@n...net.pl>

    Krzysztof Oledzki napisał(a):

> [...]
    > innej oficjalnej informacji (jakiś mail, pismo)? Tylko
    > to ogłoszenie na polipie na ~24h przed akcją?

    No niestety - na informacje prawdopodobnie bylo za pozno.
    Dostalem info kilka dni wczesniej ze bedzie 15 minutowa przerwa
    ale nie mialo to zwiazku z ta sprawa. Zazwyczaj o takich
    zmianach informuja kilka dni wczesniej, a tu nie bylo nic...
    Widac bylo to nie planowane...

    --
    pozdrawiam;
    Andrzej Banach

  • 15. Data: 2007-04-27 14:44:23
    Od: Rafal Lorenc <s...@u...sie.pl>

    RoMan Mandziejewicz [r...@p...pl]

    > Było również ogłoszenie na p.i.k.

    Potwierdzam, ale nic innego nie otrzymałem, coż ot polska rzeczywistość.

    Pozdrawiam,
    Rafal Lorenc

    --
    SysAdmin UsmiechaSie
    jid/mail:s...@u...sie.pl mobile: 503-611-119

  • 16. Data: 2007-04-28 07:17:22
    Od: R <r...@g...pl>

    Waldemar Fraś wrote:

    > A co do informacji to ciekawe, że swoim kluczowym klientom nie wysyłają
    > żadnych biuletynów z informacjami?:>

    Kto to jest wg. Ciebie kluczowy klient TPSA? Mozesz podac definicje, jakies
    parametry? :D

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 17. Data: 2007-04-28 08:25:49
    Od: Andrzej <a...@n...in.poland>

    Dnia Sat, 28 Apr 2007 09:17:22 +0200, R napisał(a):

    > Kto to jest wg. Ciebie kluczowy klient TPSA? Mozesz podac definicje, jakies
    > parametry? :D

    Jest to klient, któremu TP przyznała taki status.
    Dla takich klientów jest specjalna infolinia do kontaktów, specjalny
    "opiekun" etc.

    Andrzej Jagieło.

  • 18. Data: 2007-04-28 19:49:58
    Od: "Łukasz Pierzchalski" <g...@N...gazeta.pl>

    andzio <a...@n...net.pl> napisał(a):

> [...]
    > ale nie mialo to zwiazku z ta sprawa. Zazwyczaj o takich
    > zmianach informuja kilka dni wczesniej, a tu nie bylo nic...

    Ekhem... wydaje mi się (moge sie mylić) że wycięcie tego AS - TP TRANSIT -
    miało też wpływ na DSL.
    AS5617 to:
    80.48.0.0/13 # AS5617: PL-TPSA-20011218
    83.0.0.0/11 # AS5617: PL-TPSA-20031203
    194.204.128.0/18 # AS5617: PL-TPSA-960123
    195.116.0.0/15 # AS5617: PL-TPSA-960123
    195.205.0.0/16 # AS5617: PL-TPSA-970917
    212.160.0.0/16 # AS5617: PL-TPSA-981028
    212.244.0.0/16 # AS5617: PL-TPSA-980318
    213.25.0.0/16 # AS5617: PL-TPSA-991201
    213.76.0.0/15 # AS5617: PL-TPSA-20000522
    217.96.0.0/14 # AS5617: PL-TPSA-20000522

    czy pierwsze 2 klasy to nie są iDSL ? chyba tak.
    sprawdzam swojego DSL na Ripie i:
    route: 83.0.0.0/11
    descr: TPNET
    descr: for abuse: a...@t...pl
    origin: AS5617
    mnt-by: AS5617-MNT
    source: RIPE # Filtered

    Nie wiem jak Wy ale ja na DSL 4 poczułem różnice, średnie pingi z 40ms spadły
    do 15-20ms. Więc jest o czym mówić.

  • 19. Data: 2007-04-29 18:04:29
    Od: R <r...@g...pl>

    Andrzej wrote:

    > Jest to klient, któremu TP przyznała taki status.

    Ale chyba musza byc jakies kryteria na podstawie ktorych jest przyznawany
    ten status? :D

    > Dla takich klientów jest specjalna infolinia do kontaktów, specjalny
    > "opiekun" etc.

    Czym sie rozni "specjalny" opiekun od zwyklego? :D

    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2007-04-29 19:11:02
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    R pisze:

    > Ale chyba musza byc jakies kryteria na podstawie ktorych jest przyznawany
    > ten status? :D

    Jedno podstawowe czyli $

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski