  • 1. Data: 2007-04-19 20:52:20
    Temat: Jak wybrać Optymalny internet ?
    Od: "cztrwe" <z...@g...SKASUJ-TO.pl>

    cenowo, jakosciowo , pod względem transferu ?

  • 2. Data: 2007-04-19 21:03:48
    Temat: Re: Jak wybrać Optymalny internet ?
    Od: "Sied@r" <s...@d...lub.pl>

    cztrwe napisał(a):
    > cenowo, jakosciowo , pod względem transferu ?

    tak to problem polskiego internetu,

    najlepiej satelitarny - cenowo moze bedzie drozej ale - bedzie the best

    a na powaznie przeczytaj swojego posta i zastanow sie czy sam
    zrozumiales o co pytasz.

    zeby wygladalo to sensownie - musialbys podac gdzie mieszkasz, jakie
    masz mozliwosci (jakich operatorow) i za ile, jakie predkosci i na tej
    podstawie ktos moze doradzic a i tak pewnosci nie ma ze bedzie dobrze.

    zwykle sie wiadomo najnizsza cena i najwiekszy transfer = najlepsza
    oferta - ale czy najciekawsza to juz nie jest takie jednoznaczne.

    D.

  • 3. Data: 2007-04-19 21:27:57
    Temat: Re: Jak wybrać Optymalny telefon komorkowy ?
    Od: "Krynix." <a...@t...ru>

    cenowo, jakosciowo , pod względem transferu ?

  • 4. Data: 2007-04-19 21:53:18
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Sied@r pisze:

    > tak to problem polskiego internetu,

    Pytanie czy autor? :)

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 5. Data: 2007-04-20 06:15:46
    Od: Admin <a...@u...multicon.pl>

    cztrwe napisał(a):
    > cenowo, jakosciowo , pod względem transferu ?

    Optymalny internet to: najtańszy, bezawaryjny, z największą
    przepustowością oraz najmniejszym czasem na pingu :)

  • 6. Data: 2007-04-20 06:25:26
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Fri, 20 Apr 2007 06:15:46 +0000, Admin wrote:

    > Optymalny internet to: najtańszy, bezawaryjny, z największą
    > przepustowością oraz najmniejszym czasem na pingu :)

    średnim czy chwilowym ?
    pingu dokąd ?

    --
    futszaK
    0601061867

  • 7. Data: 2007-04-20 06:38:22
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    cztrwe napisał(a):

    > cenowo, jakosciowo , pod względem transferu ?

    A czy do tego Optymalnego Internetu trzeba czytać książki dr med.
    Kwaśniewskiego? ;P

    pansp ;)

    j.

  • 8. Data: 2007-04-20 06:40:53
    Od: "Sied@r" <s...@d...lub.pl>

    futszaK napisał(a):

    > Ĺ?rednim czy chwilowym ?
    > pingu dokÄ?d ?

    ja wiem ze nudno ale nie trolujcie
    bo to pytanie mi na trolowanie wyglada.

  • 9. Data: 2007-04-20 07:56:24
    Od: wer <b...@n...pl>

    cztrwe wrote:
    > cenowo, jakosciowo , pod względem transferu ?

    Dużego wyboru nie ma Internet, albo Internet 2, ale ten drugi tylko dla
    uczelni i placówek naukowych.

    --
    wer

    nie odpisuj na adres b...@n...pl
    wlasciwy adres a...@o...pl

    Jestem przeciwnikiem kary smierci, ale dla przykladu powinno sie
    powiesic 100 spamerow w miejscach publicznych.

  • 10. Data: 2007-04-20 08:11:33
    Od: "Jan Werbinski" <j...@j...com>

    Użytkownik "wer" <b...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Dużego wyboru nie ma Internet, albo Internet 2, ale ten drugi tylko dla
    > uczelni i placówek naukowych.
    >
    > --
    > wer

    Expert to TY?