  • 1. Data: 2007-04-23 08:04:43
    Temat: Symetryk 6 Mbit. Jaka oferta będzie ofertą dobrą
    Od: "Time" <t...@w...pl>

    Poszukuję dostawcy symetrycznego łącza. Zgłosiło się do mnie 2 dostawców
    (doprowadzenie sieci - radiowe), niemniej nie wiem do jakiej kwoty mogę
    negocjować. Ile to mniej więcej teraz powinno kosztować, powiedzmy z lojalką
    24 miesiące?

  • 2. Data: 2007-04-23 08:28:37
    Od: "Sied@r" <s...@d...lub.pl>

    Time napisał(a):
> [...]
    > negocjować. Ile to mniej więcej teraz powinno kosztować, powiedzmy z lojalką

    wszystko zalezy gdzie, jaka radiolinia, jakie SLA, czy z dostepem do
    TPNET czy NIE.

    Przy takiej malej przeplywnosci duzym kosztem stalym bedzie koszt
    radiolinii.

    D.

  • 3. Data: 2007-04-23 11:31:41
    Od: Waldemar Fraś <w...@n...ekrakow.net>

    Sied@r napisał(a):

> [...]
    > TPNET czy NIE.
    >
    > Przy takiej malej przeplywnosci duzym kosztem stalym bedzie koszt

    Dokładnie. Zależy jeszcze kto będzie dostarczał to łącze, czy jakaś
    firma ogólnopolska (CDP, ATM, NASK, itp.) czy może jakiś większy lokalny
    dostawca (jak np. w Krk Compower, Kolornet/Zax).

    Ogólnie u tych drugich będziesz miał taniej, a jakość tą samą, bądź
    niewiele ustepującą (ja przynajmniej tak mam i nie narzekam, padów nie
    ma, wysycać się dą w ramach przepustowości w umowie i można mieć dostęp
    do usług dodatkowych jak np. HUB DC w Krakowie z wszystkimi większymi
    sieciami).

    --
    pozdrawiam
    Waldemar Fraś

  • 4. Data: 2007-04-24 08:56:07
    Od: m...@t...pl

    ja bym se radiolinie na mt postawil, oparta o PC, jak bedzie potrzeba
    to wstawic kolejna pare kart i anten i nstreme2 ustawic czyli do
    54mbps fd lub 100 w trybie turbo

  • 5. Data: 2007-04-24 20:41:03
    Od: "Sied@r" <s...@d...lub.pl>

    m...@t...pl napisał(a):
    > ja bym se radiolinie na mt postawil, oparta o PC, jak bedzie potrzeba
    > to wstawic kolejna pare kart i anten i nstreme2 ustawic czyli do
    > 54mbps fd lub 100 w trybie turbo

    ty se schowaj

    temat pasuje jak piesc do nosa

    D.

  • 6. Data: 2007-04-25 05:57:45
    Od: "Time" <t...@w...pl>

    Konkretnie propozycje miałem od TKTelekom i właśnie lokalnego (ale dość
    dużego jak na nasze warunki) providera - Espol.

    Cena - około 400 PLN netto za Mbit. - Zastanawiam się jak przy takich cenach
    sprzedać to z jakimkolwiek zyskiem?

    Nie zależy mi na TPNet. - www dopalę sobie DSL'em. TPNet może być
    obsługiwany przez wejście zagraniczne.

  • 7. Data: 2007-04-25 08:09:31
    Od: ANetGUS <aparta_WYWALTO_@swnet_TOTEZ_.pl>

    Time napisał(a):
> [...]
    > sprzedać to z jakimkolwiek zyskiem?
    >
    > Nie zależy mi na TPNet. - www dopalę sobie DSL'em. TPNet może być

    Pytanie:
    Czy TKTelekom Tobie to dostarczy do Twojej lokalizacji czy też musisz
    sobie odebrać na dworcu PKP (KATSie)?

  • 8. Data: 2007-04-25 08:14:56
    Od: ANetGUS <aparta_WYWALTO_@swnet_TOTEZ_.pl>

    Time napisał(a):
> [...]
    > sprzedać to z jakimkolwiek zyskiem?
    >
    > Nie zależy mi na TPNet. - www dopalę sobie DSL'em. TPNet może być

    PS zapytaj się o ofertę Exatel'a (www.exatel.pl) - jeden z większych
    operatorów w kraju.

    Ceny mają dobre :-) radiolinie też dobre :-) SLA jeszcze lepsze :-)

  • 9. Data: 2007-04-25 11:38:14
    Od: Marek Burzyński <m...@c...pl>

    W którym miejscu w Szczecinie czy poza miastem (jeżeli tak to ile) ?

  • 10. Data: 2007-04-25 11:39:11
    Od: Marek Burzyński <m...@c...pl>

    W którym miejscu w Szczecinie czy może poza miastem (jeżeli tak to gdzie) ?