  • 1. Data: 2007-04-21 17:22:35
    Temat: IE a FF - wikipedia
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Jest taka strona:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Wybory_prezydenckie_we_
    Francji,_2007

    może mi ktoś wyjaśnić dlaczego pod IE i pod FF są różne sondaże wyborcze
    (chodzi mi o daty, pod FF są aktualne, pod IE z 18.04).

  • 2. Data: 2007-04-21 21:15:34
    Temat: Re: IE a FF - wikipedia
    Od: Tomasz Piłat <p...@i...pl>

    r...@a...net.pl <r...@a...net.pl> wrote:
> [...]
    >
    > może mi ktoś wyjaśnić dlaczego pod IE i pod FF są różne sondaże wyborcze
    > (chodzi mi o daty, pod FF są aktualne, pod IE z 18.04).

    Siedzi gdzieś w keszu (szczerze mówiąc, nie wiedziałem, że wikipedia ma
    różne kesze w zależności od przeglądarki).

    Zobacz:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Wybory_prezydenckie_we_
    Francji,_2007?dupa=1

    i będzie dobrze.