  • 51. Data: 2010-09-15 13:24:12
    Temat: Re: Złożenie całej karoserii poza fabryką (czy realne)
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "krzysiek82" <o...@c...pl> wrote in message
    news:4c90a6ca$0$22799$65785112@news.neostrada.pl...

    > jesteś na etapie ogłoszeń i podniecania się cenami? to pojedz i kup auto
    > za taką kasę. Mnie się nigdy nie udało :)

    Widzisz - kupiles drozsze a i tak trzeba cala karoserie wymieniac. Warto
    bylo przeplacac? :)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 52. Data: 2010-09-15 14:09:19
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2010-09-15 12:58, krzysiek82 pisze:

    > jesteś na etapie ogłoszeń i podniecania się cenami? to pojedz i kup auto
    > za taką kasę. Mnie się nigdy nie udało :)

    Ale ta cena jest jak najbardziej realna, tylko po dodaniu dodatkowych
    kosztow juz nie jest tak rozowo (w naszym zlodziejskim kraju), bo trzeba
    po to pojechac, paliwo, zaswiadczenie o zwolnieniu z VATu za 160PLN,
    akcyza z czapy wzięta bo takiego rocznika nie ma w katalogach, opl.
    recykl. 500PLN, blablabla i z tych 100EUR sie zrobi 2kPLN :|

    --
    venioo
    sprzedam Xantia X2 Break 1,9TD 90KM

  • 53. Data: 2010-09-15 14:11:33
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2010-09-15 12:42, Andrzej Lawa pisze:

    > A to już jakaś totalna brednia.

    ...czyzby? Dniowka za mala czy cena za wysoka?

    (abstrahujac od tego, ze cos pokroju cienkusia ciezko nazywac samochodem)

  • 54. Data: 2010-09-15 14:37:29
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "venioo" <p...@o...eu> wrote in message

> [...]
    > akcyza z czapy wzięta bo takiego rocznika nie ma w katalogach, opl.
    > recykl. 500PLN, blablabla i z tych 100EUR sie zrobi 2kPLN :|

    Biednemu zawsze wiatr w oczy, gorzej ze polski rzad zamiast pomagac,
    utrudnia zycie jeszcze bardziej..

    Tak z innej beczki, swojego WRXa kupilem za rownowartosc 36k PLN. Pomijajac
    juz czas pracy na te kwote, w polsce te roczniki ponizej 45-50 nie
    schodzily, z czego wiekszosc po niemieckim emerycie albo bezwypadkowe ze
    stanow oczywiscie.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 55. Data: 2010-09-15 16:45:03
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    http://pistonheads.com/sales/1918364.htm

    Ale ten jest po niezłym dzwonie....

  • 56. Data: 2010-09-15 17:46:59
    Od: amos <g...@g...com>

    On 15 Wrz, 09:41, krzysiek82 <o...@c...pl> wrote:
    > myślę więc jestem

    znowu ci sie tylko cos wydaje

    --
    amos

  • 57. Data: 2010-09-15 17:53:22
    Od: amos <g...@g...com>

    On 15 Wrz, 10:21, krzysiek82 <o...@c...pl> wrote:
    > już zmarnowałem sporo kasy na reanimacje tego co mam, powiedziałem sobie
    > dość.

    I na tym sie zatrzymaj. Znajdz sobie jakies naprawde fajne auto, i
    zacznyj odrestaurowywac. Skoro sprawia to przyjemnosc to zrob cos, co
    bedzie potem wzbudac jakies emocje i co bedziesz mogl odsprzedac z
    jakims zyskem. Polacz przyjemne z pozytecznym.

    Bez urazy, ale przechodzac obok Seicento odbudowanego ze zdrowych
    blach niewiele osob sie zatrzyma i powie "Zajefane!". Nigdy tez nie
    zwroci sie zainwestowany czas, pieniadze tym bardziej. A po kilku
    latach znow zacznie zrec ruda....

    --
    amos

  • 58. Data: 2010-09-15 18:32:50
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "CeSaR" <a...@m...com> wrote in message news:i6qm33$stj$1@news.onet.pl...
    > http://pistonheads.com/sales/1918364.htm
    >
    > Ale ten jest po niezłym dzwonie....

    I po pijaku ktos skladal te kierownice chyba..

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 59. Data: 2010-09-15 19:56:07
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "krzysiek82" <o...@c...pl> napisał w wiadomości

    > myślę więc jestem powiedziałeś, po czym zniknąłeś?

    Ty troche ich przypominasz:

    http://gabrysiulka.wrzuta.pl/film/26i7ldnVC33/twins_
    -_mam_talent._conga_bonga_i_kabasa

    Z jedna zasadnicza roznica. Im nikt nie powiedzial, ze robia z siebie
    idiotow. A My Tobie piszemy to co watek... i nadal z uporem maniaka
    kontynuujesz!

    --
    Picasso

  • 60. Data: 2010-09-15 21:47:00
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    > Dłubanie przy tym aucie znakomicie mnie relaksuje, mam sentyment do tego
    > pojazdu jak dla mnie jest to coś więcej niż samochód.

    Dorobek całego życia ;D