  • 1. Data: 2010-09-14 12:45:26
    Temat: kto robi fotki ?
    Od: "yoytek" <y...@o...pl>

    wracale wczoraj z urlopu.
    pare km przed trzebnica jadac od rawicza mowia na CB
    ze na XXX kilometrze fotki robia.
    ,jestem na tym kilometrze wszedzie pola tylko w jednym miejscu
    jakies drzewa/krzaki przy ulicy
    a w krzakach schowany Peugeot 206 ...
    zdazylem tylko zauwazyc co to za autko i ze jacys kolesie w nim siedzieli.
    nie widzialem czy cos stalo przed autem czy cykali ze srodka...
    to juz tak kazdy moze sobie zakupic sprzet i fotki robic ?
    oni to potem sprzedaja policji/strazy gminnej ?
    moga sie chowac ? moga to byc jabyc "dziwni prywatni ludzie ?

  • 2. Data: 2010-09-14 12:58:21
    Temat: Re: kto robi fotki ?
    Od: PiotReK <p...@g...com>

    On 14 Wrz, 12:45, "yoytek" <y...@o...pl> wrote:
> [...]
    > oni to potem sprzedaja policji/strazy gminnej ?
    > moga sie chowac ? moga to byc jabyc "dziwni prywatni ludzie ?

    to reporterzy FAKTu ;) jak "ustrzelą" kogoś podobnego do gwiazdy to
    sie cos zawsze wymyśli do artykułu ;) np.ibisz wszystko wydał na
    operacje plastyczne i musi jeździć maluchem.
    a tak na serio, to chyba ktos na CB jaja sobie robił...
    w 206 to raczej nie straż a tym bardziej policja.

  • 3. Data: 2010-09-14 13:25:43
    Od: "Piotr K." <d...@w...pl>

    Użytkownik "yoytek" <y...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > oni to potem sprzedaja policji/strazy gminnej ?
    > moga sie chowac ? moga to byc jabyc "dziwni prywatni ludzie ?

    Jakieś 2 tygodnie temu też tam jechałem.
    Ukryli się w krzakach między Żmigrodem a Trzebnicą. Nie wiem co to był za
    samochód, bo był schowany, wiem tylko że był "niebieski". ;)
    Na skraju drzew (jakieś 10 m od drogi) mieli postawiony aparat do fotek
    (chyba nawet bez flesza).
    Według mnie to była straż gminna lub coś podobnego, po parę kilometrów dalej
    widziałem jak stali na poboczu. No i ten kolor niebieski... ;)
    Swoją drogą to się dobrze kryli, bo jadąc do Wroclawia to ich nie mogłem
    wypatrzeć, dopiero wracając ich zobaczyłem.

    Pozdrawiam
    dziejek7

  • 4. Data: 2010-09-14 13:30:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > srodka...
    > to juz tak kazdy moze sobie zakupic sprzet i fotki robic ?
    > oni to potem sprzedaja policji/strazy gminnej ?

    A kto powiedzial ze to nie policjanci w sluzbowym radiowozie ?

    Albo fotoradar dobrze zamaskowany w drzewie/krzakach, a panowie
    straznicy tylko pilnowali zeby go nie ukradli, wiec mogli prywatnym
    autem.

    Oczywiscie mogly tez chlopaki z puga rzucic haslo przez CB i sie
    nabijac jak wszyscy ladnie zwalniaja :-)

    J.

  • 5. Data: 2010-09-14 13:40:51
    Od: "yoytek" <y...@o...pl>

    dokladnie
    niebieski P206
    miedzy drzewami w krzakach
    zobaczylem ich dopiero bedac pod katem 90 stopni do tej "drogi" na ktorej
    stali zamaskowani przez krzaki.

  • 6. Data: 2010-09-14 14:07:32
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    W dniu 2010-09-14 13:25, Piotr K. pisze:

    > Według mnie to była straż gminna lub coś podobnego, po parę kilometrów
    > dalej widziałem jak stali na poboczu. No i ten kolor niebieski... ;)

    Tak, to gminny szeryf z Prusic. Stoją poza terenem zabudowanym
    na długiej prostej i robią zdjęcia wszystkim, którzy przekraczają
    tam 90 km/h. W sierpniu ustrzelili mnie od tyłu przy 119/90,
    dostałem list z propozycją mandatu 200 zł+4 punkty i prośbą o wskazanie
    sprawcy. Zdjęcie było zrobione pod dużym kątem z boku, więc musieli
    zaczaić się spory kawałek od drogi. Zadzwoniłem do UG w Prusicach
    i zapytałem, czy mogę się przyznać i dostać tylko mandat, na co pan
    strażnik poradził mi, żeby na oświadczeniu zaznaczyć opcję niewskazania
    sprawcy i będę mieć punkty z głowy, bo "my nie dochodzimy". To
    się nazywa biznesowe podejście ;-)

    T.

  • 7. Data: 2010-09-14 14:13:15
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Tomasz Finke" <t...@i...pwr.wroc.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > strażnik poradził mi, żeby na oświadczeniu zaznaczyć opcję niewskazania
    > sprawcy i będę mieć punkty z głowy, bo "my nie dochodzimy". To

    Rozumiem że opcja niewskazania kosztowała 500 zł?

  • 8. Data: 2010-09-14 14:18:30
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    W dniu 2010-09-14 14:13, Cavallino pisze:

    > Rozumiem że opcja niewskazania kosztowała 500 zł?

    Nie, dostałem już i zapłaciłem mandat tylko na 200. Nie
    chcą pewnie odstraszyć klientów, jeszcze zaczną im omijać
    gminę przez Oborniki Ślaskie. :-)

    T.

  • 9. Data: 2010-09-14 14:21:58
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Tomasz Finke

    > Zdjęcie było zrobione pod dużym kątem z boku, więc musieli zaczaić się
    > spory kawałek od drogi.

    Mają sprzęt homologowany na taki "duży kąt"?

    --
    ignorance is bliss

  • 10. Data: 2010-09-14 14:29:53
    Od: mister <b...@e...com>

    W dniu 2010-09-14 12:45, yoytek pisze:
> [...]
    > oni to potem sprzedaja policji/strazy gminnej ?
    > moga sie chowac ? moga to byc jabyc "dziwni prywatni ludzie ?

    straz gminy prusice zbierala budzet na przyszly rok.
    tutaj poczytasz wiecej:
    http://antyradary.phi.pl/forum/viewtopic.php?p=26173
    #26173