  • 41. Data: 2010-09-15 11:07:39
    Temat: Re: Złożenie całej karoserii poza fabryką (czy realne)
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    W dniu 2010-09-15 11:02, kamil pisze:

    > A beda felgi i gleba, czy to nie dosc kultowe jest? ;)

    a jak intry 7 cali do tego kapeć 175/50r13 zawias -70/50 ;D

    --
    krzysiek82

  • 42. Data: 2010-09-15 11:20:07
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-09-15 09:44, krzysiek82 wrote:

    > myślę więc jestem powiedziałeś, po czym zniknąłeś?

    Coz za przejaw dlugotrwalego myslenia, Wujku Staszku.

    --

    memento lorem ipsum

  • 43. Data: 2010-09-15 11:46:32
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "krzysiek82" <o...@c...pl> wrote in message

    > taki trup już jest, moja decyzja jest taka a nie inna ponieważ, z jednej
    > strony coś naprawię z drugiej znowu już ruda wychodzi. Dlatego to nadwozie
    > które mam nie jest dla mnie przyszłościowe.

    To jest Cinqucento. Kilkunastuletni samochod, ktory zostal projektowany w
    celu "ma pojezdzic 5 lat do sklepu, a pozniej ulec biodegradacji". Na
    zachodzie kupowany za rownowartosc dniowki recepcjonistki.

    Co bedzie nastepne? Pranie papieru toaletowego, bo brazowieje?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 44. Data: 2010-09-15 12:26:52
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    W dniu 2010-09-15 11:46, kamil pisze:
    > To jest Cinqucento. Kilkunastuletni samochod, ktory zostal projektowany
    > w celu "ma pojezdzic 5 lat do sklepu, a pozniej ulec biodegradacji". Na
    > zachodzie kupowany za rownowartosc dniowki recepcjonistki.

    to takie recepcjonistki zarabiają dziennie 500-600euro? hmm nie
    wiedziałem, a zadbane egzemplarze dochodzą do 2-3tyś euro. W tym sęk, że
    sprzedają się migiem, jeśli już ktoś zdecyduje się sprzedać zadbane cacko.

    > Co bedzie nastepne? Pranie papieru toaletowego, bo brazowieje?

    nie przesadzaj.

    --
    krzysiek82

  • 45. Data: 2010-09-15 12:38:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 15.09.2010 11:01, krzysiek82 pisze:

    > ja aż na takie konstrukcje nie mam za bardzo czasu, tym bardziej, że
    > jeszcze teraz robię dodatkową specjalizację.

    Cóż - to marzenie ;)

    Aktualnie w produkcji jest dom, w fazie kończenia detali i robienia ogrodu.

    Ale konsekwentnie - dom z porządną ramą, a nie jakiś samonośny ;)

  • 46. Data: 2010-09-15 12:42:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 15.09.2010 11:46, kamil pisze:

    > To jest Cinqucento. Kilkunastuletni samochod, ktory zostal projektowany
    > w celu "ma pojezdzic 5 lat do sklepu, a pozniej ulec biodegradacji". Na

    Biodegradacji? Komuś chyba mózg zbiodegradowało ;)

    On ma mieć taki okres "życia", żeby kapitaliści mogli więcej kasy skroić
    na frajerach, co to muszą mieć co kilka lat nowy samochód, bo "jeździć
    ćwierć wieku takim samym to obciach".

    Potem z tym trupem są problemy, bo coraz więcej elementów jest coraz
    trudniejszych w recyklingu.

    > zachodzie kupowany za rownowartosc dniowki recepcjonistki.

    A to już jakaś totalna brednia.

  • 47. Data: 2010-09-15 12:43:06
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > to takie recepcjonistki zarabiają dziennie 500-600euro? hmm nie
    > wiedziałem, a zadbane egzemplarze dochodzą do 2-3tyś euro. W tym sęk, że
    > sprzedają się migiem, jeśli już ktoś zdecyduje się sprzedać zadbane cacko.

    Twoj najwyrazniej do zadbanych nie nalezy, za pol dniowki taki kupisz:

    http://tinyurl.com/33vypb4

    > nie przesadzaj.

    Ja? :)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 48. Data: 2010-09-15 12:45:33
    Od: "kamil" <k...@s...com>

> [...]
    >
    > On ma mieć taki okres "życia", żeby kapitaliści mogli więcej kasy skroić
    > na frajerach, co to muszą mieć co kilka lat nowy samochód, bo "jeździć

    To raczej po prostu tanie, male, wozidlo. Samochod mozna zrobic solidny i
    drogi, albo tani i rozpadajacy sie po kilku latach. Pomijam tu wciskanie
    klientom drogiej tandety. ;)

    > Potem z tym trupem są problemy, bo coraz więcej elementów jest coraz
    > trudniejszych w recyklingu.

    > A to już jakaś totalna brednia.

    No niech bedzie, tygodniowki, jesli ma byc w idealnym stanie:

    http://pistonheads.com/sales/1918364.htm

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 49. Data: 2010-09-15 12:58:03
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    W dniu 2010-09-15 12:43, kamil pisze:
    > Twoj najwyrazniej do zadbanych nie nalezy, za pol dniowki taki kupisz:
    >
    > http://tinyurl.com/33vypb4

    jesteś na etapie ogłoszeń i podniecania się cenami? to pojedz i kup auto
    za taką kasę. Mnie się nigdy nie udało :)

    --
    krzysiek82

  • 50. Data: 2010-09-15 13:03:14
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    W dniu 2010-09-15 12:38, Andrzej Lawa pisze:
    > Aktualnie w produkcji jest dom, w fazie kończenia detali i robienia ogrodu.

    ja już mam ten etap za sobą, ale oczywiście zawsze się coś znajdzie do
    zrobienia. z lenistwa nie położyłem kostki przed garażem i teraz jak
    popada bryja straszna.

    --
    krzysiek82