  • 41. Data: 2010-08-26 23:07:57
    Temat: Re: Zlecenie
    Od: Fodelin <j...@f...pl>

    On 25 Sie, 23:33, "andrzej.adam" <a...@g...com> wrote:
> [...]
    > nawiązać owocną współpracę gdyż mamy jako firma doświadczenie w
    > podobnych projektach. Dlatego też jeszcze raz proszę o kontakt pod
    > adres a...@g...com
    >
    > Andrzej W.
    >
    > P.S.
    > Drodzy koledzy po fachu wypowiadający się w tym wątku (szczególnie
    > zwracam się tu do kolegi konieczko), czytając z jakim zaangażowaniem i
    > chęcią pokazania swojego profesjonalizmu piszecie tutaj, zastanawiamy
    > się wspólnie z kolegami dlaczego swój cenny czas spędzacie przed
    > komputerem zamiast zarabiać na swojej fachowości pieniądze? ;)

    Witam Pana,

    Dziękuję za zainteresowanie projektem. Oczywiście więcej szczegółów
    przekażę Panu na spotkaniu.
    Poczta już działa, widocznie był to problem chwilowy.
    Oferta jest aktualna do 31 sierpnia wszystkich zainteresowanych proszę
    o kontakt do tego terminu.

    Chcę powiedzieć jeszcze parę słów do Panów prowadzących tu dyskusję.
    Dziękuję za część rzeczowych uwag, które będą zapewne przydatne
    podczas realizacji projektu oraz wyboru rozwiązań.
    Faktycznie być może rozwiązania przez nas zaproponowane nie są
    właściwym sposobem na osiągnięcie tego co zamierzaliśmy.
    Ubolewam jednak nad Tym, że żaden spośród najbardziej aktywnych Panów
    nie zdecydował się na spotkanie oraz zaproponowanie lepszego
    rozwiązania.
    W przyszłości radzę Panom do poważnych tematów podchodzić z należytą
    powagą bo wśród tak wykształconych ludzi oraz na tak poważnej grupie
    dyskusyjnej takie podejście powinno być standardem.

    Pozdrawiam,
    Jan.

  • 42. Data: 2010-08-26 23:49:55
    Od: Andgro <b...@a...com>

    Mirek pisze:

    > No więc właśnie - nie popieraj bezsensownej pracy, bo skoro ilość
    > pieniędzy (dóbr) w przyrodzie jest constans, to ktoś za sensowną pracę
    > dostanie mniej.

    Sądzisz, ze jeśli instytucja ma do pilnego umoczenia w roku budżetowym X
    złotych i jeśli nie wyda ich na jakiś bzdurny projekt, to w to miejsce
    wyda na coś bardziej sensownego?

    Nie popieram bezsensu. Ale te pieniądze już zostały umoczone na dużo
    wcześniejszym etapie. Głupi projekt jest skutkiem a nie przyczyną
    nadmiaru kasy i braku kontroli nad nią. Naprawy wymaga system a nie
    Kowalski który bierze, kiedy mu dają. Bo jeśli nie on weźmie, to Nowak.

    --

    Pozdrawiam,

    A. Grodecki

  • 43. Data: 2010-08-27 05:49:46
    Od: "William Bonawentura" <n...@i...pl>

    Użytkownik "Andgro" <b...@a...com> napisał w wiadomości

    > efektywnie. Nie płacimy tyle samo, ponieważ życie na zachodzie jest
    > nieporównanie droższe niż w Polsce.

    Nieprawda. Jedzenie, ubranie, transport, internet, mieszkanie np. we
    Frnakfurcie kosztuje tyle samo co w Polsce.

  • 44. Data: 2010-08-27 06:14:52
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 27 Aug 2010 07:49:46 +0200, William Bonawentura wrote:

    >Nieprawda. Jedzenie, ubranie, transport, internet, mieszkanie np. we
    >Frnakfurcie kosztuje tyle samo co w Polsce.

    Mozna prosic o ceny za transport i mieszkanie ?

    Jakos tak podstawowe prawo ekonomii mowi ze przecietny czlowiek
    robi,robi i g* z tego ma. Na cos oni musza wydawac swoje wieksze
    zarobki bo by im sie d* poprzewracalo :-) Tzn w ramach tego g* ma
    wieksze lub mniejsze mieszkanie, gorszy lub lepszy samochod i wczasy
    od gruszy po Majorke.

    A Warszawa podobno nam sie zrobila najtansza z europejskich stolic
    jesli chodzi o wynajem powierzchni pod dzialalnosc gospodarcza.

    J.

  • 45. Data: 2010-08-27 06:48:56
    Od: "AS" <N...@p...onet.pl>

    >Wystarczy żeby 1/3 ludzi pracowała, pod warunkiem że pozostałe 2/3 będą
    >siedzieć cicho i nie przeszkadzać. Ale że nie mogą, ponieważ muszą mieć
    >pracę, stanowiska i wytwarzać DANE, więc po prostu fizycznie MUSI być
    >wykonywana bezsensowna praca. I tak już zawsze będzie, bo to jest naturalny
    >kierunek rozwoju socjalistycznych gospodarek.

    A dokładnie 20%. Zasada Pareto zawsze się sprawdza :)
    20% pracowników generuje 80% produktów.

  • 46. Data: 2010-08-27 06:52:43
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

> [...]

    > z nich sie utrzymać. Wielką liczbę nierentownych przedsiębiorstw. W Polsce
    > niskie są podatki od nieruchomości, przez co mamy strasznie zacofaną i
    > wolno rozwijającą sie infrastrukturę. I tak dalej, i tak dalej. Reformy
    > utknęły lata temu ze strachu przed górnikami, stoczniowcami i innymi
    > szturmującymi Sejm zamiast wywieźć na taczce Gierka i Jaruzela.
    > Osiągnęliśmy w pewnym czasie gospodarcze dno. Dopiero rok temu spłaciliśmy
    > dług "gierkowski". Tego nie da sie odpracować w ciągu 15 lat. Tym
    > bardziej, jeśli ciągle wlecze sie za sobą część tego samego co wtedy

    Powiedz jeszcze co zrobić aby politycy to przeanalizowali i wdrożyli
    bo że wiedzą to chyba jasne.
    ... a najważniejsze co zrobić, żeby "prawdziwi patrioci" to zrozumieli
    i nie przeszkadzali?

    Artur(m)

  • 47. Data: 2010-08-27 07:37:31
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    :):):):)

    A nie pisalem ze bicie piany ! Szkoda tylko ze ta piana poleci do kosza.

  • 48. Data: 2010-08-27 07:54:40
    Od: "William Bonawentura" <n...@i...pl>

    > Mozna prosic o ceny za transport i mieszkanie ?

    Paliwo - 1,2 euro
    Mieszkanie 80m2 w centrum - 650 euro miesięcznie (czynsz, ogrzewanie, woda,
    prąd)

  • 49. Data: 2010-08-27 08:59:29
    Od: Fodelin <j...@f...pl>

    On 26 Sie, 09:23, konieczko <t...@o...pl> wrote:

    > Alez kolega szanowny ja na niepowazne oferty nie odpowiadam a na liscie
    > wykonanych projektow mam 3 urzadzenia z IF WiFi i niestety wiem cos na
    > ten temat.

    Szanowny Panie,

    Nie negując oczywiście Pana profesjonalizmu i doświadczenia pragnę
    zaznaczyć iż pisanie tego typu rzeczy i krytyka na forum publicznym
    podczas gdy prywatnie wyraża Pan zainteresowanie ofertą i chęć
    uczestnictwa w projekcie jest trochę niepoważne.
    Miałem nadzieję, że mimo wszystko uda mi się odpowiedzieć na Pana
    zainteresowanie jednak adres e-mail, z którego wysłał mi Pan wiadomość
    z przyczyn niewyjaśnionych nie odpowiada.

    Final-Recipient: rfc822; t...@o...pl
    Remote-MTA: dns; ops.pl
    Diagnostic-Code: smtp; 511 sorry, no mailbox here by that name /
    skrzynka
    pocztowa odbiorcy nie istnieje (#5.1.1 - vuser)

  • 50. Data: 2010-08-27 09:01:49
    Od: Fodelin <j...@f...pl>