    From: Marcin Łukasik <.marcin.@.milea.pl.>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Złącze anteny w Samsung SGH-I600
    Date: Fri, 10 Apr 2009 13:19:18 +0200

    bhk pisze:
    > Witam,
    > Jako że ludzie tutaj widzieli niejedno złącze byćmoże ua mi się uzyskac
    > info.
    > Na zdjęciu (http://pl.tinypic.com/view.php?pic=11lrh5k&s=5) jest złącze
    > antenowe w telefonie Samsung SGH-I600.
    > Czy ktoś może wie co to może być za rodzaj złącza. Musialbym sie zaopatrzyc
    > w dodatkowa antene ale nie wiem z jakim złączem.
    > Autoryzowany serwis twierdzi ze tel. ten nie posiada takiego złącza ;)
    > Instrukcja serwisowa twierdzi ze to co widac to wlasnie gniazdo anteny
    > z tym ze brak info co do typu złącza.

    Obstawiałbym MCX, ale może też być MMCX lub (mniej prawdopodobne) MC-Card.

    Jaka jest średnica zewnętrzna tego złącza?

    m.

    --
    Milea Wireless Communications, http://milea.pl
    Anteny WiFi, UMTS, kable, zlacza, akcesoria.

    ``Be who you are and say what you feel, because those who mind don't
    matter and those who matter don't mind.''