  • 1. Data: 2011-06-09 16:45:40
    Temat: Zipp Nitro 250 czy Romet Division 249 ?
    Od: dongi\'bongi <pdbj@_NOSPAM_wp.pl>

    Witam!

    Zastanawiam sie nad zakupem 250 i jestem ciekaw waszych opini na temat
    wyzej wymienionych motorkow. Szukam 250 do 7-8tys. ,doswiadczenia brak. Z
    mila checia przejrze jakies ciekawsze propozycje ale za ta cene nie
    znalazlem motocykli tak ladnych wizualnie a co wiecej sa nowe. Interesuje
    mnie typy Szosowo-Turystyczne.

    Z gory dziekuje.

  • 2. Data: 2011-06-09 17:12:47
    Temat: Re: Zipp Nitro 250 czy Romet Division 249 ?
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2011-06-09 18:45, dongi'bongi pisze:
> [...]
    > znalazlem motocykli tak ladnych wizualnie a co wiecej sa nowe.
    > Interesuje mnie typy Szosowo-Turystyczne.

    Na skuterach sie nie znam - ale...
    Ja bym kupil na Twoim miejscu Burgmana 250, Piaggio X8, Majesty

    kup taniej do 6 tys - doloz do dobrego kasku i ubrania.

    Nowe nie zawsze znaczy lepsze - tym bardziej w przypadku chinskich
    wytworow... Bedziesz sie cieszyl gwarancja i w sezonie mial kilka razy
    skuter w serwisie...

    Przemysl czy nie lepiej jednak uzywanej 400 - spalanie podobne - a
    wyprzedzic latwiej :)

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 3. Data: 2011-06-09 17:26:09
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Norbi" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Na skuterach sie nie znam - ale...

    Dziwne teraz te skutery robią ...
    ;-)))

    Pzdr

    JKK

  • 4. Data: 2011-06-09 17:31:54
    Od: dongi\'bongi <pdbj@_NOSPAM_wp.pl>

    No wlasnie ale jaka 400 bo z braku doswiadczenia to mi 100km/h wystarczy
    ale zeby wyglad byl troche bardziej ze tak powiem nowoczesny :P

  • 5. Data: 2011-06-09 20:20:05
    Od: Glub <g...@g...com>

    dongi\'bongi <pdbj@_NOSPAM_wp.pl> wrote:
    > No wlasnie ale jaka 400 bo z braku doswiadczenia to mi 100km/h wystarczy
    > ale zeby wyglad byl troche bardziej ze tak powiem nowoczesny :P

    Yamaha majesty 400 i Honda silverwing 400

    Burgman 400 chleje oleum strasznie
    --
    Glub SW-T400

  • 6. Data: 2011-06-09 20:22:40
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Glub" <g...@g...com> napisał w wiadomości

    > Yamaha majesty 400 i Honda silverwing 400
    >
    > Burgman 400 chleje oleum strasznie

    Chłop się nie pyta o skutery - chyba, że mu się odmieniło.

    Pzdr

    JKK

  • 7. Data: 2011-06-09 20:29:27
    Od: "Paweł.H." <p...@u...gmail.com>

    Użytkownik "Glub" <g...@g...com> napisał w wiadomości

    > Yamaha majesty 400 i Honda silverwing 400
    >
    > Burgman 400 chleje oleum strasznie
    > --
    > Glub SW-T400

    Z pierwszego posta wynika, że szuka motocykla - biegówki, a nie skutera:)
    Z tych dwóch bym wybał Zippa - ponoć poprawili jakość, a Romet to tylko
    znaczek.
    100kmh to z trudem, ale ze 125 4T wyciśniesz, 250tka powinna jakiś 120
    polecieć.

  • 8. Data: 2011-06-09 23:02:48
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Thu, 09 Jun 2011 22:29:27 +0200, Pawe?.H. <p...@u...gmail.com>
    wrote:

    [...]
    > 100kmh to z trudem, ale ze 125 4T wyci?niesz, 250tka powinna jaki? 120
    > polecieae.

    Wiesz, jak moja siostra kupiła sobie Ninję 250 na pierwszy i jechałem nią
    przez pół Polski żeby jej przyprowadzić pod mieszkanie, to z tego 250 4T
    wyciągałem, jak nie było wiatru, 100. Mil na godzinę. :-) Tak że są 250-tki
    i są 250-tki.

    Swoją drogą, co jakiś czas przychodzi mi do głowy że może by tak sobie
    Aprilkę 250 RS kupić. Ale to bym musiał na trzecie czy czwarte dopiero...
    :-)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 9. Data: 2011-06-10 16:13:39
    Od: dongi\'bongi <pdbj@_NOSPAM_wp.pl>

    Dokladnie jeden ogarnoł a nie mi tu jakies skutery ;P

  • 10. Data: 2011-06-10 22:07:04
    Od: "Paweł.H." <p...@u...gmail.com>

    Użytkownik "Leszek Karlik" <l...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Swoją drogą, co jakiś czas przychodzi mi do głowy że może by tak sobie
    > Aprilkę 250 RS kupić. Ale to bym musiał na trzecie czy czwarte dopiero...

    Te wymienione: Zipp Nitro i Romet Division 249 mają po ok 16-18 KM. wiec
    myślę że ok 120kmh realne polecą.