  • 1. Data: 2011-06-09 17:54:48
    Temat: Pomocy
    Od: pitek08 <pitek08@_NOSPAM_op.pl>

    Dziś jechałem swoim motorem na pięknej polnej drodze. Równa, prosta droga,
    a tu nagle lecę po ziemi i wstaję 20 metrów od motocykla. Okazało się, że
    wjechałem w rów i gdy chciałem skręcić w prawo motor został w dziurze, a
    ja poleciałem. Przykra historia i przez to mam małego stracha jak wsiadam
    na motor. Co zrobić by znowu odzyskać odwagę? Z góry dziękuję za rady.

  • 2. Data: 2011-06-09 18:03:10
    Temat: Re: Pomocy
    Od: Piotr <z...@g...com>

    W dniu 2011-06-09 19:54, pitek08 pisze:
    > Co zrobić by znowu odzyskać odwagę? Z góry dziękuję za rady.

    Wypij 5 piw, odpocznij pare dni od moto i bedzie git ;)

  • 3. Data: 2011-06-09 18:07:50
    Od: "Andrzej" <s...@w...pl>

    Użytkownik "pitek08" <pitek08@_NOSPAM_op.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
> [...]
    > ja poleciałem. Przykra historia i przez to mam małego stracha jak wsiadam
    > na motor. Co zrobić by znowu odzyskać odwagę? Z góry dziękuję za rady.

    pojeździć?
    acha - i nie sluchać przy tym muzyki, nie oglądać filmów i patrzeć na drogę

    --
    Pozdrv!
    Andrzej

  • 4. Data: 2011-06-09 18:12:09
    Od: "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL>

    pojeździć?
    acha - i nie sluchać przy tym muzyki, nie oglądać filmów i patrzeć na drogę

    nie grac na PSP zapomniałeś dodać :)

  • 5. Data: 2011-06-09 18:49:07
    Od: N1 <s...@v...pl>

> [...]
    > dziurze, a ja poleciałem. Przykra historia i przez to mam małego stracha
    > jak wsiadam na motor. Co zrobić by znowu odzyskać odwagę? Z góry

    Mistrz mówił "ćwiczyć, jeszcze raz ćwiczyć"

  • 6. Data: 2011-06-09 18:50:49
    Od: pitek08 <pitek08@_NOSPAM_op.pl>

    Dobra rada, ale mam 14 lat :)

  • 7. Data: 2011-06-09 20:20:05
    Od: Glub <g...@g...com>

    pitek08 <pitek08@_NOSPAM_op.pl> wrote:
    > Dobra rada, ale mam 14 lat :)

    To napisz do bravo
    --
    Glub SW-T400

  • 8. Data: 2011-06-09 22:08:14
    Od: Piotr <z...@g...com>

    W dniu 2011-06-09 20:50, pitek08 pisze:
    > Dobra rada, ale mam 14 lat :)

    Popros kogos zeby ci kupil ;)

  • 9. Data: 2011-06-10 05:05:46
    Od: Szuwarek <p...@g...com>

    On 9 Cze, 20:12, "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL> wrote:
    > poje dzi ?
    > acha - i nie slucha przy tym muzyki, nie ogl da film w i patrze na drog
    >
    > nie grac na PSP zapomnia e doda  :)

    fakt, - zapomniałem, przepraszam, wstydzę się