  • 21. Data: 2011-02-22 13:36:27
    Temat: Re: Zimny nie pali..
    Od: " ąćęłńóśźż" <j...@W...gazeta.pl>

    Słychać tę pompę na ucho, czy nie słychać?
    Z kabiny, czy trzeba bagażnik otworzyć i wykładzinę podnieść?

    ----

    > W TDSie
    > jak silnik zimny i wlaczaja sie swiece zarowe, to pompa w baku tez sie
    zalacza.

  • 22. Data: 2011-02-22 18:37:23
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-02-22 13:36, ąćęłńóśźż pisze:
    > Słychać tę pompę na ucho, czy nie słychać?
    > Z kabiny, czy trzeba bagażnik otworzyć i wykładzinę podnieść?

    Nie slychac na ucho.

    --
    Karolek

  • 23. Data: 2011-02-22 20:14:07
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-02-21 19:05, capitan pisze:

    > A luzik na zaworach jest O.K. ?????
    > Bajka stara jak najstarszy zaw?d ?wiata !

    Bajki moze i zna, ale pod cytowanym postem dalej nie nauczyl sie odpisywac.

    --
    Karolek

  • 24. Data: 2011-02-22 20:15:01
    Od: scob <9...@t...pl>

    W dniu 2011-02-21 19:05, capitan pisze:
    > U?ytkownik "Karolek"<d...@o...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > A luzik na zaworach jest O.K. ?????
    > Bajka stara jak najstarszy zaw?d ?wiata !
    >
    > Pzdr
    > capitan

    A Wy ciągle o beemwe? ;-)
    Bo w audi nie słychać.. tz słychać - w zupełnej ciszy, po położeniu
    oparć i jednocześnie jest mniej niż 1/3 zbiornika zupy..

  • 25. Data: 2011-02-22 20:19:04
    Od: scob <9...@t...pl>

    W dniu 2011-02-21 16:53, zinek pisze:
    > no tak - to ten idzie na kompa - zmieniaj i sie nie zastanawiaj -
    > groszowa sprawa. jak dla mnie to to.
    > Za duza opornosc daje na zimnym.

    Groszowa, czyli 6 dyszek ;-) (te z "okrągłą" wtyczką - dizlowe, goilfowe
    i nowsze - są tańsze o połowę :P).

    Godzina marznięcia (konieczność zdemontowania dolotu od filtra do
    przepustnicy, poodpinanie ochnastu wtyczek i stwardniałej odmy) - i
    autko z mocno wyładowanym aku (10,ciut V przed uruchomieniem
    rozrusznika) zapaliło "od strzału").

    Dzięki za podpowiedź/sugestię.

  • 26. Data: 2011-02-22 20:21:22
    Od: scob <9...@t...pl>

    W dniu 2011-02-21 21:55, Czarek Daniluk pisze:

    > Jakby to było tedeji to podpowiedziałbym ;) właśnie w swoim przerobiłem
    > temat po raz drugi :D
    >
    > Pozdrawiam !

    Regulacja kąta wtrysku , czy jak u mnie - czujniczek?

  • 27. Data: 2011-02-22 21:33:31
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-02-22 20:21, scob pisze:

    > Regulacja kąta wtrysku , czy jak u mnie - czujniczek?

    Nie ;P zaczynające się ścinać kółeczko na wale korbowym ;)

    Pozdrawiam !

  • 28. Data: 2011-02-22 22:25:17
    Od: scob <9...@t...pl>

    W dniu 2011-02-22 21:33, Czarek Daniluk pisze:

    > Nie ;P zaczynające się ścinać kółeczko na wale korbowym ;)

    Czyli też "obrócony" rozrząd, czyli jednak kąt wtrysku ? :P

  • 29. Data: 2011-02-23 16:46:09
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-02-22 22:25, scob pisze:

    > Czyli też "obrócony" rozrząd, czyli jednak kąt wtrysku ? :P

    Jeszcze nie obrócony ;)
    Jakby się obrócił to nie skończyło by się tylko i wyłącznie na samym
    kółku i uszczelce pod zawory ;)
    Nie mam sił i chęci na wyciąganie wału żeby zrobić to raz a porządnie, a
    cena kółka 24zł wraz ze śrubą nie zachęca do rozbebeszania połowy motoru
    - włącznie z wyjęciem skrzyni biegów.

    Pozdrawiam !

    PS:
    ZObaczyłem że kolebią się koła pasowe już dość mocno, no i zaczął
    odpalać ciężej.
    Kółko było jeszcze naprawdę minimalnie ścięte.

  • 30. Data: 2011-02-23 17:26:48
    Od: scob <9...@t...pl>

    W dniu 2011-02-23 16:46, Czarek Daniluk pisze:

    > Kółko było jeszcze naprawdę minimalnie ścięte.
    Właśnie to "minimalnie scięte" miałem na myśli pisząc "obrócony" - 0,5
    stopnia na już robi wtryskowi (przynajmniej w reni dTi robiło ;-) -
    chociaż nie na wale, a na kółku pompy
    --
    pzdr