  • 31. Data: 2011-02-23 21:28:22
    Temat: Re: Zimny nie pali..
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-02-23 17:26, scob pisze:

    > Właśnie to "minimalnie scięte" miałem na myśli pisząc "obrócony" - 0,5
    > stopnia na już robi wtryskowi (przynajmniej w reni dTi robiło ;-) -
    > chociaż nie na wale, a na kółku pompy

    Pół stopnia na wale to 0,25 stopnia na wałku rozrządu i na pompie
    wtryskowej.
    Na ciepłym to nie robiło żadnego wrażenia, jednak po nocy z -20 odpalić
    już było ciężko :(

    Pozdrawiam !

  • 32. Data: 2011-02-24 09:20:24
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On 23 Lut, 17:26, scob <9...@t...pl> wrote:

    > Właśnie to "minimalnie scięte" miałem na myśli pisząc "obrócony" - 0,5
    > stopnia na już robi wtryskowi (przynajmniej w reni dTi robiło ;-) -
> [...]

    http://www.youtube.com/watch?v=u6XuLg6NTeg

    Odpalanie mojego gruzu po nocy, na 7mym piętrze za oknem było -17,
    przy gruncie pewnie sporo mniej.
    Jedno grzanie świec - jakbym pogrzał ze 2 razy i poczekał jeszcze z
    10s od zgaśnięcia kontrolki to nawet by się nie telepał na początku :)

    Pozdrawiam !

  • 33. Data: 2011-02-24 19:00:46
    Od: Jacek <n...@g...com>

    Z tego, że jak już zapali to pracuje tylko na niektórych cylindrach
    wynika, że po prostu nie ma na pozostałych iskry.
    Dla weryfikacji weź i zmniejsz odstęp elektrod na wszystkich świecach i
    zobaczysz, że będzie palił od razu. Jak masz np. 0,9 to daj 0,7 mm.
    W takich starszych bolidach to norma, że układ zapłonowy jest "średnio"
    czysty i napięcie na świecach jest obniżone.
    Poza tym na zimę korzystniej jest zmniejszać odstęp elektrod.
    Jacek