  • 121. Data: 2011-10-04 19:58:30
    Temat: Re: Zginął podczas policyjnego pościgu
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    > Ale tu nie chodzi o to, żeby go nie złapać, tylko o to, żeb y go
    > złapać nie stwarzając zagrożenia dla innych. Czyli np. wyprowadzić go
    > blokadami za miasto i tam zatrzymać. A nie kozaczyć po mieście
    > 160km/h.

    MAsz racje, ale najfajniej by było mieć w policji wydział czarów i
    magii. Nie był oby problemów wcale. W wyżej wymienionej sytuacji stawiam
    10% prawdopodobieństwa ze uciekający "przejdzie bezpiecznie"
    a policja nie, a także 90% prawdopodobieństwa ze po zaprzestaniu
    poscigu, zablokowaniu faceta, ukaraniu go, w ciagu 10 lat powtórzy taki
    rajd.
    To czego oczekujesz stawia Cię po stronie odpowiedzialnych,
    praworządnych, opanowanych ludzi, ale również po (w tym przypadku)
    stronie marzycieli

    ToMasz

  • 122. Data: 2011-10-04 19:58:45
    Temat: Re: Zgin podczas policyjnego po cigu
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

    > Tia.. bo "zagramaniczni" policjanci to asy, co nigdy wypadku nie
    > spowodowali.

    Malo mnie to interesuje. Za to bardziej, zeby zaden "as kierownicy", ktorego
    podjaral poscig, nie wyladowal mi na dachu - bo TL jezdze codziennie...

    --
    Axel

  • 123. Data: 2011-10-04 20:05:23
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 04.10.2011 12:25, "Rafał \"SP\" Gil" pisze:

    > Jeden bandyta za kierownicą ucieka przed innym bandytą za kierownicą.
    > Czujesz ?

    nie. O ile "pijesz" do głównego wątku, to zadaniem policji jest także
    przeprowadzanie kontroli, a jeśli zatrzymywany sie niechce poddać
    kontroli, policja ma takie a nie inne prawo do skutecznego zatrzymania.
    o ile Ci sie to nie podoba to próbuj rozmawiać z posłami, prezydentem itp.
    JEśli jedna jest takie prawo, które obowiązuje tak samo jak debilna
    ortografia ucznów, to pozwól im działać wg tego prawa, tym bardziej ze
    akurat tutaj policja niewiele zawiniła.

    O ile nazwiesz uciakającego bandytą, niech Ci będzie. Ale co do Policji
    w tym przypadku - nie bardzo masz przesłanki. Byłyby to niezwykle dziwny
    przypadek gdyby uciakający nikomu nie zrobił krzywdy, a ścigająca go
    policja - tak.

    ToMasz

  • 124. Data: 2011-10-04 21:20:15
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello CeSaR,

    Tuesday, October 4, 2011, 4:39:30 PM, you wrote:

> [...]
    > I co teraz? Nie gonić? Bo to wyzwala adrenaline? Przez radio organizowac
    > blokade? Jak to sobie wyobrazasz?
    > W naszych _realiach_. Nie w wydumanej sytuacji, ze helikopter(y) powinien
    > byc, zatankowany, najlepiej caly czas w powietrzu i w stalej lacznosci z
    > radiowozami na ziemi. Jestem ciekaw, ilu policjantow tak naprawde potrafi
    > zorganizowac blokade w odpowiednim miejscu, ile maja kolczatek albo czy
    > znaja topologie miasta/okolicy tak, zeby klienta przyblokowac. I jak goscia
    > do takiej blokady doprowadzic? Poprosic go? Tylko jak, skoro zagonic nie

    Najwyższy czas to zacząć zmieniać - nie uważasz? Do prowadzenia
    obserwacji na drogach nie potrzeba super-wypasionego sprzętu - takie
    Robinsony R-44, jakiego używa TVN w zupełności by wystarczyły.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 125. Data: 2011-10-04 21:21:11
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello DoQ,

    Tuesday, October 4, 2011, 4:41:48 PM, you wrote:

    > Uhm, a czym na dłuższą metę zakończy się zaniechanie pościgów?
    > Czyli wychodzi na to, że nie należy ścigać bandytów.

    "Bezpośredniego" - rozumiesz to pojęcie? Czy znów wszystko tylko
    czarno-białe?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 126. Data: 2011-10-04 21:40:48
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-10-04 20:05, ToMasz pisze:

> [...]
    > Policji w tym przypadku - nie bardzo masz przesłanki. Byłyby to
    > niezwykle dziwny przypadek gdyby uciakający nikomu nie zrobił

    Jesteś w mylnym błędzie. Chociaż OK - nie mam prawa nazwać
    każdego ":ścigającego:" policjanta bandytą. Mam prawo nazwać tak
    tylko pewną część (margines) takich funkcjonariuszy. Pozostała
    reszta (znaczna) to są po prostu idioci bez wyobraźni. IMHO
    należy *zawsze* założyć, że pościg będzie nie udany (ze względów
    bezpieczeństwa) ... Wówczas należy ciepnąć "PUŁAPKĘ" ...

    OK - nie mamy helikopterów jak w UK ... ale helikoptery mają
    telewizje, które chapną dzidę za taki materiał ... Kumasz ?

    NIE ŚCIGA SIĘ PRZESTĘPCÓW na drogach publicznych, bo kończy się
    to jak ZATRZYMANIE UZBROJONYCH BANDYTÓW w miejscu publicznym. I
    nie mów mi, że mamy specjalistów w kwestii 1 czy 2, bo zgaszę
    cię prostym tekstem: MAGDALENKA.

    --
    Czas na odważne decyzje:

    =>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=

  • 127. Data: 2011-10-04 21:49:24
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-10-04 19:32, Marcin Stankiewicz pisze:

    > Jasssne ... helikoptery to oni tam mają, ale nie do ścigania :)
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=_NkUlRf2Vdo
    > http://www.youtube.com/watch?v=V6t8jC_AwnA
    > http://www.youtube.com/watch?v=hTC7UNGbKCk
    > http://www.youtube.com/watch?v=xa7l9nbtSOc
    >
    > Tu masz przykład z heli ... coś daje ? Heli to sobie lata i kręci, a na
    > ziemi i tak ścigają go samochodami :]
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=ebcbGZzUt6E
    > http://www.youtube.com/watch?v=xmhnt1kGJoY
    >
    > Zresztą - popatrz sobie na serial Road Wars - bo mam wrażenie, że masz
    > dość mylne pojęcie na temat tego jak pracuje policja w UK.

    No coś Ty - ścigają? Nie no, to niemożliwe. Materiały, które
    przedstawiłeś kłamią ;)

  • 128. Data: 2011-10-04 21:53:17
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > "Bezpośredniego" - rozumiesz to pojęcie? Czy znów wszystko tylko
    > czarno-białe?

    No pewnie, można niebezpośrednio.
    Najprościej sprawdzić gdzie mieszka jego matka i capnąć go przy
    niedzielnym rosole na gorącym uczynku.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 129. Data: 2011-10-04 21:55:03
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 04-10-2011 19:58, Axel pisze:

    > Malo mnie to interesuje. Za to bardziej, zeby zaden "as kierownicy",
    > ktorego podjaral poscig, nie wyladowal mi na dachu - bo TL jezdze
    > codziennie...

    Skoro mało Cię interesuje, to możesz sobie darować "polską
    rzeczywistość" bo taka rzeczywistość obowiązuje w całej Europie zachodniej.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 130. Data: 2011-10-04 22:04:44
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-10-04 19:57, Axel pisze:

    > "Artur Maśląg" <f...@p...com> wrote in message

    > Nie przestal i, OIDP, mimo kilku scigajacych go radiowozow - uciekl.

    I było to w 2002 OIDP.

    > Na zachodzie nie jezdze na tyle czesto, zebym sie tym przejmowal. Za to
    > trasa Lazienkowska codziennie i wolalbym, zeby mi zaden radiowoz nie
    > wyladowal na dachu.

    To jak bardzo chcesz to porównywać do "lepszego zachodu" to może jednak
    zainteresuj się rzeczywistością, a nie poprzestawaj na tekstach
    w stylu "A w polskiej rzeczywistosci"...