  • 111. Data: 2011-10-04 16:52:13
    Temat: Re: Zgin?? podczas policyjnego po?cigu
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 04-10-2011 16:50, CeSaR pisze:
    > Ja uwazam ze trzeba byc ZAWSZE O KROK DO PRZODU i proponuje radiowoz z
    > wlaczonym kogutem PRZED samochodem ktory przestepstwo popelnil.

    Jest to metoda, o ile akurat jest to możliwe :-)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 112. Data: 2011-10-04 17:00:54
    Temat: Re: Zginął podczas policyjnego pościgu
    Od: Tomek <t...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-10-04 08:52, Ghosthunter pisze:
    > W telegraficznym skrócie:
    > Uciekał przed policją. Jechał 160 km/godzinę w terenie zabudowanym. Po
    > zjechaniu na drogę gruntową stracił panowanie i wypadł z drogi. Śmierć na
    > miejscu.
    >
    > http://goo.gl/9xoZ3

    tak się powinny kończyć wszystkie pościgi policyjne:)

  • 113. Data: 2011-10-04 17:06:31
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 04-10-2011 16:49, Karolek pisze:

    > Zrozumialem, ale twoje podejscie niczego mi nie ulatwia w zyciu, bo
    > wyobraz sobie, ze na codzien nikt nie ma problemu z tym, ze jezdze BMW,
    > a co za tym idzie ja rowniez nie mam problemow z tym zwiazanych.
    > Problem grupy pms moze jedynie rozwiazac, unicestwienie marki BMW i
    > zakup jednego z jedynie slusznych samochodow na pms.

    Ale strasznie ambicjonalnie podchodzisz do posiadanego samochodu. Nie
    każdy musi lubić tę markę, czy oddawać jej hołd. Nie bardzo wiem o co w
    tym chodzi, jakąś misję masz?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 114. Data: 2011-10-04 18:40:43
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    i dobrze mu tak!
    jakby przezył to trzeba by go utrzymywać z naszych podatków a tak jednego
    ciula mniej.

    au

  • 115. Data: 2011-10-04 19:24:42
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 04 Oct 2011 13:08:24 +0200, Karolek <d...@o...pl> wrote:

    >Jaki powinienem sobie zatem kupic samochod?

    Kia Cee`d

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 116. Data: 2011-10-04 19:27:52
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Tue, 4 Oct 2011 14:37:12 +0200, RoMan Mandziejewicz na
    pl.misc.samochody napisał(a):

    > Dlatego policja powinna mieć helikoptery - tak, jak to robią w GB. To
    > helikopter naprowadza na uciekającego i uciekający choćby się zesrał
    > turbinowo, to helikopterowi nie ucieknie.

    Jasssne ... helikoptery to oni tam mają, ale nie do ścigania :)

    http://www.youtube.com/watch?v=_NkUlRf2Vdo
    http://www.youtube.com/watch?v=V6t8jC_AwnA
    http://www.youtube.com/watch?v=hTC7UNGbKCk
    http://www.youtube.com/watch?v=xa7l9nbtSOc

    Tu masz przykład z heli ... coś daje ? Heli to sobie lata i kręci, a na
    ziemi i tak ścigają go samochodami :]

    http://www.youtube.com/watch?v=ebcbGZzUt6E
    http://www.youtube.com/watch?v=xmhnt1kGJoY

    Zresztą - popatrz sobie na serial Road Wars - bo mam wrażenie, że masz dośc
    mylne pojęcie na temat tego jak pracuje policjia w UK.

    "Przy największym państwa nierządzie najliczniejsze były prawa. Tacyt
    (Publius Cornelius Tacitus, ok. 55 - ok. 120)"

  • 117. Data: 2011-10-04 19:32:33
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    pl.misc.samochody napisał(a):

> [...]

    http://www.youtube.com/watch?v=xmhnt1kGJoY

    Zresztą - popatrz sobie na serial Road Wars - bo mam wrażenie, że masz
    dość mylne pojęcie na temat tego jak pracuje policja w UK.

  • 118. Data: 2011-10-04 19:51:01
    Od: to <t...@x...abc>

    begin DoQ

    > A jeszcze ciężej byłoby mu zginąć w wieku 31 lat.

    Mógłby spróbować zagiąć czasoprzestrzeń. Ale nie wiem czy to zadziała.
    Trzeba zapytać tego, co hamuje zimą na 4 metrach bez ABS-u. Powinien
    wiedzieć.

  • 119. Data: 2011-10-04 19:52:20
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 04.10.2011 12:23, CeSaR pisze:

    > O tym, ze u nas jesli nie zlapiesz nikogo za reke to pozniej mozesz sobie
    > udowadniac dowolne scenariusze.
    fakt. ze smutkiem się zgadzam.
    ToMasz

  • 120. Data: 2011-10-04 19:57:33
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "Artur Maśląg" <f...@p...com> wrote in message

    > No i co - przestał uciekać?

    Nie przestal i, OIDP, mimo kilku scigajacych go radiowozow - uciekl.

    > Jaki kraj, tacy terroryści. Na "zachodzie" też się wypadki przy
    > pościgach zdarzają.

    Na zachodzie nie jezdze na tyle czesto, zebym sie tym przejmowal. Za to
    trasa Lazienkowska codziennie i wolalbym, zeby mi zaden radiowoz nie
    wyladowal na dachu.

    --
    Axel