  • 41. Data: 2014-11-20 18:15:15
    Temat: Re: Zestaw do grania... za 1500 zl
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-11-20 01:45, Użytkownik mr misio de grizzly napisał:

    > Biorac pod uwage, ze wiekszosc gier to jednak porty z konsol czasem
    > podrasowane a czasem nie to nowe gry nie maja takiego znaczenia. Ja np.
    > gram na TV i gram w 720p bo nie robi to roznicy dla oka z kilku metrow,
    > czy to 720p czy 1080p czy 4k.

    Czyli jak zwykle zaczyna się od wyższości konsol a kończy na zaletach
    wymienianych trzydzieści lat temu przez posiadaczy spektrusia:
    bo takiego mam i podpinam do telewizora.
    A to że gracze z PC mają przyzwoite monitory wyświetlające 1900x1000
    dla konsolowca bez znaczenia, jemy wystarczy telewizor od którego
    siada daleko bo ma do gier ma za dużą przekątną.

    Pozdrawiam

  • 42. Data: 2014-11-20 21:39:29
    Od: mr misio de grizzly <m...@t...com>

    W dniu 20.11.2014 o 18:15, RadoslawF pisze:

    > Czyli jak zwykle zaczyna się od wyższości konsol

    Alez skad. Konsole maja swoje wady i zalety jak i komputery PC.

    > A to że gracze z PC mają przyzwoite monitory wyświetlające 1900x1000

    jak PC-towiec ma przyzwoity monitor, to kosztuje on wiecej niz 1500, i
    tak samo PC-tek takiego gracza kosztuje wiecej niz 1500.

    My tu w tym watku o klasie budzetowo-ekonomicznej i mozliwym podejsciu.
    A nie o wydaniu 10k zeby pograc.

    > dla konsolowca bez znaczenia, jemy wystarczy telewizor od którego
    > siada daleko bo ma do gier ma za dużą przekątną.

    w sumie nie tylko dla konsolowca. ale dlla kazdego, kto wie co to
    rozdzielczosc optyczna oka. z tego samego powodu w druku nie stosuje sie
    1200dpi tylko 300dpi. Bo 1200 czy nawet 600 to przerost formy nad
    trescia. Ani efektu ani oszczednosci a wrecz przeciwnie.

    --
    Mr Misio De Grizzly Casual Player PC/PS3 Howgh!

    http://fb.com/termopilecom

  • 43. Data: 2014-11-21 01:03:59
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-11-20 21:39, Użytkownik mr misio de grizzly napisał:

> [...]
    > tak samo PC-tek takiego gracza kosztuje wiecej niz 1500.
    >
    > My tu w tym watku o klasie budzetowo-ekonomicznej i mozliwym podejsciu.

    I nie doczytałeś że wątkotwórca monitor już ma ?
    "Niestety musze sie zmiescic w 1500 zl (nie liczac monitora)."

> [...]
    > 1200dpi tylko 300dpi. Bo 1200 czy nawet 600 to przerost formy nad
    > trescia. Ani efektu ani oszczednosci a wrecz przeciwnie.

    To podepnij sobie tę konsolę do przyzwoitego monitora zamiast
    do wielkiego telewizora i nie będziesz się więcej tłumaczył. :-)

    Pozdrawiam

  • 44. Data: 2014-11-21 09:48:23
    Od: mr misio de grizzly <m...@t...com>

    W dniu 21.11.2014 o 01:03, RadoslawF pisze:

    > I nie doczytałeś że wątkotwórca monitor już ma ?
    > "Niestety musze sie zmiescic w 1500 zl (nie liczac monitora)."

    A ty zalozyles, ze jest to "przyzwoity monitor". :p

    > To podepnij sobie tę konsolę do przyzwoitego monitora zamiast
    > do wielkiego telewizora i nie będziesz się więcej tłumaczył. :-)

    Ale po co? :)

  • 45. Data: 2014-11-21 16:21:13
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-11-21 09:48, Użytkownik mr misio de grizzly napisał:

    > A ty zalozyles, ze jest to "przyzwoity monitor". :p

    A masz podstawy do założenia że nie jest przyzwoity lub jest
    jakimś wielkim dziadostwem z małą rozdzielczością jak twój TV ?

    > Ale po co? :)

    Żebyś się więcej nie musiał z tego tłumaczyć.

    Pozdrawiam

  • 46. Data: 2014-11-21 20:53:26
    Od: mr misio de grizzly <m...@t...com>

    W dniu 21.11.2014 o 16:21, RadoslawF pisze:

    > A masz podstawy do założenia że nie jest przyzwoity lub jest
    > jakimś wielkim dziadostwem z małą rozdzielczością jak twój TV ?

    Tak, czesciowo, subiektywnie. Nie kupuje sie taniego peceta do grania
    jak sie ma drozszy od tego peceta monitor.

    eot

  • 47. Data: 2014-11-22 13:34:43
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sat, 15 Nov 2014 23:03:27 +0100, Maciek napisał(a):

    > Mial byc komp domowo-filmowo-netowy, ale wyszlo, ze glowny uzytkownik ma
    > ambicje sobie pograc. Rowniez w te nowsze rzeczy.
    >
    > Niestety musze sie zmiescic w 1500 zl (nie liczac monitora).
    >
    > Mozecie doradzic jaki procesor, chipset, pamiec, grafike wybrac?
    > Mial byc zestaw z 4-rdzeniowym AMD, A88XM-A i R7 240, ale do gier to moze
    > byc o wiele za malo....

    W jakiej rozdzielczości i ustawieniach jakości grafiki?

    [ Fortuna to niestała dziwka. ]
    [ (Konował, Glen Cook "Czarna Kompania") ]

  • 48. Data: 2014-11-22 13:52:48
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-11-21 20:53, Użytkownik mr misio de grizzly napisał:

    > Tak, czesciowo, subiektywnie. Nie kupuje sie taniego peceta do grania
    > jak sie ma drozszy od tego peceta monitor.

    Ale dlaczego nie. Monitor mam dobry i drogi bo się grafiką zajmowałem.
    Już się nie zajmuje a komputer używam do internetu i gier.
    Nie zapłacę za niego drożej tylko dlatego że kiedyś było mnie
    stać na droższy monitor/sprzęt.

    Pozdrawiam

  • 49. Data: 2014-11-22 14:51:49
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    W dniu 15.11.2014 o 23:03 Maciek pisze:

    > Mial byc komp domowo-filmowo-netowy, ale wyszlo, ze glowny uzytkownik ma
    > ambicje sobie pograc. Rowniez w te nowsze rzeczy.
    >
    > Niestety musze sie zmiescic w 1500 zl (nie liczac monitora).

    Niestety, wraz z wejściem konsol nowej generacji zmieniają się
    wymagania sprzętowe nowych gier i wszystko wskazuje na to, że taki
    trend się utrzyma.

    I tak dla przykładu, żeby było śmiesznie:
    Assassin's Creed: Unity
    Wymagania minimalne: Intel Core i5-2500K 3.3 GHz/AMD Phenom II x4 940
    3.0 GHz, 6 GB RAM, karta grafiki 2 GB GeForce GTX 660/3 GB Radeon HD
    7970 lub lepsza.

    Rekomendowanych wymagań nie mogę napisać, bo mi się ręka trzęsie ze
    śmiechu :D

    --
    WiesłaW

  • 50. Data: 2014-11-22 20:45:10
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 22 Nov 2014 13:34:43 +0100, Przemysław Ryk napisał(a):
    byc o wiele za malo....

    > W jakiej rozdzielczości i ustawieniach jakości grafiki?

    Monitor ma 1920 x 1080, wiec rzaczej w mniejszej. Ustawienia prydaloby sie
    przynajmniej srednie.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl