  • 31. Data: 2014-11-18 20:18:10
    Temat: Re: Zestaw do grania... za 1500 zl
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 18 Nov 2014 08:42:21 +0100, Chris napisał(a):

    > To jak wiesz z tej półki ma wyjść Witcher 3 który będzie już miał
    > wymagania x2 albo Shadow Of Mordor który też ma już inne wymagania.
    > W2 to dość stara gra a świat nie stoi w miejscu.

    Nie rozumiesz. Z tej polki pod wzgledem wydajnosci. Czyli inaczej gry,
    ktore maja podobne wymagania sprzetowe, co W2. Gry o dobrej grafice, wydane
    mniej wiecej w tym samym czasie, co W2.

    Rozumiem doskonale, ze nowosci sa poza zasiegiem takiego sprzetu.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 32. Data: 2014-11-18 20:52:15
    Od: mr misio de grizzly <m...@t...com>

    W dniu 18.11.2014 o 20:04, m pisze:

    > 500zł/rocznie wydawać na sprzęt audio? No bida normalnie.

    Wiesz, dla mnie to i tak za duzo, bo nie jestem certyfikowanym audiofilem.

    --
    Mr Misio De Grizzly Casual Player PC/PS3 Howgh!

    http://fb.com/termopilecom

  • 33. Data: 2014-11-18 23:12:21
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 18 Nov 2014 20:52:15 +0100, mr misio de grizzly napisał(a):

    > Wiesz, dla mnie to i tak za duzo, bo nie jestem certyfikowanym audiofilem.

    Ten Twoj kumpel audiofil co 2 lata wydaje tysiac zl na nowy odtwarzacz mp3?
    :)

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 34. Data: 2014-11-18 23:33:32
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-11-18 23:12, Użytkownik Maciek napisał:

    > Ten Twoj kumpel audiofil co 2 lata wydaje tysiac zl na nowy odtwarzacz mp3?
    > :)
    Audiofil i MP3 ?
    Błądzisz.

    Pozdrawiam

  • 35. Data: 2014-11-18 23:50:40
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 18 Nov 2014 23:33:32 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > Audiofil i MP3 ?
    > Błądzisz.

    Nie bladze, tylko sobie jaja robie. NIe bardzo wiem, co sie zmienia w
    technice audio w takim tempie, zeby warto bylo co 2 lata zmieniac sprzet.

    Audiofilskie polerowane lampki i zlocone galki na desce z baobabu to jednak
    nie 5 tys. ;)

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 36. Data: 2014-11-19 13:37:38
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-11-18 23:50, Użytkownik Maciek napisał:

> [...]
    >
    > Audiofilskie polerowane lampki i zlocone galki na desce z baobabu to jednak

    Dla audio fili świat stoi w czasach stereo. A ceny są niebotyczne.
    Znajomy więcej wydał na sprzęt grający więcej niż kosztował w salonie
    mój samochód. Jest to po prostu zabawa dla bogatych a kto bogatemu
    zabroni kupować kabel do kolumn w cenie 150zł za metr ?
    Lub elementy zestawu po kilkadziesiąt tysięcy za sztukę ?

    Pozdrawiam

  • 37. Data: 2014-11-19 16:14:16
    Od: mr misio de grizzly <m...@t...com>

    W dniu 18.11.2014 o 23:50, Maciek pisze:

    > Nie bladze, tylko sobie jaja robie. NIe bardzo wiem, co sie zmienia w
    > technice audio w takim tempie, zeby warto bylo co 2 lata zmieniac sprzet.

    IMHO nic, ale jak pisalem, nie jestem certyfikowanym audiofilem, i moze
    zmienia sie cos w obsludze złoconych koncowek kabli, czy co tam ma
    znaczenie ;)

    I ten sprzet sprzed 4 lat lepiej obsluguje zlocenie niz ten sprzed 6-ciu ;)

  • 38. Data: 2014-11-19 16:15:27
    Od: mr misio de grizzly <m...@t...com>

    W dniu 19.11.2014 o 13:37, RadoslawF pisze:

> [...]
    > zabroni kupować kabel do kolumn w cenie 150zł za metr ?
    > Lub elementy zestawu po kilkadziesiąt tysięcy za sztukę ?

    W sumie to takie samo zboczenie jak kupowanie ciagle nowych kart video
    do grania w te same gry portowane z konsol z ogranicznikiem 30fps ;)

  • 39. Data: 2014-11-19 19:28:32
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-11-19 16:15, Użytkownik mr misio de grizzly napisał:

    > W sumie to takie samo zboczenie jak kupowanie ciagle nowych kart video
    > do grania w te same gry portowane z konsol z ogranicznikiem 30fps ;)

    A co nowe gry przestały wychodzić że kupują tylko do starych ?

    Pozdrawiam

  • 40. Data: 2014-11-20 01:45:12
    Od: mr misio de grizzly <m...@t...com>

    W dniu 19.11.2014 o 19:28, RadoslawF pisze:

    > A co nowe gry przestały wychodzić że kupują tylko do starych ?

    Biorac pod uwage, ze wiekszosc gier to jednak porty z konsol czasem
    podrasowane a czasem nie to nowe gry nie maja takiego znaczenia. Ja np.
    gram na TV i gram w 720p bo nie robi to roznicy dla oka z kilku metrow,
    czy to 720p czy 1080p czy 4k.