  • 1. Data: 2014-11-15 23:03:27
    Temat: Zestaw do grania... za 1500 zl
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Mial byc komp domowo-filmowo-netowy, ale wyszlo, ze glowny uzytkownik ma
    ambicje sobie pograc. Rowniez w te nowsze rzeczy.

    Niestety musze sie zmiescic w 1500 zl (nie liczac monitora).

    Mozecie doradzic jaki procesor, chipset, pamiec, grafike wybrac?
    Mial byc zestaw z 4-rdzeniowym AMD, A88XM-A i R7 240, ale do gier to moze
    byc o wiele za malo....

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 2. Data: 2014-11-16 11:12:25
    Temat: Re: Zestaw do grania... za 1500 zl
    Od: "zhbick" <k...@s...de>

    net...

    > ..

    kiepsko to widzę... może coś na Pentium G3258 (i procesor kręcić ile wlezie)
    i częściowo na podzespołach używanych

  • 3. Data: 2014-11-16 11:18:35
    Od: mr misio de grizzly <m...@t...com>

    W dniu 16.11.2014 o 11:12, zhbick pisze:
    > Użytkownik "Maciek" napisał w wiadomości grup
    net...

    > kiepsko to widzę... może coś na Pentium G3258 (i procesor kręcić ile
    > wlezie) i częściowo na podzespołach używanych

    IMHO:

    Kupić dobrą płytę, słaby najtańszy procek, dużo ramu (8-16) i karte
    nVidii ;) jakąś.

    Mikołaja, gwiazdkę, "na urodziny" poprosić o dobry procek, i wymienić
    zza jakiś czas. Pozniej wymienić karte grafiki na jakas wypaśniejsza.

    Calosciowo wyjdzie wiecej niz 1500. Nie od razu bedzie sie dalo grac we
    wszystko. Ale... komp bedzie juz dzialal, mial mozliwosci rozbudowy, a
    moze sie okazac, ze do grania w czesc na nizszych detalach nada sie
    wysmienicie ;)

    --
    Mr Misio De Grizzly Casual Player PC/PS3 Howgh!

    http://fb.com/termopilecom

  • 4. Data: 2014-11-16 11:59:35
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 16 Nov 2014 11:18:35 +0100, mr misio de grizzly napisał(a):

> [...]
    > wszystko. Ale... komp bedzie juz dzialal, mial mozliwosci rozbudowy, a
    > moze sie okazac, ze do grania w czesc na nizszych detalach nada sie

    Jako ze to ja jestem Mikolajem, to zapytam - jaka "dobra plyte" masz na
    mysli i jakie minimum grafiki na poczatek?
    Nie musi sie dac grac we wszystko, ale np. w cos o wymaganiach Wiedzmina 2.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 5. Data: 2014-11-16 12:07:45
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-11-16 11:59, Użytkownik Maciek napisał:

    > Jako ze to ja jestem Mikolajem, to zapytam - jaka "dobra plyte" masz na
    > mysli i jakie minimum grafiki na poczatek?
    > Nie musi sie dac grac we wszystko, ale np. w cos o wymaganiach Wiedzmina 2.

    Ciężko będzie potem sprzedać używany procesor jak i kartę
    graficzną. Okaże się taniej będzie kupić od razu zestaw docelowy
    przekraczając magiczne 1500 niż potem podmieniać podzespoły
    i zostać z nimi w szufladzie.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2014-11-16 12:12:50
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 16 Nov 2014 12:07:45 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > Okaże się taniej będzie kupić od razu zestaw docelowy
    > przekraczając magiczne 1500

    Nie, 1500 to granica.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 7. Data: 2014-11-16 12:14:48
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 2014-11-16 o 12:12, Maciek pisze:

    > Nie, 1500 to granica.

    To albo cienki procesor i dobra karta albo odwrotnie.

    miab

  • 8. Data: 2014-11-16 12:55:24
    Od: "Pajonk" <p...@o...pl>

    et...

    > Nie, 1500 to granica.

    Jeśli wszystko ma być nowe, to nie złożysz za to nic sensownego, natomiast
    jeśli poskładasz z używanych części(w elektronice jest to nie jest istotne
    moim zdaniem), to masz coś takiego:

    FX-8350 ~ 600 PLN (albo tańśza alternatywa FX-6350)
    Płyta AM3+ ~ 200
    Zasilacz(nowy) ok ~ 200
    Ram 4b ~ 100PLN
    Geforce 650 Ti - Ok. 400 PLN

    Taki zestawik powinien bardzo dobrze sprawdzić się w grach.

    --
    Pajonk

  • 9. Data: 2014-11-16 12:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik mr misio de grizzly m...@t...com ...

> [...]
    > wszystko. Ale... komp bedzie juz dzialal, mial mozliwosci rozbudowy, a
    > moze sie okazac, ze do grania w czesc na nizszych detalach nada sie

    Duzo kombinowania zeby pograć :)

    To moze konsole?

  • 10. Data: 2014-11-16 14:51:23
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2014-11-16 o 12:55, Pajonk pisze:
> [...]
    > Ram 4b ~ 100PLN
    > Geforce 650 Ti - Ok. 400 PLN
    >
    > Taki zestawik powinien bardzo dobrze sprawdzić się w grach.
    A gdzie obudowa? A gdzie dysk? A gdzie system operacyjny (bo nie wierzę,
    że do gier ktoś linuksa wstawi)? Już o myszce i klawiaturze nie
    wspominam (miało być tylko "nie licząc monitora")
    W tej kwocie nie ma szans

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173