    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Zestaw do grania... za 1500 zl
    Date: Thu, 20 Nov 2014 18:15:15 +0100
    <m4a0hp$ng2$1@node2.news.atman.pl> <m4aapr$sqo$2@node1.news.atman.pl>
    <546b982f$0$27965$65785112@news.neostrada.pl>
    <m4g81e$2c7$3@node2.news.atman.pl>
    <195qrk2i6rvyn.wzgz49ep08k8$.dlg@40tude.net>
    <m4ghfq$leo$2@node1.news.atman.pl>
    <6...@4...net>
    <m4i2uf$967$1@node1.news.atman.pl> <m4ic6d$8ut$3@node2.news.atman.pl>
    <m4ingd$vrd$1@node1.news.atman.pl> <m4jdim$o9e$2@node1.news.atman.pl>

    Dnia 2014-11-20 01:45, Użytkownik mr misio de grizzly napisał:

    > Biorac pod uwage, ze wiekszosc gier to jednak porty z konsol czasem
    > podrasowane a czasem nie to nowe gry nie maja takiego znaczenia. Ja np.
    > gram na TV i gram w 720p bo nie robi to roznicy dla oka z kilku metrow,
    > czy to 720p czy 1080p czy 4k.

    Czyli jak zwykle zaczyna się od wyższości konsol a kończy na zaletach
    wymienianych trzydzieści lat temu przez posiadaczy spektrusia:
    bo takiego mam i podpinam do telewizora.
    A to że gracze z PC mają przyzwoite monitory wyświetlające 1900x1000
    dla konsolowca bez znaczenia, jemy wystarczy telewizor od którego
    siada daleko bo ma do gier ma za dużą przekątną.