  • 1. Data: 2009-08-03 17:36:49
    Temat: Zdjecie Tygodnia 2009/31 - fotoplenery.eu
    Od: "Osiak" <o...@i...pl>

    Witam!
    Dzisiaj ja w za Tomka oglaszam co nastepuje:

    "...Jak co tydzien konczymy watek zdjecia tygodnia.

    I zaczynamy nowy tydzien wiec czekamy jak zwykle
    na nowe zdjecia komentarze i opinie.

    jak zwykle dodaje, ze watek jest archiwizowany na stronie
    fotoplenery wiec jesli pokazujemy tu zdjecia musimy sie
    liczyc z tym, ze znajda sie na owej stronie. Jednak jesli
    komus zalezy na zostawieniu swego sladu nie tylko "na grupie",
    ale rowniez na tej stronie, to zachecam by zrobic to samodzielnie.
    Wowczas bedzie mial pewnosc a dodatkowo zaoszczedzimy pracy
    administratorom tej strony ..."

    pozdrowienia

    --
    Osiak
    www.fotoplenery.eu

  • 2. Data: 2009-08-03 18:12:18
    Temat: Re: Zdjecie Tygodnia 2009/31 - fotoplenery.eu
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Mon, 3 Aug 2009 19:36:49 +0200, Osiak napisał(a):

    > Witam!
    > Dzisiaj ja w za Tomka oglaszam co nastepuje:
    >
    > "...Jak co tydzien konczymy watek zdjecia tygodnia.
    >
    > I zaczynamy nowy tydzien wiec czekamy jak zwykle
    > na nowe zdjecia

    to ja mam cos takiego:

    http://img146.imageshack.us/img146/2047/fota.jpg

  • 3. Data: 2009-08-03 22:26:31
    Od: mg <a...@p...onet.pl>

    > I zaczynamy nowy tydzien wiec czekamy jak zwykle
    > na nowe zdjecia komentarze i opinie.

    Każde z innej parafii

    http://mgpl.deviantart.com/art/236-130865686
    http://mgpl.deviantart.com/art/237-131746716
    http://mgpl.deviantart.com/art/238-131747070
    http://mgpl.deviantart.com/art/239-131864077

  • 4. Data: 2009-08-04 05:36:05
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik "mg" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...

    > Każde z innej parafii

    > http://mgpl.deviantart.com/art/237-131746716

    To wyżej mi się podoba, takie zapraszające :)

    > http://mgpl.deviantart.com/art/239-131864077

    A tu coś mojego w tym temacie,
    jeszcze z nie cyfrowych czasów:

    http://plfoto.com/1447190/zdjecie.html

    JD

  • 5. Data: 2009-08-04 06:46:56
    Od: Czarek <4...@g...de>

    On 3 Sie, 19:36, "Osiak" <o...@i...pl> wrote:

    > Dzisiaj ja w za Tomka oglaszam co nastepuje:

    Świetnie! W takim razie, może mi odpowiedz, dlaczego, gdy wchodzę na
    fotoplenery (i nie tylko, bo np. na MTF również) widzę:
    Forbidden
    You don't have permission to access / on this server.

    Chociaż wcale nie wierzę, że odpowiesz.

    Czarek

  • 6. Data: 2009-08-04 07:34:35
    Od: mg <a...@p...onet.pl>

    > dlaczego, gdy wchodzę na
    > fotoplenery (i nie tylko, bo np. na MTF również) widzę:
    > Forbidden
    > You don't have permission to access / on this server.

    U mnie jest dobrze.
    Po wejściu pełny link wygląda tak:
    http://fotoplenery.eu/joomla/

  • 7. Data: 2009-08-04 07:48:16
    Od: Czarek <4...@g...de>

    On 4 Sie, 09:34, mg <a...@p...onet.pl> wrote:

    > U mnie jest dobrze.
    > Po wejściu pełny link wygląda tak:http://fotoplenery.eu/joomla/

    Wiem, że u Ciebie jest dobrze, jak też u wielu innych. Wejście na /
    joomla nic nie zmienia. Chciałbym, żeby to Sławek odpowiedział na
    grupie, dlaczego tak jest. Przecież to on administruje tym serwerem.

    Czarek

  • 8. Data: 2009-08-04 07:48:48
    Od: Bartosz Mierzwiak <b...@w...pl>

    On Mon, 3 Aug 2009 23:46:56 -0700 (PDT), Czarek <4...@g...de> wrote(a):

    > Świetnie! W takim razie, może mi odpowiedz, dlaczego, gdy wchodzę na
    > fotoplenery (i nie tylko, bo np. na MTF również) widzę:
    > Forbidden
    > You don't have permission to access / on this server.

    Strzelam: fotoplenery.eu ma ustawione refresh z redirectem na
    fotoplenery.eu/joomla a Twoja przeglądarka to blokuje.

    B.

  • 9. Data: 2009-08-04 08:03:41
    Od: "Osiak" <o...@i...pl>

    Użytkownik "Czarek" <4...@g...de> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    > Świetnie! W takim razie, może mi odpowiedz, dlaczego, gdy wchodzę na
    > fotoplenery (i nie tylko, bo np. na MTF również) widzę:
    > Forbidden
    > You don't have permission to access / on this server.

    O kurde, szczerze mowiac nie wiem dlaczego tak sie dzieje.
    Jak wiesz akurat na joomli i zreszta na stronach www prawie
    sie nie znam, ale zaraz poprosze kogos kto mi naprawia
    jak cos sie stanie to pewnie cos wymysli.
    A Ty caly czas jestes w Aster czy jakis inny provider?
    Stale Ip czy zmienne - pewnie to sa podstawowe dane
    potrzebne temu co naprawia

    > Chociaż wcale nie wierzę, że odpowiesz.

    No patrz Pan - odpowiedzialem i nawet obiecalem
    naprawic to jesli wina lezy po stronie mojego serwera.

    pozdrowienia

    --
    Osiak
    www.fotoplenery.eu

  • 10. Data: 2009-08-04 08:06:16
    Od: "Osiak" <o...@i...pl>

    Użytkownik "Bartosz Mierzwiak" <b...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:slrnh7fpuv.eg1.barmierz@gimli.mierzwiak.com...
    > Strzelam: fotoplenery.eu ma ustawione refresh z redirectem na
    > fotoplenery.eu/joomla a Twoja przeglądarka to blokuje.

    Redirect ma faktycznie ustawiony na joomla ale raczej wszystkie
    przegladarki to akceptuja - szczegolnei ze lezy w tej samej domenie.

    pozdrowienia

    --
    Osiak
    www.fotoplenery.eu