  • 11. Data: 2010-12-25 22:10:27
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2010/51 - fotoplenery.eu
    Od: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl>

    W dniu 2010-12-25 22:31, Janko Muzykant pisze:

    > Jestem za ekosystemem, szyneczkę wsuwam chętnie. Ale gdyby ta szyneczka,
    > zanim stałaby się szyneczką, wędrowała jak karp - najpierw wśród tysiąca
    > innych w jednej beczce dni kilka, potem w reklamówce, wannie przez
    > tydzień, a na końcu była zabijana rachitycznym pacaniem, to raczej
    > zrezygnowałbym z przyjemności.
    > Niech każdy robi, co robi, jak najlepiej. Od zabijania są aniołowie
    > śmierci w odpowiednich miejscach, amatorka tu się nie godzi.

    Dokładnie. Zabijania zwierząt nie da sie. uniknąć, ale należy czynić to
    tak, aby nie zadawać im zbędnego cierpienia. A to, co się wyprawia z
    karpiami - zasługuje na potępienie (aczkolwiek z szyneczką też bywa
    różnie - w zakładach mięsnych często dzieją się rzeczy bardzo naganne).

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 12. Data: 2010-12-25 22:24:40
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sat, 25 Dec 2010 23:10:27 +0100, Marek Wyszomirski napisał(a):

> [...]
    > karpiami - zasługuje na potępienie (aczkolwiek z szyneczką też bywa
    > różnie - w zakładach mięsnych często dzieją się rzeczy bardzo naganne).

    Miałem kiedyś okazję oglądać reportaż z rzeźni. Może zniechęcić do mięsa na
    całe życie. To, że większość tego nie widzi, to inna sprawa.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    A world is supported by four things ... the learning of the wise,

  • 13. Data: 2010-12-26 10:32:53
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-12-25 23:24:40 +0100, Andrzej Libiszewski
    <a...@g...usunto.pl> said:

    > Miałem kiedyś okazję oglądać reportaż z rzeźni. Może zniechęcić do mięsa na
    > całe życie. To, że większość tego nie widzi, to inna sprawa.

    Czego oczy nie widzą tego sercu nie żal.

    Tym się tylko różni szyneczka od karpia.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2010-12-26 12:54:01
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2010-12-26 11:32, JA pisze:

    > Czego oczy nie widzą tego sercu nie żal.
    >
    > Tym się tylko różni szyneczka od karpia.

    Nie, różni się techniką zabijania.

    --
    pozdrawia Adam
    /porozmawiałbym o wpływie yao na klesyndrony prostopadłe, ale nie mam z

  • 15. Data: 2010-12-26 15:03:54
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Olgierd napisal:
    > To ja się podepnę z czymś zdecydowanie świątecznym:
    > http://www.flickr.com/photos/olgierd/5278301210/size
    s/l/

    Twój nowy psiak? ;)

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 16. Data: 2010-12-26 20:05:30
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-12-26 13:54:01 +0100, Janko Muzykant <j...@w...pl> said:

    > Nie, różni się techniką zabijania.

    Żyj dalej w tym przeświadczeniu.
    Ja przynajmniej nie okłamuję siebie.

  • 17. Data: 2010-12-26 20:28:08
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2010-12-26 21:05, JA pisze:

    > Żyj dalej w tym przeświadczeniu.
    > Ja przynajmniej nie okłamuję siebie.

    Tak, panowie w rzeźni walą świnię gdzie popadnie tłuczkiem do kotletów,
    ale nie za mocno, by brutalnym nie być...
    Wiesz, nie miałem dziesięciu lat, jak wyrwałem taki tłuczek mamie i
    przypieprzyłem porządnie, żeby skończyć, co trzeba w czasie możliwie
    najkrótszym. Nie mam w nocy koszmarów, ale uważam, że należy wszystko
    robić jak najlepiej, filety także.

    --
    pozdrawia Adam
    /a z tv dowiedziałem się, że mam łupież, cellulit, żółte zęby i puszczam

  • 18. Data: 2010-12-27 08:30:20
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Sun, 26 Dec 2010 15:03:54 +0000, Jacek_P wrote:

    s/l/

    > Twój nowy psiak?

    Nie, spotkany na drodze :)

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    || Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl ||

  • 19. Data: 2010-12-27 09:11:47
    Od: "Stan.Matyska" <k...@y...com>

    On 27 Gru, 09:30, Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    > Nie, spotkany na drodze :)

    ______
    To naruszyles prywatnosc tego stworzenia;)
    pozdrawiam StaM

  • 20. Data: 2010-12-31 16:01:15
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    No to foto ze Świąt: