  • 1. Data: 2010-12-25 09:09:03
    Temat: Zdjecia Tygodnia 2010/51 - fotoplenery.eu
    Od: "tomek" <t...@o...pl>

    Witam swiatecznie,

    Znowu z moich zapewnien o czestszym wpadaniu na grupe nic
    nie wyniklo wiec juz sie nie tlumacze tylko otwieram watek,
    pokazuje jedno zdjecie

    http://plfoto.com/zdjecia_new2/2228427.jpg

    i zmykam - zachecajac jeszcze jedynie do chwalenia sie swoimi zdjeciami w
    niniejszym watku oraz zyczac Wesolych (i fotograficznie udanych) Swiat

    pozdr.

  • 2. Data: 2010-12-25 09:58:08
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2010/51 - fotoplenery.eu
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    To ja świątecznie:
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/10/93/1.htm

    Ale i coś ''normalniejszego'' także mam, z okolic Chochołowskiej w Tatrach:
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/10/91/1.htm
    i następne.

    --
    pozdrawia Adam
    /nie ma już chleba, ale są czipsy/

  • 3. Data: 2010-12-25 12:04:55
    Od: "Thomas" <a...@b...pl>

    Zimowo...

    http://www.flickr.com/photos/33413655@N08/5235011729
    /sizes/l/in/photostream/

    Thomas

  • 4. Data: 2010-12-25 13:17:48
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    http://fav.me/d34damk
    http://fav.me/d3598y9

    I coś z zupełnie innej beczki:

    http://fav.me/d33pqz2

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "It is not always the majestic concerns of Imperial ministers which

  • 5. Data: 2010-12-25 15:09:19
    Od: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl>

    W dniu 2010-12-25 10:58, Janko Muzykant pisze:
    > To ja świątecznie:
    > http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/10/93/1.htm
    > [...]

    To dla uzupełnienia - link:
    http://deser.pl/deser/1,83453,8865978,Cud__Szesc_oso
    b_ozdrowialo_w_trakcie_promocji_w_Realu.html

    Niefotograficzny, ale ładnie do Twojego zdjęcia pasuje...

    --
    Pozdrawiam i życzę zdrowych, szczęśliwych Świąt!

    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 6. Data: 2010-12-25 15:17:52
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Sat, 25 Dec 2010 10:09:03 +0100, tomek wrote:

    > Znowu z moich zapewnien o czestszym wpadaniu na grupe nic nie wyniklo
    > wiec juz sie nie tlumacze tylko otwieram watek, pokazuje jedno zdjecie

    To ja się podepnę z czymś zdecydowanie świątecznym:

    http://www.flickr.com/photos/olgierd/5278301210/size
    s/l/

    no i może jeszcze coś generalnie grudniowego:

    http://www.flickr.com/photos/olgierd/5263793059/size
    s/l/

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    || Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl ||

  • 7. Data: 2010-12-25 19:46:44
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    > To dla uzupełnienia - link:
    > http://deser.pl/deser/1,83453,8865978,Cud__Szesc_oso
    b_ozdrowialo_w_trakcie_promocji_w_Realu.html

    > Niefotograficzny, ale ładnie do Twojego zdjęcia pasuje...

    Bardzo cenne uzupełnienie naszego systemu ochrony zdrowia.

    Piotr

  • 8. Data: 2010-12-25 19:59:34
    Od: "Przemek Wrzesinski" <p...@W...gazeta.pl>

    Mazury zimowo: http://www.wrzesinscy.com/index.php/2010/12/23/mazur
    y/

    Przemek

  • 9. Data: 2010-12-25 20:45:50
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-12-25 16:09:19 +0100, Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl> said:

    > To dla uzupełnienia - link:
    > http://deser.pl/deser/1,83453,8865978,Cud__Szesc_oso
    b_ozdrowialo_w_trakcie_promocji_w_Realu.html

    Niefotograficzny,

    > ale ładnie do Twojego zdjęcia pasuje...

    Szczerze?
    To nie bardzo rozumiem, tego typu wycieczki.
    W zasadzie to można by się obrazić na lwy, wilki, sępy, mrówki, czy
    najzwyklejsze bakterie gnilne.

    Przykro mi, ale tak wygląda ekosystem na planecie Ziemia i jesteśmy
    częścią tego ekosystemu. I jesteśmy postawieni w miejscu zjadaczy, a
    nie zjadanych. Każdy z was może sobie zmienić to miejsce, wystarczy
    wskoczyć do stawu z kamieniem u szyi, karpie się ucieszą.

    Więc bez takich.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2010-12-25 21:31:07
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2010-12-25 21:45, JA pisze:
> [...]
    > zjadanych. Każdy z was może sobie zmienić to miejsce, wystarczy wskoczyć
    > do stawu z kamieniem u szyi, karpie się ucieszą.

    Jestem za ekosystemem, szyneczkę wsuwam chętnie. Ale gdyby ta szyneczka,
    zanim stałaby się szyneczką, wędrowała jak karp - najpierw wśród tysiąca
    innych w jednej beczce dni kilka, potem w reklamówce, wannie przez
    tydzień, a na końcu była zabijana rachitycznym pacaniem, to raczej
    zrezygnowałbym z przyjemności.
    Niech każdy robi, co robi, jak najlepiej. Od zabijania są aniołowie
    śmierci w odpowiednich miejscach, amatorka tu się nie godzi.

    --
    pozdrawia Adam
    /osiem procent badanych martwi się, że ich iPod jest zazdrosny o ich