  • 1. Data: 2010-12-21 16:47:36
    Temat: Mały upominek świąteczny;-)
    Od: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl>

    Najserdeczniejsze życzenia zdrowych, pogodnych, szczęśliwych Świąt dla
    Was wszystkich. I - jak to już od kilku lat stało się tradycją -
    przygotowałem mały upominek. Można go pobrać pod adresem

    http://www.toya.net.pl/~wyszomir/kalendarz2011/kalen
    darz.html

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 2. Data: 2010-12-21 16:51:46
    Temat: Re: Mały upominek świąteczny;-)
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Najserdeczniejsze życzenia zdrowych, pogodnych, szczęśliwych Świąt dla
    > Was wszystkich. I - jak to już od kilku lat stało się tradycją -
    > przygotowałem mały upominek.

    Wzajemne i dzieki serdeczne.
    A Miss Maja wymiata i tyle ;)

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 3. Data: 2010-12-21 17:54:08
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

    > http://www.toya.net.pl/~wyszomir/kalendarz2011/kalen
    darz.html

    Grudzień rządzi. Jest taki mroczny, niczym święta ;)
    Wesołych Świąt!

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

    http://www.przeloty.net <- tanie bilety lotnicze

  • 4. Data: 2010-12-21 20:31:37
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Tue, 21 Dec 2010 17:47:36 +0100, Marek Wyszomirski napisał(a):

> [...]
    > Was wszystkich. I - jak to już od kilku lat stało się tradycją -
    > przygotowałem mały upominek. Można go pobrać pod adresem

    Dziękujemy, ale imiona i nazwiska modelek też by się przydały :)

    --
    Kojer

  • 5. Data: 2010-12-21 21:02:03
    Od: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl>

    W dniu 2010-12-21 21:31, Robert Kois pisze:

    darz.html

    > Dziękujemy, ale imiona i nazwiska modelek też by się przydały :)

    Nie wszystkie chciały mi się przedstawić:-)

    Okładka to prawdopodobnie dyląż garbarz, maj - chrabąszcz majowy,
    czerwiec - kruszczyca złotawka, lipic - stonka ziemniaczana, wrzesień -
    omomiłek, październik - sprężyk. O resztę jakiegoś fachowca od
    entomologii wypadałoby zapytać.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 6. Data: 2010-12-21 21:24:42
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> napisał w wiadomości

    > O resztę jakiegoś fachowca od entomologii wypadałoby zapytać.

    Ale to nie o polityce :)

  • 7. Data: 2010-12-21 21:44:25
    Od: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl>

    W dniu 2010-12-21 22:24, Marcin [3M] pisze:

    > Użytkownik "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> napisał w
    > wiadomości news:ier4k9$uf0$1@news.onet.pl...

    > Ale to nie o polityce :)

    A bo to jeden entomolog w Polsce? Poza tym Niesiołowski to specjalista
    od muchówek z rodziny wujkowatych - więc na chrząszczach może się nie
    znać:-)

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 8. Data: 2010-12-22 06:52:52
    Od: bans <g...@o...pl>

    W dniu 2010-12-21 17:47, Marek Wyszomirski pisze:

    > http://www.toya.net.pl/~wyszomir/kalendarz2011/kalen
    darz.html

    Oszalałeś? Uważasz, że człowiek może przeżyć 12 zawałów serca? ;)

    --
    bans

  • 9. Data: 2010-12-22 13:15:15
    Od: "Hue Saturation" <n...@n...post.pl>

    > A bo to jeden entomolog w Polsce? Poza tym Niesiołowski to specjalista od
    > muchówek z rodziny wujkowatych - więc na chrząszczach może się nie znać:-)

    Na chrząszczach zna się inny polityk, Jan Szyszko - minister od srodowiska w
    rzadzie J. Kaczynskiego
    cytat z wikipedii "W swoich badaniach jako wskaźniki (bioindykatory) zmian
    zachodzących w środowisku wykorzystuje chrząszcze z rodziny
    biegaczowate(Carabidae). Jest dostarczycielem okazu, na podstawie którego
    opisano dla nauki jeden z gatunków z rodzajuTrechusa.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2010-12-22 14:06:50
    Od: Les <s...@p...fm>

    Dzięki za kalendarz,
    miałem zrobić swój, ale czasu nie starcza (już nie mówiąc o wyborze
    fotek).

    Pozdrawiam
    Les