    From: XX YY <f...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Zdjecia Tygodnia 2010/5 - fotoplenery.eu
    Date: Tue, 2 Feb 2010 01:10:14 -0800 (PST)

    On 2 Feb., 09:53, Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>
    wrote:

    > Krótko mówiąc, nie masz pojęcia co jest tematem. Nie można napisać tego
    > wprost?

    dlaczego mialbym klamac piszac wprost ze nie mam pojecia ?
    przeciez wymienilem kilka tematow/motywow.
    Nikt nie powiedziel ze panorama musi miec tylko jeden temat.

    Tematem tej panoramy jest to co pokazuje ona dookola.

    Jeszeli nie potrafisz tego wyrazic za pomoca slow , to nic zlego sie
    nie dzieje. nie ma takiej potrzeby.
    po to sie robi panoramy , zeby opisywanie slowno-pisemne tego co one
    pokazuje nie bylo potrzebne.
    Gdybym nie zrobil tej panoramy , a chcial przekazac to co zobaczylem w
    inny sposob , byloby to przedsiewzieciem niezwykle skomplikowanym ,
    wrecz niemozliwym.

    Zatytulowac mozna roznie - np "przy wyciagu narciarskim" , albo
    "przebieg trakcji elektrycznej w gorach niskich"
    albo " kolpaki na kolach samochodu " albo i jeszcze inaczej dowolnie.
    Nie przekladaj panoramy na jezyk slow a na jezyk obrazu.