  • 11. Data: 2010-01-12 19:01:37
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2010/02 - fotoplenery.eu
    Od: JD <j...@g...com>

    On 11 Sty, 23:23, "tomek" <t...@o...pl> wrote:
    > Witam!
    >
    > Cieszymy sie ze przyszla zima bo dzieki temu
    > Justyna Kowalczyk wygrala Tour de Ski a na naszej grupie obrodzilo
    > zimowymi zdjeciami.

    Zimowe wiosną ;)

    http://jacek3d.deviantart.com/art/11-149575287

    JD

  • 12. Data: 2010-01-12 19:50:32
    Od: Matusz <m...@w...pl>

    > cos bialego lezalo dookola  na lace i drzewach wiec zrobilem zdjecie

    Ja tam nic białego nie widzę. Drzewa różowe, śnieg takoż a miejscami
    żółty jakby ktoś...
    Oglądając Twoje panoramy czuję się jakbym grał w Wolfensteina.

    Matusz

  • 13. Data: 2010-01-12 20:15:21
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    XX YY pisze:
    > cos bialego lezalo dookola na lace i drzewach wiec zrobilem zdjecie
    >
    > http://sites.google.com/site/panosaurus2/p-02-1

    Wyleciał ci filtr podczerwieni :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 14. Data: 2010-01-12 20:25:27
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 12 Jan., 20:50, Matusz <m...@w...pl> wrote:

    > Ja tam nic białego nie widzę. Drzewa różowe, śnieg takoż a miejscami
    > żółty jakby ktoś...
    > Oglądając Twoje panoramy czuję się jakbym grał w Wolfensteina.
    >
    > Matusz

    to sa typowe objawy delirium tremens
    a rozowe myszki tez widzisz ?

  • 15. Data: 2010-01-12 20:35:04
    Od: XX YY <f...@g...com>

    > I nie zgadzam się, że nie ma znaczenia jak to nazwę - może do następnego
    > wątku wrzucę jakiś zrzut ekranu z gry komputerowej

    ooooo......
    dokladnie

    tez tak uwazam , ze gry komputerowe to cos w sam raz dla ciebie.

  • 16. Data: 2010-01-12 21:00:36
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 12 Jan 2010 12:35:04 -0800 (PST), XX YY napisał(a):

    > ooooo......
    > dokladnie
    >
    > tez tak uwazam , ze gry komputerowe to cos w sam raz dla ciebie.

    A dla ciebie co? Bo zdjęciem to twojej panoramy naprawdę nazwać nie można -
    to grafika komputerowa zrobiona ze zdjęć okaleczonych HDRem. Z
    rzeczywistością mająca tyle samo wspólnego co różowe drzewa i słonie.

  • 17. Data: 2010-01-12 21:01:10
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 12 Jan 2010 11:50:32 -0800 (PST), Matusz napisał(a):

    > Ja tam nic białego nie widzę. Drzewa różowe, śnieg takoż a miejscami
    > żółty jakby ktoś...
    > Oglądając Twoje panoramy czuję się jakbym grał w Wolfensteina.

    W Wolfensteinie były lepsze tekstury.

    "A cóż można polepszyć w tak doskonałym programie jak iTunes?"
    Alvy Singer

  • 18. Data: 2010-01-12 21:19:15
    Od: XX YY <f...@g...com>

    > W Wolfensteinie były lepsze tekstury.

    prosze - co fachowiec , to fachowiec.
    wystarcza jedno spojrzenie i od razu wie co jest grane.
    libiszeski jestes wielki , najwiekszy.

  • 19. Data: 2010-01-12 21:24:00
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 12 Jan 2010 13:19:15 -0800 (PST), XX YY napisał(a):

    > prosze - co fachowiec , to fachowiec.
    > wystarcza jedno spojrzenie i od razu wie co jest grane.
    > libiszeski jestes wielki , najwiekszy.

    Ano. Potrafiłbym nawet napisać twoje nazwisko nie popełniając w nim dwóch
    błędów, gdybyś nie zdecydował, że bezpieczniej jest pozostać anonimowym.

  • 20. Data: 2010-01-12 21:37:18
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 12 Jan., 22:24, Andrzej Libiszewski
    <a...@g...usunto.pl> wrote:

> [...]
    > Andrzej Libiszewski; JID: andrea/at/jabster.pl, GG: 5289118
    > "I must rule with eye and claw -- as the hawk among lesser birds."

    nie sadzisz chyba ze ktokolwiek majacy choc szczatkowy rozsadek moze
    brac przez ulamek sekundy powaznie twoje wypwiedzi na temat
    fotografii.

    takie zdjecia jak robisz tutaj http://sonorov.deviantart.com/art/128-148236561

    sa na poziomie 8 - letniego dziscka , ktore dostalo swoj pierwszy
    aparat do pierwszej komuni i wlasnie wyszlo na miasto zrobic pare
    zdjec.

    jesli stary kon po paru latach uzytkowania aparatu robi cos takiego
    tzn ze cos z nim nie tak.
    kazda minuta jaka poswiecasz fotogrtafii jest czasem bezpowrotnie dla
    ciebie straconym . nic z tego nie bedzie.
    chyba ze to w ramach jakiejs terapii przepisano ci przez psychologa -
    ale watpie, lekarze zalecaja raczej obcowanie ze zwierzetami , jazde
    na koniu , glaskanie zwierzat futerkowych it.p.

    zajmij sie juz lepiej grami komputerowymi .

    koncze mialem dzisiaj dobry dzien a w zwiazku z tym i dobry humor ,
    nawet nie troche rozbawilec swoja fachowa wiedza o wolfensteinie.
    To jakis kamienny wilk ?- ma jednak cos wspolnego ze zwierzetami -
    moze rzeczywiscie dobrze trafilem , przebywaj wiecej w towarzystwie
    zwierzat - moze nawet nabierzesz oglady estetycznej.?