  • 11. Data: 2009-12-30 14:51:19
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/52 - fotoplenery.eu
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Uzytkownik "XX YY" napisal
    > nie moge uwierzyc .
    >
    > czyzby wszystkim sie otwieralo?
    > zadnej pyskowki ? -cos nie tak .
    > cos sie nie zgadza.

    Nikt nie oglada ?
    ; )

    Na powaznie - zrobiles to w miare porzadnie (ech, gdyby nie te linki) to
    nikt sie nie awanturuje - proste : )

    I niejako przy okazji - ja po raz pierwszy dodam od siebie zdjecie tygodnia.
    Klimat swiateczny z najelegantszego pasazu stolicy.
    W przytlaczajacej reklamie skromne odbicia swiatecznych dekoracji...
    http://picasaweb.google.pl/adamdee1/TakieTam#5421018
    417847542898

    adam

  • 12. Data: 2009-12-30 14:53:06
    Od: "QkamCoSieDzieje" <q...@H...onet.pl>

    Uzytkownik "XX YY" <f...@g...com> napisal w wiadomosci
    d.googlegroups.com...

    > nie moge uwierzyc .
    >
    > czyzby wszystkim sie otwieralo?

    A moze po prostu nikomu juz nie chce sie nawet klikac w Twoje linki?
    Odpowiedzi moze byc wiele, ale ta jest chyba najbardziej prawdopodobna ;)

    Qkam

  • 13. Data: 2009-12-30 14:53:40
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Piotrek_P" napisał
    > Piszę pierwszy raz na tą grupę, ale czytam regularnie prawie cztery lata
    > :-). Pisać nie mialem o czym bo "pstrykam" żadko więc ani doświadczenia,
    > ani sprzętu... Chcę jednak dołączyć do tego wątku (jako że na razie mała
    > frekfencja w tym tygodniu, (śledzę przez cały rok :-) swoje conieco ze
    > świątecznego spaceru w postaci takiego zdjęcia:
    > http://tnij.org/fdn8
    >
    > może znajdzie się ktoś co tego knota obejży he, he :-)

    Na bank nie, he, he : )
    I zastanów się dlaczego.

    > Pozdrawiam grupowiczów i życzę wszystkiego naj w Nowym Roku

    I wzajemnie.

    adam

  • 14. Data: 2009-12-30 15:07:14
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 30 Dez., 15:53, "QkamCoSieDzieje" <q...@H...onet.pl>
    wrote:
    > Uzytkownik "XX YY" <f...@g...com> napisal w
    wiadomoscinews:c86cb917-9aa0-40e4-80ff-ae4a09846d60@
    m38g2000yqd.googlegroups.com...

    > A moze po prostu nikomu juz nie chce sie nawet klikac w Twoje linki?

    dla mnie to jest dowodem , ze tak elegancki pejzaz miejski dziala
    oniesmielajaco.
    nie wszyscy potrafia sie znalezc w takim otoczeniu , a co dopiero
    analizowac.

  • 15. Data: 2009-12-30 19:46:07
    Od: "Piotrek_P" <p...@o...pl>

    > Na bank nie, he, he : )
    > I zastanów się dlaczego.

    Nie wiem o co chodzi, ale na pewno trudniej złapać ptaki w locie z
    toważystwem księżyca i przy dobrym świetle niż wyjść na ulicę i fotografować
    statyczne reklamy :P

    Piotrek

  • 16. Data: 2009-12-30 20:02:42
    Od: "Witek Kaszkin" <w...@p...zakopane.pl>

    Zakopiańskie lodowce....

    http://www.przewodnicy.zakopane.pl/rozne/091226/lodo
    wce_zakopianskie.jpg

    Wesołego Sylwestra życzę :)

    Witek

  • 17. Data: 2009-12-30 20:30:20
    Od: "QkamCoSieDzieje" <q...@H...onet.pl>

    Użytkownik "Piotrek_P" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nie wiem o co chodzi, ale na pewno trudniej złapać ptaki w locie z
    > toważystwem księżyca i przy dobrym świetle niż wyjść na ulicę i
    > fotografować statyczne reklamy :P

    Adam chcial Ci pomoc, a Ty taki nieuprzejmy ;)
    Ale jesli nadal nie wiesz o co chodzi, to moze podpowiem. Malo kto klika
    tutaj na skracane linki (bo nie zawsze ma sie pewnosc do czego tak na prawde
    one prowadza). Dlatego lepiej wrzucac pelny link, nawet jesli jest dlugi.
    Poprawnie skonfigurowane czytniki nie powinny go polamac.

    I tak BTW... nie zawsze lepsze zdjecie to to, ktore trudniej zrobic ;)

    Qkam

  • 18. Data: 2009-12-30 20:58:10
    Od: "Piotr Borys Sikora" <s...@p...onet.pl>

    Jak na dworze letnio, to ja może dam coś letniego :)

    http://www.photoactive.chicadii.com//content/view/36
    7/93/

    Pozdrawiam i życzę grupowiczom fajnego sylwestra no i inspiracji i chęci na
    nowy rok

    Piotr Borys Sikora
    www.photoactive.chicadii.com
    www.immage.pl

  • 19. Data: 2009-12-30 21:05:54
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>

> [...]
    7/93/

    > Pozdrawiam i życzę grupowiczom fajnego sylwestra no i inspiracji i chęci na

    Fajne

    Wszystkie zdjęcie na tej stronie są Twoje?

    marek

  • 20. Data: 2009-12-30 21:34:26
    Od: "Piotr Borys Sikora" <s...@p...onet.pl>

    > Wszystkie zdjęcie na tej stronie są Twoje?

    ano :)

    Pozdrawiam
    Piotr Borys Sikora