  • 31. Data: 2009-12-31 10:28:10
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/52 - fotoplenery.eu
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 31 Dec 2009, adam wrote:

    > Qkam też rzekł prawdę - skracaczy nie ma sensu stosować

    Ma sens, zawsze można podać "całość" i skrót.

    > bo zawsze jest
    > ryzyko, że jakiś dowcipas pośle klikacza na śmietnik ; )

    Jak klikacz jest uzbrojony, to wielkiej szkody nie poniesie,
    wkurzy się najwyżej że mu się alrmy pozapalały ;)

    Ale do tego wcale nie trzeba skracaczy linków - większym problemem
    są strony wymagające różnych "dodatków", zamiast zwykłego HTML.

    pzdr, Gotfryd

  • 32. Data: 2010-01-06 09:55:20
    Od: nb <n...@n...net>

    at Tue 29 of Dec 2009 18:31, XX YY wrote:

    > nie moge uwierzyc .
    >
    > czyzby wszystkim sie otwieralo?

    Mi się nie otwiera. Sam muszę otworzyć.
    Mimo utrudnień, daję sobie radę.
    Chodzi o to, że w białe litery na białym tle trafia się po omacku.
    Lepiej byłoby bardziej explicite.

    --
    nb