  • 21. Data: 2009-12-30 21:37:19
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/52 - fotoplenery.eu
    Od: "Piotr Borys Sikora" <s...@p...onet.pl>

    > Wszystkie zdjęcie na tej stronie są Twoje?

    ano :)

    Pozdrawiam
    Piotr Borys Sikora
    www.photoactive.chicadii.com
    www.immage.pl

  • 22. Data: 2009-12-30 21:49:17
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    marek augustynski pisze:
    > Fajne

    Też się przyłączam. Niektóre serie w stylu ''a czemu sam na to nie
    wpadłem?'' :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 23. Data: 2009-12-30 21:55:37
    Od: Mariusz Redlicki <a...@a...pl>

    On 30 Gru, 21:58, "Piotr Borys Sikora" <s...@p...onet.pl> wrote:
    > Jak na dworze letnio, to ja może dam coś letniego :)
    >
    > http://www.photoactive.chicadii.com//content/view/36
    7/93/

    > Pozdrawiam i życzę grupowiczom fajnego sylwestra no i inspiracji i chęci na
    > nowy rok
    >
    > Piotr Borys Sikorawww.photoactive.chicadii.comwww.immage.pl

    Powiedz ze to lalka: http://www.photoactive.chicadii.com//images/stories/
    czerwiec_2009/_DSC7373_slowiczku_piej_web.jpg

    Mariusz

  • 24. Data: 2009-12-30 22:11:00
    Od: "Piotr Borys Sikora" <s...@p...onet.pl>

    > Powiedz ze to lalka:
    > http://www.photoactive.chicadii.com//images/stories/
    czerwiec_2009/_DSC7373_slowiczku_piej_web.jpg

    Przedstawiam Polę, córka moja - twarda sztuka - po tatusiu :)

    Na dowód: chwilę później:
    http://www.photoactive.chicadii.com//images/stories/
    czerwiec_2009/_DSC7375_slowiczku_piej2_web.jpg

    > Powiedz ze to lalka:

    a pewnie że laleczka, trzy dni temu dni temu skończyła dwa latka, jak
    dożyjemy do jeszcze o niej usłyszymy :)

    Nazwa pliku z cytatu.

    Pozdrawiam wszystkie ptaki, niebieskie też

  • 25. Data: 2009-12-30 22:17:00
    Od: "Piotr Borys Sikora" <s...@p...onet.pl>

    V Też się przyłączam. Niektóre serie w stylu ''a czemu sam na to nie
    > wpadłem?'' :)

    Dzięki. Ja też tak mam często :)

  • 26. Data: 2009-12-30 22:44:26
    Od: Mariusz Redlicki <a...@a...pl>

    On 30 Gru, 23:11, "Piotr Borys Sikora" <s...@p...onet.pl> wrote:
    /czerwiec_2009/_DS...

    > Przedstawiam Polę, córka moja - twarda sztuka - po tatusiu :)
    >
    > Na dowód: chwilę później:http://www.photoactive.chicadii.com//images/
    stories/czerwiec_2009/_DS...

    Jesli przezyla, to rzeczywiscie twarda sztuka:)
    Z przyjemnoscia obejzalem wszystkie zdjecia na stronie (niektore
    wywoluja usmiech na gebie od ucha do ucha)

    > Pozdrawiam wszystkie ptaki, niebieskie też
    > Piotr Borys Sikorawww.photoactive.chicadii.comwww.immage.pl

    Pozdrawiam serdecznie,
    Mariusz

  • 27. Data: 2009-12-31 00:16:49
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Piotrek_P" napisał

    > Nie wiem o co chodzi, ale na pewno trudniej złapać ptaki w locie z
    > toważystwem księżyca i przy dobrym świetle niż wyjść na ulicę i
    > fotografować statyczne reklamy :P

    ; )
    Teraz to ja nie wiem o co biega bo jak próbowałem wczesniej to skrót
    otwierał się w logowanie do PicasaWeb. Dopiero teraz wyświetliło się
    zdjęcie.
    A fotografia jest OK - fajnie uchwycone.

    adam

  • 28. Data: 2009-12-31 01:21:13
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>

    > ano :)

    Życzyłby Ci żebyś opanował ten lekki harmider ale pal sześć.
    Tak trzymaj!

    marek

  • 29. Data: 2009-12-31 01:26:44
    Od: "Piotrek_P" <p...@o...pl>

> [...]
    > otwierał się w logowanie do PicasaWeb. Dopiero teraz wyświetliło się
    > zdjęcie.
    > A fotografia jest OK - fajnie uchwycone.

    W takim razie przepraszam, nie załapałem że chodzi o kwestię formalną ;-).
    Przed zamieszczeniem tego skróconego linka zrobiłem test wysyłając go na
    swoją skrzynkę. Uruchomił się bez potrzeby logowania na Pikase, więc uznałem
    (widać niesłusznie) że dam link skrócony a nie całego tasiemca.
    Dziękuję za ocenę :-)

  • 30. Data: 2009-12-31 01:55:28
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

> [...]
    > swoją skrzynkę. Uruchomił się bez potrzeby logowania na Pikase, więc
    > uznałem (widać niesłusznie) że dam link skrócony a nie całego tasiemca.

    OK : )
    Qkam też rzekł prawdę - skracaczy nie ma sensu stosować bo zawsze jest
    ryzyko, że jakiś dowcipas pośle klikacza na śmietnik ; ) W ten sposób, z
    ostrożności, sporo osób może nie zaprzątać sobie głowy sprawdzaniem linku.

    adam