  • 11. Data: 2009-03-22 18:24:42
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/11 - fotoplenery.eu
    Od: h...@p...onet.pl

    > troche poczulem sie znuzony fotografowaniem tablicy testowej w
    > ostatnich tygodniach wiec zatesknilem za krajobrazem - w tym wypadku
    > kobiecym.
    > dla doroslych :
    >
    > http://onephoto.net/?id=573199

    Wnętrze obleśne.
    Zdjęcie super tylko to pozowanie mnie odstręcza. Nazwałeś to przy
    okazji "prosty akt odpoczywający".. czy cos tam. Trochę komedia się robi, a
    chyba nie do końca potrzebnie.

    pozdrawiam
    marek

  • 12. Data: 2009-03-23 11:40:37
    Od: j...@a...at

    On 22 Mar, 19:24, h...@p...onet.pl wrote:

    > Wnętrze obleśne.

    wnetrze jest zastane , nie ponosze wiec odpowiedzialnosci.

    czy widziales fote , ktora wygrala ostatnie world press photo ?
    tam dopiero bylo wnetrze oblesne .
    widac nie oblesnosc wnetrza decyduje.

    > Zdjęcie super tylko to pozowanie mnie odstręcza. Nazwałeś to przy
    > okazji "prosty akt odpoczywający".. czy cos tam. Trochę komedia się robi, a
    > chyba nie do końca potrzebnie.

    to samo zdjecie z WPP - tytul tez komiczny " detektyw ktos tam.. cos
    tam.. " komiczny jak z serialu kryminalnego. Widac i tytul nie
    przeszkadza.

    akty niepozowane najczescie nie istnieja. o tej porze roku w naszym
    kregu kulturowym trudno jest spotkac osobe rozebrana , tak by jja
    podpatrzec znienacka - moze przez dziurke od klucza w saunie ? - ale
    nie mam tak waskiego obiektywu.

    XXX

  • 13. Data: 2009-03-23 12:21:25
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>

    > wnetrze jest zastane , nie ponosze wiec odpowiedzialnosci.

    No pewnie:)

    > czy widziales fote , ktora wygrala ostatnie world press photo ?
    > tam dopiero bylo wnetrze oblesne .
    > widac nie oblesnosc wnetrza decyduje.

    tam było wnętrze autentyczne. Powiesz, że to tez jest autentyczne i będziesz
    miał rację. Mi chodzi tlko o to, że tandeta wnetrza z Twojego zdjęcia rzuca
    sie w oczy a z WPP nie... tylko tyle, bez dywagacji czy to źle czy dobrze.

    > to samo zdjecie z WPP - tytul tez komiczny " detektyw ktos tam.. cos
    > tam.. "  komiczny jak z serialu kryminalnego. Widac i tytul nie
    > przeszkadza.

    No jednak zastanów się jakie to ma znaczenie w stanach. Oni sa wychowani na
    takich detektywach coś tam i są święcie przekonani, że tak jest. Dla nich
    zdjęcie to musi posiadać w sobie spory ładunek emocji, autentyzmu...

    > akty niepozowane najczescie nie istnieja.

    Pisałem o tej konkretnej pozie, nie o pozowaniu w ogóle... mój błąd, nie
    dopisałem.

    pozdrawiam
    marek

    ps. haciumeda to ja;)

  • 14. Data: 2009-03-23 13:00:00
    Od: j...@a...at

> [...]
    > sie w oczy a z WPP nie... tylko tyle, bez dywagacji czy to źle czy dobrze.

    oj nie widziales chyba tamtego zdjecia /- tam byla tandeta tyle ze
    jeszcze do tego porzadnie rozp......a

    ktos sobie zadal mnostwo pracy zeby te tandete tak rozp.....c

    > No jednak zastanów się jakie to ma znaczenie w stanach. Oni sa wychowani na
    > takich detektywach coś tam i są święcie przekonani, że tak jest. Dla nich
    > zdjęcie to musi posiadać w sobie spory ładunek emocji, autentyzmu...

    WPP jest konkursem miedzynarodowym i jury jest miedzynarodowe.
    nie sadze , ze to tzw amerykanska psyche zadecydowala o wygranej.

    > Pisałem o tej konkretnej pozie, nie o pozowaniu w ogóle... mój błąd, nie
    > dopisałem.

    poza jak poza , malo wygieta.
    ja wiem czy sa pozy lepsze i gorsze ?

    POza ma sens jesli jest uzasadniona .
    wydja mi sie , ze w tej pozie mozna wypoczywac , tzn jest ona
    uzasadniona , czyli ma sens.

    XXX

    > pozdrawiam
    > marek
    >
    > ps. haciumeda to ja;)

    od razu rozpoznalem :-)

  • 15. Data: 2009-03-23 13:34:52
    Od: "marek augustyński" <h...@p...onet.pl>

    > oj nie widziales chyba tamtego zdjecia  /- tam byla tandeta tyle ze
    > jeszcze do tego porzadnie rozp......a

    snujesz domsły.. widziałem

    > ktos sobie zadal mnostwo pracy zeby te tandete tak rozp.....c

    Ale nie wiesz tego

    > WPP jest konkursem miedzynarodowym i jury jest miedzynarodowe.
    > nie sadze , ze to tzw amerykanska psyche zadecydowala o  wygranej.

    Tylko, że jesli my wiemy jak odbierają to amerykanie dla nas zdjecie również
    nabiera swoistego charakteru. Jest wielowymiarowe i w tym jego wartość. Mi
    równjież się nie podoba ale co to ma do rzeczy.

    > poza jak poza , malo wygieta.
    > ja wiem czy sa pozy lepsze i gorsze ?

    dobre:) zapamietam.

    > POza ma sens jesli jest uzasadniona
    > wydja mi sie , ze w tej pozie mozna wypoczywac , tzn jest ona
    > uzasadniona , czyli ma sens.

    A ja myślę, że ta kobieta po 10 minutach by zmarzła, nogi by jej zcierpły, a
    ręce zdrętwiały. Ludzie wypoczywają dopasowując się do otoczenia w miejscach
    gdzie jest ono wygodne. Ona opiera się głową o ścianę i w ogóle jest napieta.
    Gdyby jakimś cudem przysnęło sie jej w tej pozycji głowa zwaliłaby się na lewą
    pierś, ocknęłaby się, ułożyła na na boku w pozycji skulonej i przykryła
    kocem... może wcześniej zgasiłaby światło. Jeśli zdjąłbyś z niej ten koc nie
    budząc jej miałbyś prost akt kobiety odpoczywajacej.

    pozdrawiam
    marek

  • 16. Data: 2009-03-23 19:15:09
    Od: j...@a...at

    Ona opiera się głową o ścianę i w ogóle jest napieta.

    tak juz kobietz maja , ze sie lubia wstydzic :-)

    Jeśli zdjąłbyś z niej ten koc nie
    > budząc jej miałbyś prost akt kobiety odpoczywajacej.

    no tak , ale ryzykowalbym oskarzenie o molestowanie seksualne , a tego
    nie chcialem.

    Zreszta mozna zmienic tytul na :

    "prosty akt kobiety wstydliwej udajacej ze wypoczywa"

    moze nastepny taki zrobie jesli nadejdzie odpowiednie
    natchnienie. :-)

    XXX

  • 17. Data: 2009-03-23 19:46:09
    Od: "marek augustyński" <h...@p...onet.pl>

    > Ona opiera się głową o ścianę i w ogóle jest napieta.
    >
    > tak juz kobietz maja , ze sie lubia wstydzic :-)

    nie zauważyłem;)

    > Jeśli zdjąłbyś z niej ten koc nie
    >
    > no tak , ale ryzykowalbym oskarzenie o molestowanie seksualne , a tego
    > nie chcialem.

    zobaczysz, że całe to molestowanie bedzie jeszcze w modzie:)

    > Zreszta mozna zmienic tytul na :
    >
    > "prosty akt kobiety wstydliwej  udajacej ze wypoczywa"

    lepiej jest tak jak jest. jest zgrzyt i chociaż tyle

    > moze nastepny  taki zrobie jesli  nadejdzie odpowiednie
    > natchnienie. :-)

    czyli jak będzie Ci się chciało:)

    pozdrawiam
    marek