  • 181. Data: 2019-05-13 00:10:27
    Temat: Re: Zatrzymywanie auta przed przejściem dla pieszych
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 12 May 2019 10:07:36 +0200, w <5cd7d43a$0$512$65785112@news.neostrada.pl>,
    Uzytkownik <a...@s...pl> napisał(-a):

    > Przepraszam, pomyliłem się. Myślałem, że masz więcej inteligencji.

    W twoim przypadku żadna inteligencja nie zdaje egaminu. Potrzebny jest raczej
    specjalista-psychiatra specjalizujący się w fantazjach.

  • 182. Data: 2019-05-13 00:11:31
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 10 May 2019 21:28:00 +0200, w
    <5cd5d0bd$0$17347$65785112@news.neostrada.pl>, Uzytkownik <a...@s...pl>
    napisał(-a):

    > Zatem kierowca jest zobowiązany ustąpić pierwszeństwa pieszemu nie
    > tylko, kiedy znajduje się ten pieszy już na przejściu, ale także temu,
    > który zbliża się do przejścia z wyraźnym zamiarem wejścia na to przejście.

    Ahahaha.
    Tego nie daje sie skomentować.
    Wołać lekarza.

  • 183. Data: 2019-05-13 00:13:09
    Temat: Re: Zatrzymywanie auta przed przejściem dla pieszych. Sąd : zielone światło, kierowca winny.
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 11 May 2019 23:04:29 +0200, w <5cd73914$0$535$65785112@news.neostrada.pl>,
    LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Piszesz DO/NA GRUPĘ a nie do mnie :)

    Grupie już podawałem. Jeden jeleń się zgłosił, który nie dojrzał, ale to jego
    problem.

    > Skro lubisz robić z siebie debila to sobie rób dalej :)

    Przy tobie nie mam żadnych szans na 1. miejsce, geniuszu usenetowej grupy
    znafcuff prawa :D.

  • 184. Data: 2019-05-13 14:38:09
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2019-05-13 o 00:10, r...@k...pl pisze:

    > W twoim przypadku żadna inteligencja nie zdaje egaminu. Potrzebny jest raczej
    > specjalista-psychiatra specjalizujący się w fantazjach.

    W twoim przypadku już nie ma psychiatrów, którzy mogliby ci pomóc.

  • 185. Data: 2019-05-23 12:24:47
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Marek S" <p...@s...com> napisał w wiadomości
    > W konsekwencji zawsze scenariusz jest ten sam:
    > 1. Ktoś zatrzymuje samochód przed przejściem.
    > 2. Ktoś inny z naprzeciwka praktycznie zawsze przejeżdża przejście wbrew
    > przepisom.
    > 3. Piesi nie wchodzą na przejście bo widzieli, że zaraz będzie pusto na
    > drodze i np. gadają ze sobą lub patrzą się nie wiadomo gdzie.
    > 4. Samochody stoją, piesi również.
    > Moje pytanie brzmi: karać tych z punktu #2?

    Ad 2: wbrew jakim przepisom? Nie ma takich. Można spokojnie przejechać.

    Ad 1: karać barana za niewłaściwe, niezasadne zatrzymanie przed przejściem.
    Minimalna odległość to 10 m! Za takie zatrzymywanie czyli zapraszanie
    pieszych na jezdnię nie zdaje się egzaminu na PJ.

    neelix

  • 186. Data: 2019-05-23 12:31:13
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    > Zatrzymywanie sie przed przejsciem w celu innym niz umozliwienie pieszym
    > opuszczenia jezdni jest wykroczeniem. Jest na to stosowny paragraf w
    > kodeksie drogowym.

    I niezdany egzamin na PJ.

    neelix

  • 187. Data: 2019-05-23 12:36:15
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 23 May 2019 12:31:13 +0200, w <5ce67674$0$525$65785112@news.neostrada.pl>,
    "neelix" <a...@w...pl> napisał(-a):

    > Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > I niezdany egzamin na PJ.

    I wyrok.

  • 188. Data: 2019-05-23 13:43:34
    Od: "JaLa" <d...@t...pl>

    Użytkownik "Uzytkownik" <a...@s...pl> napisał w wiadomości

    > PoRD określa to jednoznacznie - jeżeli odbywa się to na przejściu przez
    > drogę jedno jezdniową to kara się należy.

    Użytkownik,

    I tak, i nie.
    Jeżeli kierowca nie ustąpił pierwszeństwa pieszemu to kara się należy.
    Jeżeli kierowca nie wymusił pierwszeństwa na pieszym to kara się
    nie należy.

  • 189. Data: 2019-05-23 21:52:29
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-05-23 o 12:24, neelix pisze:

> [...]
    > przejściem. Minimalna odległość to 10 m! Za takie zatrzymywanie czyli
    > zapraszanie pieszych na jezdnię nie zdaje się egzaminu na PJ.

    A właśnie że kłamiesz :]

    "Sprawa początkowo trafiła do Samorządowego Kolegium Odwoławczego (które
    przyznało rację egzaminowanej), a następnie do Wojewódzkiego Sądu
    Administracyjnego w Bydgoszczy. Ten - w oparciu o materiał dowodowy
    (zapis wideo z egzaminu) - również przyznał rację egzaminowanej. Po
    dokładnej analizie sytuacji stwierdził, że swoim zachowaniem nie
    naraziła pieszych na niebezpieczeństwo i zastosowała się do zasady
    ograniczonego zachowania."

    Egzaminator został ujebany a egzamin unieważniony z powodu egzaminatora,
    który był w błędzie. Pani następny egzamin zdała bez problemu :
    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 190. Data: 2019-05-24 03:04:11
    Od: "JaLa" <d...@t...pl>

    Użytkownik "LordBluzg(R)" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ... Po dokładnej analizie sytuacji stwierdził, że swoim zachowaniem nie
    > naraziła pieszych na niebezpieczeństwo i zastosowała się do zasady

    neelix nie kłamie.
    On pisze o czym innym, a ty odpowiadasz mu o czym innym.
    Sąd powołał się na zasadę ograniczonego zaufania,
    a nelix o tym nie pisze.